News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 29 Guests are viewing this topic.

NGC

"Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau – Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550); Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100); Lotul 3 - Subsectiunea 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450)"


C1I14

QuoteCare sunt cantitatile pe care le va admite C.N.A.I.R. - S.A. din aceste materiale balast si piatra sparta ca fiind neconforme si cantitatile pe care le va admite ca pierdere ca urmare a procesarii prin concasare a acestor materiale.

C1R14

QuoteDetaliile referitoare la obligatiile Antreprenorului privind preluarea si punerea in opera a stocurilor de materiale ce vor fi puse la dispozitie de catre Beneficiar sunt detaliate la cap. 2.32 Materiale din Cerintele Beneficiarului.
De asemenea, va rugam sa aveti in vedere prevederile punctului 2.32.5 din Cerintele Beneficiarului:
"2.32.5 Beneficiarul va pune la dispoziţia Antreprenorului materialele aflate in stoc fara costuri de achiziţie pentru Antreprenor. Antreprenorul isi va asuma responsabilitatea si isi va prevedea costurile pentru incorporarea acestora in cadrul Lucrărilor Permanente ( ex. transport din depozit, montaj, etc.).
2.32.6 Antreprenorul are obligaţia de a incorpora cu prioritate aceste materiale in Lucrările Permanente aferente acestui obiectiv, si isi va prevedea toate costurile pentru incorporarea lor, inclusiv cele de prelucrare, daca este cazul. Antreprenorul va lua toate masurile necesare pentru utilizarea acestor materiale conform cerinţelor de calitate impuse."


C1I15

QuoteIn conditiile in care procedura va dura mai mult de 12 luni (procedura anterioara de evaluare a ofertelor a durat 8 luni si pana la data Ordinului de Incepere a durat un an) exista riscul/certitudinea ca se vor coroda si prin corodarea mustatilor grinzilor din santier produse de Bechtel in 2008-2010, aceste grinzi prin corodare nu vor mai indeplini conditiile de siguranta a lucrarilor si materialelor de constructii. Raspunderea pana la punerea grinzilor in opera privind conformitatea acestor grinzi este a C.N.A.I.R. - S.A. sau a Antreprenorului ?

C1R15

QuoteA se vedea Raspunsul nr. 14 din prezenta Clarificare.


C1I17

QuoteAvand in vedere lipsurile de cantitati de materiele puse in opera de catre Bechtel, la care se adauga decopertarile facute de catre urmatorul Antreprenor, inierbarile lucrarii, deteriorarile naturale, datele prezentate de CNAIR, va rugam sa ne comunicati cum se va proceda pe portiunile in care lipsesc materiale si unde sunt deteriorate geogrilele?

C1R17

QuoteVa rugam sa aveti in vedere prevederile pct. 3.8 din Cerintele Beneficiarului descrie obligatiile Antreprenorului referitoare la lucrarile deja executate:
"Antreprenorul este responsabil de preluarea, conservarea si execuţia eventualelor remedieri ale lucrărilor existente in scopul continuării execuţiei Lucrărilor ce fac obiectul prezentului Contract, pentru atingerea obiectivelor acestuia. Antreprenorul are obligaţia ca, in termen de 28 de zile de la Data de începere a Lucrărilor, sa notifice Reprezentantul Beneficiarului cu privire la orice degradare sau neconformitate constatata la lucrările existente.
Antreprenorul are obligaţia sa efectueze orice expertize tehnice, investigării, studii si altele asemenea si sa elaboreze proiectarea necesara pentru lucrările de remediere a degradărilor si neconformitatilor la lucrările existente, astfel incat sa se asigure ca execuţia tuturor lucrărilor este in conformitate Cerinţele Beneficiarului si cu standardele si reglementările tehnice in vigoare. Antreprenorul are obligaţia de a executa toate lucrările de remediere necesare, astfel incat sa se asigure ca lucrările existente indeplinesc condiţiile necesare pentru continuarea stadiilor ulterioare de execuţie a Lucrărilor.
Costul tuturor activitatilor enumerate anterior va fi suportat de către Antreprenor si va fi inclus in Valoarea de Contract acceptata.[...]


C1I18

QuotePe viaductul de la Suplac, curatarea armaturilor prin sablare va afecta rezistenta elementele de structura. Se va permite derogare de la grosimile fierului beton sau vor trebui schimbate toate elementele de fier corodate?

C1R18

QuoteA se vedea Raspunsul nr. 17 din prezenta Clarificare.


C1I19

QuoteCum se va instructa noul Antreprenor sa procedeze in conditiile in care coroziunea elementelor de metal de la lise, podri, grinzi impieteaza asupra sigurantei lucrarii? Se va expertiza si deroga sau se va dispune demolarea structurilor existente?

C1R19

QuoteA se vedea Raspunsul nr. 17 din prezenta Clarificare.


Sublinierile nu imi apartin.

Raspunsul la C1I15 e genial. Trebuie sa considerati riscul ca noi o sa stabilim castigatorul poate abia peste 1 an. :lol:

GDPR

Astia nu vor sa-si ia nicio raspundere. Ofertele serioase (daca vor fi) vor fi pe masura, ca sa-si acopere riscurile. Ia sa cerem noi o clarificare.

Intrebare: Cine raspunde (contraventional si/sau penal) pentru neconservarea lucrarilor deja efectuate si costurile suplimentare ce vor rezulta din aceasta?
Raspuns:

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

yetiman

Quote from: Ionut on October 06, 2017, 12:28:49 PM
Ala este proiectul Corsan?
:)

Buna intrebare!

Spuneti-mi daca gresesc. Nu este acolo, cumva, si un proiect al Bechtel?
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

podariudan

A plecat foreza de pe Popasului. :D

NGC

Quote from: Ionut on October 06, 2017, 12:28:49 PM
Ala este proiectul Corsan?

Da. Contractul 92/30791/2015 este contractul cu CORSAN.

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on October 05, 2017, 06:28:26 PM
Am intrat dinspre Petricani și am mers până lângă balta Saulei...

Horatiu, unde sunt oare boschetii din urma cu un si jumatate ?.... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Allex

Quote from: NGC on October 05, 2017, 09:16:42 PM
Nu are legatura cu acordul de mediu.

Mai urmeaza un hint in weekend.

E weekend. Cate hint-uri mai sunt?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

Nerabdatori mai sunteti. :D
Mai are omul si alte lucruri de rezolvat in weekend si acum trebuie sa intre pe forum special ca sa dea hint-uri. :lol:

luc

Ce isi face omul cu mana lui... ;)

NGC

Ultimul hint in legatura cu surpriza - BV

Allex

EITU
BEI
BE2
BV

Concesiune Comarnic-Brasov?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

Loz necastigator.

Acum ca le-ai scris pe toate laolalta ar trebui sa va pice mai usor fisa. Pay attention!

dorum

#14263
pai na...
BEI (en. EIB)-banca europeana de investitii
BV-Brasov
...fiind pe topicul A3, e ceva pe acolo pe la BV cu consultanta/cerere/propunere de finantare BEI

EITU si BE2 habar n-am :)

Dan027

Ce inseamna urmatoarele acronime: EITU, BE2?