Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 31 Guests are viewing this topic.

fuscobal

Parapetii verzi antiorbire sunt prinsi tot cu un singur surub ? (in jurul caruia se pot roti daca se slabeste, la fel ca pe DNCB)

AdrianB1

In caz de vijelie mai bine se rotesc decat se rup.

ciprebbe

Quote from: TibiV on July 22, 2017, 11:47:45 PM
Sper ca imgur ti-a inversat ordinea acestor doua poze
Quote from: horatiu.cosma on July 22, 2017, 11:16:39 PM

Dar, oricum, informatia ca la Gilau este iesirea spre "Capusu Mare" este esentiala!... Pentru cei din "Capusu Mic"... :lol:

In rest, ce sa zici...
:cheers: pentru UMB si pentru Horatiu  !...

Si la iesire Nadaselu avem ceva asemanator..... doar nu Nadaselu :)))



(la zoom se vede, clic pe poza)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Da, metropola si mega-destinatie turistica...
Gârbău !...
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dragos76

Sunt curios cum se va face paza pe acest tronson. Ținând cont că nu este trafic, probabil că tentația "magneților" e destul de mare. Posibil că un sistem de supraveghere video cu IR ar fi cel mai bun.

BIGRED1984

Sambata am intrat de pe A3 in Bucuresti si o macar isi facea de lucru cu grinzile depozitate dupa centura.
Pare ca se apropie ziua in care sa fie folosite (sau poate aveau nevoie de locul ala ?)

MRS

^^^Macaraua are vreo 2 luni de cand e acolo. S-a mai discutat in paginile anterioare, se fac anumite testari pe grinzile depozitate acolo. Mai e pana la montare.


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

TibiV

Userul shoppy de pe Metrou Usor a facut ieri niste poze foarte interesante.... ;)
"Spicuiesc"doar cateva...





Interesant....




Toate pozele le puteti vedea aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=323&p=245784#p245784
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

#13418
Cu un lot aproape finalizat, CNAIR-ul o lalaie la semnat contractul pt Viaduct Gilau, acum cand vremea este ideala pentru constructor.

In rest bravo UMB, se poate si cu romanii



De data asta avem Nadaselu-Gilau :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Cu romanii se pare ca se poate chiar mai bine... ;)

cip,
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

__dir

Mi-a placut mesajul de la final ;)  :cheers:

adiarc

superba filmare..felicitari UMB-ului si felicitari cameramanului  :D...peisajul este nemaipomenit si idilic de verde,dupa ultimele ploi...toate bune si frumoase pana la viaductul lipsa...unde vedem ce partener serios e statul roman ( litere mici...f.mici )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

Quote from: TibiV on July 24, 2017, 12:51:42 AM
Da, metropola si mega-destinatie turistica...
Gârbău !...
:lol:

Este foarte important ca la iesiri sa fie trecuta localitatea cea mai apropiata, indiferent cat de mica este. Eventual 2 localitati apropiate, una de o parte si una de cealalta parte a autostrazii. Astfel se si identifica nodul (nod Gilau de ex, fara ca Gilau sa fie vreo metropola).

In general la noi acest lucru nu s-a facut. Acum in sfarsit avem o semnalizare normala si corecta. Pentru unii poate ca pare hazliu, dar asta este in sfarsit normalitatea.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ciprebbe

Nu e corecta si nici normala, ai Nadaselu acolo, Garbaul e pe alt drum si la distanta:))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Quote from: vancouver on July 24, 2017, 10:16:42 PM
Este foarte important ca la iesiri sa fie trecuta localitatea cea mai apropiata, indiferent cat de mica este.
aici da-mi voie sa te contrazic.
Eu cred ca trebuie sa fie trecuta cea mai apropiata localitate relevanta...

Autostrazile nu sunt pentru trafic local (care oricum cunoaste zona ca in palma) ci pentru "lung parcurs".
Iti vine unul din Olanda sau Austria si vede Garbau sau Capusu Mare...
Cluj-Napoca sigur a vazut pe harta, probabil si Zalau. Dar Garbau ?!.... (Eu traiesc de juma' de secol in Romania, dar habar nu aveam de Garbau undeva in jud. Cluj...)
Atunci cu ce il ajuta informatia ca "urmeaza Garbau cu peron pe dreapta" pe un olandez sau austriac ?!...

Da, stiu ca sunt localitati care au dobandit "renume"  fara sa vrea...
Pana in urma cu 2-3 ani nu auzisem in viata mea de Holdea, acum este "vedeta" pe forum.
Dar nu stiu daca dupa ce se vor termina tunelele va trebui trecuta pe panouri...

@ciprebbe,
imaginea de la 02.00 este superba !

Ce au plantat pe versantii debleului intre V si IV?
Salcami ?
Arata supeeer !
Si au plantat si in alte deblee (nu pe toate "terasele") dar arata nemaipomenit de bine.
Chiar si doar vizual, iti spune ca este "altceva decat Aciliu"... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)