Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 40 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: panda_no 5 on July 31, 2017, 08:41:58 AM
Ce ciudat se termina Gherghitei in calea ferata!
Mai rar vezi asa ceva.
Nu uita ca str. Gherhitei a fost o straduta de cartier.
Ea fost largita de Oprescu.
Oprescu planuia ca, dupa terminarea A3, Gherghitei sa faca stanga printre pilele pasajului A3 peste M800 si sa o ia spre vest, paralel cu CF si foarte aproape de ea.
Strada urma sa dea in Petricani, in dreptul Barierei.
Oprescu spera ca dupa ce se va face pasaj peste CF si la Petricani strada sa mearga inainte, tot paralel cu CF, pana la Pipera - acolo unde este acum capatul autobuzelor, statia RATB "CFR Constanta".
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

laszlo.robert

In ce stadiu a ajuns  AM Ogra-Bors ? Pierdem si 2017 ,fara nodul Iernut a lui Astaldi ,loturile Geiger si Strabag de la mijlocul anului viitor vor tine companie lotului UMB ,in total 23 km de muzeu.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

laszlo.robert

Eu am socotit si lotul Umb ,pina nu vad gata podul de la Gilau .......

teoneo

#13504
Poze facute ieri seara, 30 iulie, in zona Termocentralei Iernut, lot Astaldi. Am marcat cu dreptunghi rosu zona din care am facut pozele (cadru preluat din filmarea facuta de Ciprebee in 24.06.2017). In dreapta e calea ferata magistrala 405 si drumul E60 (DN15).



Din zona in care faceam pozele (dreptunghi rosu) n-am surprins ceva spectaculos, nefiind o zona in care se concentreaza acum Astaldi/Max Boegl. Terenul era decopertat, dar la capatul zonei vizibile a traseului autostrazii erau puncte de lucru ale constructorului, zone pe care le-am marcat cu galben pe poza de mai sus.
Astfel, corespunzator marcajelor galbene, prima poza e catre Vest (catre Turda), a doua poza e catre Est (catre Targu-Mures); se vad utilaje.




teoneo


Intre aceste doua poze de mai sus apar elemente de utilitati care pot produce intarzieri. In ultima poza de mai sus (marcaj dreptunghi albastru) apare un stalp care trebuie relocat (de la distanta pare a fi unul de medie tensiune, de 20KV).

De asemenea, in pozele de mai jos, pe traseu se afla stalpul 6 din LEA 400KV (Iernut-Sibiu). Zona din care am facut pozele (marcata cu rosu si unde e acest ultim stalp) se afla intre km 11+200 si 11+100.






Loko

Ce se mai aude in legatura cu tronsoanele Suplacu de Barcau - Bors, pe cand ar putea aparea pe SEAP? Also, cum a fost facuta, pana la urma, delimitarea intre tronsoane?

TibiV

Cand o sa aflam noi, vei sti si tu... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: laszlo.robert on July 31, 2017, 12:06:37 PM
In ce stadiu a ajuns  AM Ogra-Bors ?

Mai trebuie doar putina rabdare si apare anexa pentru revizuire.
Niste cocostarci zic ca nu s-au inregistrat obiectii la RIM din partea publicului, dar o barza a raportat ca mai trebuie ceva completari.

TibiV

Nici o dropie sau vreun gugustiuc nu au avut info suplimentare ?!...
Ca pe cuci nu ne bazam, astia dezinformeaza la greu...
;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Sper ca acele obiecții la RIM nu blochează tot procesul.

panda_no 5

Poze de astazi 01.08.2017 de pe bucata A3 dintre str Popasului si calea ferata.

Poza spre str Popasului, Aproape gata primul strat de pietris.

24 (3) by florin_apo,

Din acelasi loc poza spre Bucuresti. In spatele movilei de pamant se vede o macara.

24 (4) by florin_apo,

O poza mai explicita cu ce se petrce in spatele movilei de pamant.
Decopertare si tasarea primului strat de pamant + lucru la coloane forate!!!!!! La ora 20,30 inca se turnau betoane.

