Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 64 Guests are viewing this topic.

perfidus

@pentium10 te-ai molipsit si tu cu presiunile prin vizite pe santier, mai ales din acelea "inopinante"? Parca era evident ca cea mai mare presiune trebuie pusa prin birourile MT si CNAIR?!
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Quote from: pentium10 on November 10, 2017, 10:02:53 AM
Sa vezi ce pozitii va avea API daca alte 2 troansoane ajung muzeu. Cred ca si BBC/CNN vor da pe mainstream ;)

API deja a avut pozitii pe tema asta. Si online, dar si offline.

De exemplu, pe 2 noiembrie, adica joia trecuta, am vorbit la o conferinta a Revistei Masini si Utilaje despre autostrazile care vor fi gata in 2017 si in 2018, demontand cu date clare si poze din drona declaratiile mincinoase (90 km / 150 km). Printre altele, am zis si ca loturile Geiger si Strabag vor fi muzee in 2018, pentru motivele binecunoscute voua.

Si vor mai fi multe pozitii ale API despre acest subiect.

laszlo.robert

#14627
Da cu o mica rectificare:AC-autorizatie de construire (nu de constructie)-punctul.ro

vancouver

Quote from: laszlo.robert on November 10, 2017, 07:03:31 AM
Tunelul Meses 2022 cu ceva noroc si buna vointa

ATENTIE, am mai spus-o: un tunel precum Meses NU SE POATE REALIZA IN MAI PUTIN DE 6-7 ANI !!! Din experienta vesteuropeana, astfel de tunele se realizeaza de regula in 6-10 ani PE UN SINGUR FIR, si apoi in alti 5-10 ani pe al doilea fir.

Toate astea tin de multi factori, unul dintre ei este finantarea, iar altul f. important: accesul si munca intr-un punct din tunel necesita o deplasare prin intregul tunel pana in acel punct. Si daca pe acest drum se mai lucreaza inca intr-un punct, lucrurile se complica ENORM. Practic, in conditii normale se lucreaza intr-un singur punct in fiecare fir de tunel. Nu este ca la un viaduct, unde se lucreaza in functie de numarul de macarale si schele disponibil - unii merg inainte cu montajul de grinzi, altii in spate armeaza, altii in spate betoneaza, altii in spate deja cu izolatia: la tunel asta merge mult mai limitat. Pentru a mai compensa se lucreaza deseori 24/24 si 7/7 la tunele, dar tot nu este suficient.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Morosanu

#14629
Te contrazic, tunelele Sveti Rok (5759 m) si Mala Kapela (5800 m) in Croatia au fost facut in mult mai putin timp. Al doilea in doar 6 ani amandoua firele.
Politica distruge tot ce atinge.

cristi5

#14630
Inainte de AM




Dupa AM (si AC la Geiger)


Va rog sa semnalati daca vedeti vreo problema.

Powered by API/PUM imgur uploader

NGC

Quote from: laszlo.robert on November 10, 2017, 10:39:46 AM
Da cu o mica rectificare:AC-autorizatie de construire (nu de constructie)-punctul.ro

Daca tot ai deschis subiectul, mai este o greseala. Nu este vorba despre autorizatie de mediu, ci despre acord de mediu.

E din nou un articol nesemnat, dar am impresia ca e scris de cineva care citeste forumul. ;)

alecu26

@Morosanu: Parca unul e Strabag si unul Bechtel. Si cel Strabag e concesiune. Pe o concesiune sunt cu toate altele resorturile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

yetiman

#14633


Varianta completa aici: https://i.imgur.com/vt38DsO.png
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

vancouver

Quote from: Morosanu on November 10, 2017, 02:31:15 PM
Te contrazic, tunelele Sveti Rok (5759 m) si Mala Kapela (5800 m) in Croatia au fost facut in mult mai putin timp. Al doilea in doar 6 ani amandoua firele.

Pai asta am zis si eu in mesajul meu: "un tunel precum Meses NU SE POATE REALIZA IN MAI PUTIN DE 6-7 ANI". Zicem 6 ani, treaca de la mine. 6 ani de la prima lopata, desigur. Inainte de asta mai sunt 2-3 ani pentru licitatii si contestatii. Adica de azi incepand un minim de 8 ani pana se poate circula. 2018+8=2026, adica in nici un caz 2022.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

Se stie ceva de receptia lot UMB de CNAIR?
Sau:
CNAIR nu va deschide un lot care este inchis?

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Allex

Pai e simplu, vor face receptia lotului dar nu il vor deschide pana nu va fi gata legatura cu Gilau. UMB isi va muta oamenii si utilajele pe alte santiere (LD4) si garantia va incepe sa curga din momentul receptiei. Iar "rusinea" ramane la CNAIR (la ce sorici gros au... ce-i aia rusine?).
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

adiarc

perfect pt orice constructor....practic,aici CNAIR se face vinovata de "reducerea" garantiei de buna executie cu o perioada intre 6 luni si 1 an ( lot "deschis",in lipsa traficului )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

La "electrici" cateva poze foarte bune de sambata de la "intrarea A3 in Bucuresti":
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=323&p=258933#p258932

Avansul este mai mult decat vizibil.... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)