Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 35 Guests are viewing this topic.

Dominik

Pacat ca lotul UMB-ului e muzeu pana la vara...poate ne fac o surpriza italienii si termina mai repede podul peste Somes  :)
You're in Steelers Country

istvan78

#14806
^^

Inseamna ca vor fi platiti. Inseamna ca vor avea bani anul viitor sa continue lucrul la LD4. Ca e o problema de cashflow, pana la urma, chiar daca nu-i cert ca vor iesi in profit cu proiectul ala (eufemistic vorbind). Daca au bani de rulat, vor face tot ce-i posibil sa-l duca la bun sfarsit, e critic pt. palmares.
Stim cat mai au de incasat pt. A3?

NGC

^^^ Aproximativ 26,5 milioane RON plus TVA.

vancouver

#14808
^^
In tari "mai calde" (aka Germany) exista 3 variante:

- Receptia refuzata
- receptia admisa, dar cu observatii, care trebuie remediate intr-un termen de...
- receptie admisa, fara observatii

Ultima varianta este ceva aproape imposibil la un proiect de asemenea anvergura. In schimb uzuala este a doua, daca functionalitatea si siguranta cladirii / obiectivului sunt asigurate. Legea spune ca receptia nu poate fi refuzata pentru motive minore, care nu pun in pericol cele 2 criterii mentionate anterior (functionalitate, siguranta). Cel mai des motivele de refuz invocate de beneficiari, dar care nu tin, sunt cele estetice. Alta situatie des intalnita sunt diverse infiltratii de apa in subsolul cladirilor, infiltratii care evident se pot rezolva, dar dureaza. Ori asa ceva nu poate impiedica receptia.

Nu stiu cum este in Romania. Dar intreb: este varianta 3, adica admisa fara nici o observatie, sau mai exista totusi observatii minore?

PS. A, si tot in Germania, receptia poate fi ceruta si partial, daca acea parte constituie o unitate functionala independenta, indiferent de modul cum a fost impartit proiectul initial. De ex. intre 2 noduri rutiere, o autostrada este evident functionala independent. Sau un proiect cu 5 blocuri, cand unul este gata, acesta poate fi receptionat independent de celelalte, daca nu are acces comun sau altceva ce ar impiedica functionarea.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

Este varianta 3, fara nicio obiectie. Mai nou CNAIR asa procedeaza, cu receptie cand autostrada este gata fara nici cea mai mica obiectie, pentru a nu risca vreo eventuala problema dupa deschidere. Chiar daca asta inseamna ca soferii sa mai isi riste viata cateva luni in plus pe DN ul paralel, pentru unii e mai important sa isi apere posterioarele.

vancouver

#14810
In Germania, asa cum spuneam, refuzul receptiei pentru motive minore este ILEGAL.

Repet, nu cunosc legea la noi, dar garantat orice exagerare va duce inevitabil spre refacerea legii pana va fi echilibrata, ca in Germania. Pana atunci putem sa ne comportam omeneste sau putem sa o facem pe nebunii si sa dam in procese peste procese, cu cheltuielile de rigoare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Intre atatea probleme si lupte incredibile, avem si o veste buna... Un stol de vulturi de mare altitudine raporteaza ca nu s-au depus contestatii pentru declararea castigatorului pentru Ungheni/Aeroport-Tg Mures, lot castigat de Strabag. Exista o contestatie la CAB facuta de Trameco dar nu in faza de anuntare a castigatorului. Si, din ce se vorbeste prin targ, contestatia ar trebui respinsa.

Cu alte cuvinte, exista mari sanse sa vedem procedura de licitatie incheiata in curand... si sa se poata semna, tot in curand, contractul. Informatia nu este 100% sigura, insa are un grad foarte ridicat de precizie. :) Altfel nu v-o dadeam.

paulmare

Pacat de noul "muzeu", sa vedem insa partea plina a paharului, UMB va putea reloca restul de oameni si utilaje, va incasa factura si va avea bani sa traga tare sa termine LD4, si sa fim optimisti cu podul,
De cnair mt si modul prin care am reusit sa avem un nou tronson muzeu - ce sa mai zici 

Hercule

^^ Excelenta veste, multumesc Ionut!
Deșteaptă-te române!

NGC

Mai asteptati totusi confirmarea pentru 100%.

Bulwyn

Hai confirmare ca te asteapta toata lumea :) ar fi excelent sa fie asa. Gj

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


marisRO

La multi ani!

MINISTERUL TRANSPORTURILOR în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, a aprobat la data de 30.11.2017 cererea de finanțare

pentru  proiectul ,,Construcția Autostrăzii Târgu Mureș – Ogra – Câmpia Turzii" depus de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere în calitate de Beneficiar al finanțării nerambursabile alocate în cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare 2014-2020.

Sursa: http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1784-01122017


dr4qul4

la 2:10 exact cand intra pe A3, ci eva vine lansat pe B2. Nu cred ca te-a depasit in scurt. mai degraba a venit dinspre Popasului. :)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Allex

1. La 2:22 se lucreaza la spatiul de servicii cumva?
2. Nodul Moara Vlasie este deschis oficial? Observ indicatoarele si o autoutilitara care intra din nod.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova