Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

penad2007

Quote from: ciprebbe on April 01, 2013, 04:18:13 PM
"Guvernul boc a lăsat mari găuri în buget. Numai eu am găsit multe pierderi în ministerul pe care îl conduc. Au fost găsite găuri de peste 600 de milioane de euro. Boc a lăsat o datorie de 50 de milioane de euro pentru autostrada Transilvania, datorie pe care Ponta a plătit-o acum 3 zile", a declarat ministrul Dan Șova.

sursa
Era o vorba prin popor : "Prostul daca nu-i fudul parca nu e prost destul."
Ce gauri sa gasesti intr-un minister care nu exista....

Daca s-au platit aceste 50 mil catre Bechtel , cum zice aiurel, mai este ceva datorie ramasa catre bechtel sau am fi "la zi" cu ce s-a lucrat pana acum?

Pai Boc a decis sa omoare investitiile in infrastructura? Parca ziceau ca sunt la zi cu platile pt. A1?
Cite o timpenie pe zi de Sova.

alecu26

Pai...gilau nadasel era gaselnita lui Boc, care juca la doua capete...sa continue la guvernare sau sa iasa primar la Cluj.

de aia baga bani in Centura Cluj si licita acest tronson foarte, foarte scump, care vezi doamne intregea A3 ca centura a Cluj.

Cu aceasi bani cred ca se facea poate chair dublu, daca nu triplu din Campia-Turzii-Tg-Mures.

De ce se rezileaza: UMB are tot felul de cheltuieli cu garantii bancare si de participare la licitatie si etc.

De ce se realizeaza: 150 milioane euro de la Buget...valoarea 1 miliard in fonduri UE.

de ce se realizaeaza: poate exista o mica speranta ca peste cativa ani...un Gilau-Bors sa fie prins in ceva coridor european mai important si finantat in proportie mult mai mare de UE.

Daca tot era sa se faca o cheltuiala de la Buget.....mult mai bine cheltuiti ar fi fost acesti bani de exemplu la terminarea lui A3 spre Buc, la o centura a Bacaului sau o prelungire a CB nord extinsa la 4 benzi.....ori spre A2 ori spre A1.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Morosanu

#1352
De ce vorbesti prostii? Facand Gilau - Nadasel nu se leaga in niciun fel A3 la nicio centura a Clujului. In felul asta se leaga direct la autostrada dn 1F Cluj Zalau Satu Mare... Si-apoi tot spre Buc. vrei sa se faca tot. Mai lasa si la altii nu numai la ei (voi).
Politica distruge tot ce atinge.

nenea_hartia

#1353
Quote from: Morosanu on April 01, 2013, 07:51:54 PM
De ce vorbesti prostii? Facand Gilau - Nadasel nu se leaga in niciun fel A3 la nicio centura a Clujului. In felul asta se leaga direct la autostrada dn 1F Cluj Zalau Satu Mare... Si-apoi tot spre Buc. vrei sa se faca tot. Mai lasa si la altii nu numai la ei (voi).
Nu ,,vorbește prostii"... Spunea că, în viziunea lui Boc, A3 ar fi putut cumva să țină loc de centură vest a Clujului.

Quote from: Morosanu on April 01, 2013, 07:51:54 PM
Si-apoi tot spre Buc. vrei sa se faca tot. Mai lasa si la altii nu numai la ei (voi).
Iar faci presupuneri greșite și cu un ton aiurea. @alecu26 e ardelean.

Morosanu

Quote from: alecu26 on April 01, 2013, 06:41:18 PM


Daca tot era sa se faca o cheltuiala de la Buget.....mult mai bine cheltuiti ar fi fost acesti bani de exemplu la terminarea lui A3 spre Buc, la o centura a Bacaului sau o prelungire a CB nord extinsa la 4 benzi.....ori spre A2 ori spre A1.

Iata de ce! Iar daca am suparat pe cineva imi cer scuze! :)
Politica distruge tot ce atinge.

nenea_hartia

^ Nu e nicio supărare :). Nu vreau să vorbesc în numele altcuiva, dar și eu cred că banii ar fi fost (momentan) mai bine cheltuiți la Bacău (traficul e infernal, iar Moldova ar merita și ea măcar 10-15 km de autostradă) sau... da, la București, chiar dacă asta irită pe multă lume. Până la noi dispoziții, e totuși capitala României, iar acolo locuiește 10% din populația țării. Actualul drum aproape comunal care poartă numele de Centura București, 1+1 pe cea mai mare lungime a sa, e o mare rușine pentru secolul ăsta.
Pentru că totuși s-a făcut o licitație pe Gilău-Nădășelu, atunci să dea Dumnezeu să înceapă să se facă ceva acolo. Orice bucată, oriunde, e binevenită. :)

alecu26

Exact. Chiar nu aveam nici un asentiment pentru nimeni. Se vede ca de fapt am sugerat mai multe zone, cam unde am crezut eu ca ar fi cei mai eficienti acesti bani. (am pus in lista chiar si continoare de la Campia Turzii spre TgMures.

Uite...alta idee...din banii astia sa se termine centura cluj si sa se faca acei 5 km de le gatura la A3, si poate inca o iesire de pe A3 pentru zona Baisoara. 42 km fara nod e mult.

E o cheltuiala mult mai eficienta decat acei 8 km, printre cei mai scumpi din tara.

PS: Boc de ce nu se apuc de nici un pasaj denivelat prin Cluj? Clujul incet ar sigur la mare concurenta cu Timisoara devine al doilea pol de dezvoltare economica a Romanie. Tre sa se faca ceva acum....nu cand orasul va fi complet sufocat (si acum este).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

#1357
QuoteUite...alta idee...din banii astia sa se termine centura cluj si sa se faca acei 5 km de le gatura la A3, si poate inca o iesire de pe A3 pentru zona Baisoara. 42 km fara nod e mult.

Idee ft buna, dar din ce am inteles cei 5 km  vor sa ii faca CJ Cluj, iar sincer iesirea de la Baisoara e ca si construita pt ca Bechtel pe acolo intra in baza de la Savadisla iar amenajarea ei ca si nod nu ar costa foarte mult, avand deja pasajul  pe sub autostrada si bretele asfaltate.
Tot in aceeasi idee si tot cu pasaj pe sub autostrada construit  si cu mult teren liber pt un nou nod este la 5-6 km mai spre Turda in zona Ciurila unde se preconiza un acces pt echipele de interventie.
Cu bani mult mai putini se pot face cel putin 3 chestii din care cu totii am avea de castigat . Legi A3 de centura de diamant a Cluj-ului si de DN1 , mai creezi o intrare in Cluj prin Ciurila-Salicea-Faget(drum aflat anul trecut in reabilitare, acum nu stiu cum se prezinta sau daca e finalizat), si deschizi o poarta de acces pt turism inspre zona Apusenilor (Baisoara, Valea Ierii etc).
Toate cele 3 zone sunt ca si pregatite de Bechtel cu subtraversari sau supratraversare, fiind necesara doar construirea benzilor de acces. Problema se complica daca se doreste acces cu bariera in eventualitatea unei taxe pe viitor.
Si sa nu mai uitam ca pe cei 52 km exista cate 2 spatii de servicii / sens din care CNADNR ul ar putea scoate bani frumosi dar nu doreste.
QuotePS: Boc de ce nu se apuc de nici un pasaj denivelat prin Cluj? Clujul incet ar sigur la mare concurenta cu Timisoara devine al doilea pol de dezvoltare economica a Romanie. Tre sa se faca ceva acum....nu cand orasul va fi complet sufocat (si acum este).
El vrea multe ..... adica tunel.
Relieful orasului (nu poti compara TM cu CJ)nu prea iti mai permite sa faci pasaje denivelate si atunci se cauta solutii de genul sensuri unice, parcari supra sau sub terane pe mai multe niveluri pentru a fluidiza circulatia si a nu mai tine ocupata o banda de circulatie ( si aici daca parchezi aiurea acum iti ridica imediat masina) si se doreste reducerea fluxului de masini pe principala axa est-vest cu acest tunel. (poate peste 10 ani zic eu ca ar fi realizabil)
Azi e un fel de unda verde la semafoare pe aceasta directie care functioneaza perfect ( ca in Ungaria) doar sambata si duminica cand e traficul mai lejer in restul zilelor sunt 3 zone in care se "agata".
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

BoGDaN

Morosene fii mai ponderat ce Dumnezeu!!!.... nu pari morosean sa stii! Sau esti luptator K1?
Intotdeauna alecu26 a oferit explicatii scurte si la obiect, fiind unul dintre cei cu adevarat profesionisti. Intotdeauna a oferit tuturor explicatii la intrebari. Te gasesti tu.....

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Quote from: ciprebbe on April 04, 2013, 10:53:46 AM
Boc s-a ENERVAT si a explicat modul ABSURD in care s-a proiectat Autostrada Transilvania. Pe genunchi, domnule!


ei...sunt lucruri cunoscute astea. la fel cum cunoscute sunt si faptul ca autostrada nu a costa niciodata 2,2 miliarde. Acest pret nu exista nicaieri oficial. E doar o estimare bazata pe cei 5 km proiectati mai in detaliu in zona Bv.

Contractul cu bechtel a fost cu preturi unitare. Adica aveau vreo 60-70 de elemente care fiecare costau x dolari. Si in functie de cat se punea in opera din fiecare atata se platea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Deja mi s-a luat cu chinezii astia. Si suspendata lui Oprescu din capitala tot o clocesc. Multa vorba, nene.

nenea_hartia

Quote from: ciprebbe on April 04, 2013, 10:53:46 AM
Boc s-a ENERVAT si a explicat modul ABSURD in care s-a proiectat Autostrada Transilvania. Pe genunchi, domnule!
Quote from: Emil Boc[...] Altfel, cei 54 de kilometri de la Gilău la Câmpia Turzii și cei 60 de la Suplacu de Barcău vor rămâne singurii care vor fi finalizați din Autostrada Transilvania". [...]
:o Și tocmai ăsta e omul care, puțin mai jos în articol, se plânge de ignoranța altora.

Quote from: Ionut on April 04, 2013, 04:21:36 PM
Deja mi s-a luat cu chinezii astia. Si suspendata lui Oprescu din capitala tot o clocesc. Multa vorba, nene.
Cred că problema din Capitală e chiar Oprescu, nu chinezii...

alecu26

Quote from: ciprebbe on April 04, 2013, 04:17:58 PM
Vestea BUNĂ care ar putea aduce speranţă în infrastructura din România. Chinezii ar putea veni să ne construiască drumurile
Om vedea cat va fi de buna...

nici eu nu cred ca e o veste buna.

chinezii pot fi mai ieftini doar din forta de munca.  Asta e maxim 15%. Oricum, eu m-as gandi de 2 ori inaitne de a circula prin tuneluri kiometrice facute de ei. Sincer.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).