Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 49 Guests are viewing this topic.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Pai a zis cineva ca e complicat? :)
Simplu e. Dar nu o data CNAIR s-a impuscat in picior cu chestii simple.

Sunt 40 de metri amarati. Numai ca sunt ai nimanui, nu sunt pe nicaieri trecuti.
De-asta cel mai probabil acum se negociaza cat costa mizeria de ciot si cum poate fi inclusa in contract.

alecu26

asta chiar ca ar fi caz de pus mana pe lopata si facuti cei 40 de metri.

Sau ne trezim cu dosar penal ca si cei care au reparat gropile din drum?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

inca o gafa gen ...CNAIR  :lol: :lol:

marei gradina ta Doamne ....dar multi au sarit gardul.... :D :D...

acolo iasa o poveste genul podul de la gilau ... :)

Sorin62

#13969
Eu nu sunt specialist în construcții, dar dacă trebuie construit un pasaj peste autostradă, nu trebuie întâi turnate pilele, eventual și puse grinzile și apoi făcută fundația autostrăzii?

PS Eu zic că se poate da în funcțiune și așa... O limitare de viteză la 40 km/oră... semne de "șantier în lucru"... ce contează 40 de metri de macadam...

Ionut

În cazul de fata trebuie să faci separat podul DN15 peste A3. Trebuie să îl conectezi la DN15. Apoi muți traficul de pe drumul actual DN15 pe noul pod. Abia după te apuci sa strici drumul actual DN15 si sa faci A3.

pasadia

Daca inteleg eu bine unde era limita lotului Bechtel imi rezulta ca ei ar fi trebuit sa faca si pasajul DN-ului (caci deh, altfel nu puteau sa finalizeze acei 40 de metri). Asa ca sunt curios - s-or fi platit bani pentru asta (nu neaparat executia, ci proiectarea si alte cele) catre Bechtel?

dr4qul4

Hai sa nu fim carcotasi. DRDP Cluj paote face lucrarea intr-o luna. Asta daca nu li se suplimenteaza ceva  la contract celor de la Straco.

Pe de alta parte, in toate contractele exista clauza aceea prin care constructorul este obligat sa faca si conexiunea cu lotul existent. Acum nu stiu care  Parca si UMB avea o problema similara la nodul Soimus.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Puneti un bookmark discuției ăsteia.
Mai discutam.

cristi5

#13974
Quote from: Ionut on September 18, 2017, 10:19:38 AM
În cazul de fata trebuie să faci separat podul DN15 peste A3. Trebuie să îl conectezi la DN15. Apoi muți traficul de pe drumul actual DN15 pe noul pod. Abia după te apuci sa strici drumul actual DN15 si sa faci A3.

Hm conform figurii, pasajul e fix pe aliniamentul actual al DN. Deci trebuie deviat DN. Daca e asa, deviat prin est sau prin vest? Daca prin vest, peste cei 40m, are Straco acces acolo, face parte din amplasamentul predat?

Mie mi se pare ca si acesti 40m sunt un caz in care CNAIR specifica "expres" in contract ceva ciudat sau imposibil fizic (conectarea la autostrada intr-un loc unde nu e autostrada) si apoi se spala pe maini. Nu ma intereseaza, fa-te terasament de 40m. Comportament de vătaf.

alecu26

#13975
Pentru jumătate de pasaj..cel dinspre Campia...se poate face un management de trafic prin nodul rutier.

Si nu...nu trebuie facut intai pasajul. A se vedea cum a venit si a facut Porr un intreg nod rutier peste alt nod rutier si alta autostrada, doar vreo 10 km mai departe.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

delacroix

Nu mai prosti oamenii.  Pasajul trebuie executat inaintea ciotului de 40 m de autostrada. Poate fi schimbata pozitia pentru a nu necesita devierea circulatiei pe DN.

alecu26

Banuiesc ca in oferta lor, Straco au mutat pasajul mai spre Autostrada facuta. Si pentru a scapa de o oblicitate urata care impunea grinzi metalice mai scumpe, dar si pentru a evita vreo cateva sute de metri de DN facut aproape cap coada.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

panda_no 5

Asa cum se vede si in filmarea lui Cezar Mario daca acum citeva zile accesul dinspre str Popasului spre CB era blocat asa

32 (10) by florin_apo,


Acum 2- 3 zile l-au blocat cu blocuri de beton ca mai jos.

34 (9) by florin_apo,

Erau destui cei care incepusera sa foloseasca cei citiva 2-3 km.

rvemis

Va vine sa credeti, dar la ora asta se lucreaza la rampa dinspre centura din Popasului.Pare ca toarna bitum stabilizant...ca e o masina de aia de turnat asfalt. Le-o fi aratat cuc cucul :))