24 (5) by florin_apo,

Ultima borna kilometrica inainte de zona in care se forau coloane.

24 (6) by florin_apo,

24 (7) by florin_apo,

Astea sincer nu ma pricep ce sunt.

24 (8) by florin_apo,

Armatura pentru coloane este adusa deja

24 (9) by florin_apo,

Picioarele podului de pe partea cealalta a caii ferate mult mai inaintate Se lucra si aici.

24 (10) by florin_apo,

Inca o poza de pe movila de pamant spre str Popasului

24 (11) by florin_apo,

Rampa dinspre Bucuresti

24 (12) by florin_apo,

Putin off-topic.
Si un accident din zona  accident petrecut imediat dupa sensul giratoriu. Doamna cu Skoda a intrat inexplicabil pe contrasens fix in masina ce venea din sens opus. Nici o urma de franare. Facebook pe telefon? Mesaje?
Nu va puteti imagina ce blocaj s-a facut pe singura legatura dintre Pipera si Voluntari.

24 (2) by florin_apo, on Flickr


zuma80

#13512
Diferentele intre stadiile lucrarilor la traversarea CF sunt facute de aparteneta teritoriala.
La sud de CF este Bucuresti iar la Nord Ilfov Voluntari.
Pentru cunoscatori la Voluntari se obtine un CU in minim 3 luni (ca o pranteza "arhitectul sef" este de meserie inginer instalator - fara un repros colegilor ingineri - dar totusi nu cred ca se face urbanism la facultatea de instalatii).
De aici acea modificare legislativa ca pentru proiecte de imortanta sa nu se astepte AC, ci acesta sa se obtina in paralel.
PS A nu se intelege ca acel ins (Arhitect Sef Voluntari) a provocat acea modificare legislativa, poate exista "n" astfel de situatii.
Pentru A6!

infraAdi_ro

#13513
Ati vazut careva comunicatul CNAIR despre lotul Maltauro???
Am ceva informatii ca inca se negociaza...s-ar putea continua!Cel putin in teren sunt in stand by toate utilajele si oamenii.

Despre Suplacu de Barcau-Bors am citit ceva articol(l-am gasit) ca s-a impartit in 3 loturi Bors-Biharia,Biharia -Chiribis si Chiribis-Suplac.Cam intr-o saptamana ar trebui sa apara in SEAP.....sau sa ajunga la ei:))


"Autostrada spre Ungaria ar putea fi scoasă la licitaţie în două săptămâni. Este împărţită în trei loturi şi costă peste 900 de milioane de lei.

Documentaţia pentru tronsonul Suplacu de Barcău – Borş din Autostrada Transilvania a fost trimisă spre validare la ANAP iar în două săptămâni ar putea fi publicată în SEAP, au spus pentru ECONOMICA.NET reprezentanţii Companiei de Drumuri.

Aceştia au adăugat că valoarea estimată pentru construcţia celor 60 de kilometri ai tronsonului depăşeşte 900 de milioane de lei.

Tronsonul Suplacu de Barcău – Borş va fi împărţit în trei loturi la noile licitaţii:

Lotul 1 Suplacu de Barcău – Chiribiş (km 4+200 – km 30+550)
Lotul 2 Chiribiş – Biharia (km 35+500 – km 59+100)
Lotul 3 Biharia – Borş (km 59+100 – km 64+450)"

http://www.economica.net/autostrada-spre-ungaria-ar-putea-fi-scoasa-la-licitatie-in-doua-saptamani-este-impartita-in-trei-loturi-si-costa-peste-900-de-milioane-de-lei_141264.html
Romania are un viitor doar daca are prezent!

ciprebbe

In teren Maltauro lucreaza la organizare :)) notificarea e emisa, comunicat nu avem. La Suplacu documentatia e "in drum"  spre SEAP de zile bune.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe