Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

Ionut

#15060
Mda, logic ar fi asa: 20+10 zile de la inregistrarea contestatiei la care se adauga zilele cat a fost suspendata procedura de solutionare a contestatiei la CNSC. Stii cat a fost efectiv suspendata? Oricum, ar trebui in cateva saptamani sa avem o decizie de la CNSC... corect?

cezar-mario2012

 :drunk: Valea Prahovei, construcția A3 Comarnic - Predeal:


alex8


danutzu_1069


Ionut


NGC

Quote from: NGC on January 11, 2018, 09:48:16 PM
Quote from: NGC on December 05, 2017, 08:39:52 PM
Quote from: NGC on November 27, 2017, 02:41:26 PM
Quote from: NGC on November 15, 2017, 05:18:52 PM
Quote from: NGC on August 23, 2017, 03:33:37 AM
Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau – Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550); Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100); Lotul 3 - Subsectiunea 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450)".

Valoare estimata lot 1: 377.650.582,54 RON fara TVA
Valoare estimata lot 2: 454.414.271,15 RON fara TVA
Valoare estimata lot 3: 159.223.476,08 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 20.11.2017

Finantare: Fonduri bugetare

Avem o prima amanare si aici.

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 11.12.2017 pentru fiecare lot.

Sa nu ne grabim.

STRABAG a contestat pentru loturile 1 si 2 faptul ca CNAIR nu a raspuns la solicitarile de clarificari si a cerut suspendarea procedurii.

Sau poate vestea asta este mai rea? ???

Cererile de suspendare a procedurii pentru loturile 1 si 2 au fost acceptate, desi CNAIR a incercat sa ingrase porcul in ajun de Craciun si a publicat intre timp 5 clarificari cu 177 raspunsuri (15+61+28+27+1+45).

Contestatia STRABAG pentru lotul 1 a fost acceptata, iar cea pentru lotul 2 a fost respinsa. In principiu se vor adopta masuri de remediere si se va ridica suspendarea.

Ieri a fost ridicata suspendarea. Noul termen pentru depunerea ofertelor este 19.02.2018.

teoneo

Am fost ieri pe lotul 2 (subsecțiunea 2A-2), constructor Astaldi/Max Boegl, în zona podului de la Gheja (al 3-lea) cât și în Bogata, oarecum curios de informațiile date din auzite de Horațiu. Vremea a fost cam cețoasă.
Dar sa începem cu Gheja/Chetani. Am traversat Mureșul pe partea dinspre Chețani și am facut poze de pe aliniamentul CF405 spre zona unde s-au executat pilonii forați.



teoneo

Foreza care a executat lucrarea de mai sus a fost mutată între calea ferată și albia râului Mureș, unde îi ține drept companie în hărnicie o a doua foreză! Așadar, doua poze sunt de pe malul drept al Muresului.



Cele care urmează sunt de pe digul de pe malul stang (o iau de la nord spre sud față de traseul A3):


zoom:




Terasamentul spre Târgu-Mureș deja înalțat cu zeci de centimetri față de ultima mea vizita.


teoneo

De lângă DC95 (Luduș-Gheja). Vedere spre vest (spre Chețani/Turda). Prin ceață se zăresc forezele.



teoneo

De lângă DJ107G, spre Est. Relocările de utilități sunt cam executate în zonă. Exemplu de caz: o linie electrică de medie tensiune:


detaliu (spre Nord/Luduș)


urmează Bogata...

teoneo

Quote from: horatiu.cosma on January 19, 2018, 02:34:34 PM
Am fost ieri prin zona Tg. Mureș și m-am gândit să fac o vizită inopinată celor de la Astaldi. Am rămas plăcut surprins, pentru o zi rece, dar dezghețată de 18 ianuarie nu mă așteptam să vad atâta mișcare. Din ce am înțeles, pe lângă podul tehnologic surprins în poze de colegi încă de anul trecut, Astaldi a mai făcut încă 2 poduri similare peste Mureș pentru a transporta umplutura și alte materiale necesare.
Quote from: teoneo on January 19, 2018, 04:54:49 PM
[..]
Ziceai ca s-ar fi facut podurile tehnologice de la Bogata?!?!

Neprimind mai multe detalii de la Horatiu, care a pomenit ca ar fi auzit ca s-au construit deja si alte poduri tehnologice la Bogata, am fost si in Bogata, insa n-am mers prea mult in afara traseului autostrazii. Prima mea concluzie a fost ca informatia nu se verifică, nevăzând podurile tehnologice. Nu m-am putut baza pe o vedere largă pentru că , cursul apei e foarte bine mascat de insulele și curburile cursului apei, precum și de copacii masivi (sălciile de pe maluri). Totuși, se pare ca tot din satelit vine răspunsul pentru ca am zarit niste structuri care traversează cursul Mureșului mult mai la sud față de traseul autostrazii. Acestea nu existau in aprilie-mai anul trecut. Incepand din mai anul trecut apar modificări/decopertări vizibile din satelit in zona acestor structuri care -tind să cred că- sunt aceste poduri tehnologice.
Față de punctul unde A3 va traversa satul (peste DJ 153E, drumul principal) până la aceste poduri tehnologice (hai să fiu mai hotărât, că ele par a fi) sunt peste 2 km! Pe malul celalalt, în afara peninsulei de la Bogata, distanța până la aliniamentul autostrazii e de aproximativ 0,4 km lângă Orosia, respectiv 1,4 km pe partea către Luduș.
Ramane să vedem când avem ocazia să le și fotografiem. Eu sau oricare altul. Pozițiile lor (vazute din satelit) le-am marcat în capturile de mai jos:

In prima poza nu e nimic (aprilie 2017):


In octombrie apare schimbarea:

Bogdan_Cluj

Pe ce "satelit" va uitati voi? Ca pe Google Earht si Google Maps nu apare traseul in acea zona ...

elion

#15072
Satelitul de la InspectorulPadurii.ro

cristi5

Ce veste grozava, imaginile Sentinel functioneaza din nou la Inspectorul Padurii! Great!

teoneo

Din Bogata, din zona haltei CF. Vedere spre sud, spre traseul autostrăzii (va fi după acea ridicătură de pământ).


De pe traseul A3, exact de pe traseul viitorului viaduct. Vedere spre Est, spre Orosia/Târgu-Mureș.


deocamdată în liniște și mare tihnă (se văd și în prima poză din Bogata dacă măriți)