Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 26 Guests are viewing this topic.

neaghi

Eu cred ca putem fi optimisti.Numai daca te uiti la UMB si cite pile a turnat de la inceputul anului, sau chiar Pizarotti.
Ori acolo e vorba de numai citeva,chiar daca e ceva mai special, grinzi lungi, grele, pile pe masura.
As indrazni sa spun chiar  ca daca UMB nu avea fortele dispersate in mai multe puncte , ci concentrate toate la Soimus, pina acum ar fi terminat viaductul pina la urcarea pe deal.

Ionut

Sunt convins ca Tirrena Scavi poate sa vina cu garantia de buna executie. Sunt printre constructorii seriosi (si solvabili) de pe la noi. Nu asta e o problema. Dar de acord, mai este pana la ordinul de incepere. De-asta ziceam si eu ca deschid berea aia doar cand vad ordinul de incepere... abia atunci putem sa calculam 8 luni, 10 luni, 12 luni...

alin_simeriaveche

#13892
Intreb si eu. In sezonul rece se poate lucra ceva la viaduct? Avand in vedere ca nu este mult terasament, ci structuri.

Neufunk

Depinde cred ca te temperaturi si in special de precipitatii si vant (pentru ca nu poti lucra pe viscol, si nici nu poti face betoane in ploaie).

adiarc

Exista soluții si pentru turnarea de betoane la minus 20 de grade Celsius.....totusi constructorul nu va face costuri suplimentare,atata timp cat se încadrează in perioada de 10 luni din contract....care curge dupa ordinul de începere si se poate suplimenta cu perioada in care birocrația nu este completa.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Se poate lucra și peste iarnă. Depinde cum își vor face planul cei de la Tirrena. Trebuie să își facă atent calculele... tehnologii există, dar costa.

TibiV

Quote from: voicul on September 11, 2017, 05:27:40 PM
Sa speram ca prind vreo 2 luni de munca si anu asta.

Da, luni 11 decembrie si luni 18 decembrie...
O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

#13897
Eu i-as vedea sa inceapa lucrul la cele 4 pile care au coloanele deja executate si care sunt situate afara zonei canalului Hidroelectrica. Drumul tehnologic deja exista, iar radierele pilelor sunt groase de 2m asa ca s-ar putea turna beton si in anotimpul friguros.

Dar poate suntem prea optimisti, intai trebuie sa-si infiinteze organizarea de santier.

Repostez o plansa, cu albastru e ce este executat deja:


vladb

Nu că aș vrea să vă tai din elan (chiar sunt unul dintre cei care așteaptă "salivând" acest proiect), dar:
1. Există undeva in caietul de sarcini / expertiza tehnică a lucrărilor efectuate soluția pentru remedierea armăturilor tăiate? Este măcar asumat de CNAIR? Că italienii sigur știu. (Apropo - asta scriu in patenteze deoarece nu știu cât e de veridic - o păsărică proaspăt italiană mi-a șoptit că nu căutătorii de "fer" ar fi de vina pentru scurtarea mustăților, ci anumiți angajați de la o anumită companie dintr-o anumită țară călcată de uragan, în semn de răzbunare pentru un ... anumit contract reziliat)
2. Există un agrement cu Hidroelectrica pentru perechea de pile ce pică în pereul canalului? Dar cu ANAR oare nu trebuie să ia legătura?

Din păcate aceste probleme adiacente pot dubla durata contractului. Eu sincer sper să nu fie cazul...

alin_simeriaveche

Quoteo păsărică proaspăt italiană mi-a șoptit că nu căutătorii de "fer" ar fi de vina pentru scurtarea mustăților, ci anumiți angajați de la o anumită companie dintr-o anumită țară călcată de uragan, în semn de răzbunare pentru un ... anumit contract reziliat

Daca este adevarat, e o tiganie curata

Ionut

Astea sunt povești. Si eu pot inventa tot felul de conspirații.

NGC

Quote from: Ionut on September 11, 2017, 06:48:32 PM
Nădășelu-Mihaiesti are contract reziliat. Va trece multă vreme până când se va re-licita...

De pus in rama.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-sa-scos-anul-acesta-la-licita%C8%9Bie-proiecte-%C3%AEn

QuoteCNAIR SA mai are în pregatire proiecte de infrastructură rutieră, în valoare de 17,6 miliarde de lei fără TVA, care  urmează să fie lansate în licitație publică anul acesta.

Alături de documentația pentru loturile 2, 3 și 4 ale Autostrăzii Sibiu-Pitești se mai află în elaborare contracte pentru  proiectarea și execuția Variantei de Ocolire a Municipiului Bacău, a  sectorului Nădașelu – Mihaești, aferent Autostrăzii Transilvania și a Sectiunii E, aferentă Lotului 2 al Autostrăzii Lugoj- Deva.

Neufunk

Si eu ma gandesc.

Daca se descopera ca Bechtel au facut lucruri rele acolo si ne mai prelungim joaca cu vreo cateva luni, ca doar nu dam de la noi..?

vladb

Nu mai conteaza acum asta. Situatia e preluata, acum trebuie sa le lipeasca la loc folosind solutia aia chimica de care se amintea pe forum. Dar in ziua zero trebuie sa demareze eforturile pentru obtinerea avizelor necesare.
@Ionut, poate ca sunt povesti...dar fa un exercitiu de imaginatie si gandeste-te la un rom carand un generator in spate ca sa taie niste mustati de armatura. Sau poate ca exista flexuri asa de puternice cu acumulatori...Eu nu prea cred ca are orice acces acolo la o sursa de tensiune, chiar daca ar exista.

GDPR

Despre ce armaturi taiate ar fi vorba, la zidurile culeilor? "Solutia" chimica se numeste ancora chimica, uite aici un exemplu: https://www.hilti.ro/ancora-re500sd  :)