Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 38 Guests are viewing this topic.

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Tavi

Eu cred ca a se pune problema "cand incep" este gresit.
Corect ar fi: "cand se termina".
Si daca aflam cand se termina se pune alta problema: portiunea terminata devine muzeu sau se poate utiliza? >:(

pasadia

Te referi la Rasnov - Cristian? Din cate stiu da, are noduri la ambele capete. Problema e alta: nu sunt 9 ci 6 km (hai sa zicem ca mai sunt 4 ca drum de legatura cu DN73, dar chiar si asa...). Si din cate stiu nu exista nici o sansa sa semneze in iunie (de fapt daca ar exista nu inteleg de ce nu ar semna de pe acum).

Ei (CNAIR) trebuie sa mai evalueze oferta STRABAG, sa mai dea un raspuns, apoi sa se incheie caile de atac si abia apoi pot, eventual, sa semneze. Adica, aproape sigur, nu vor semna anul asta.

perfidus

Daa, foarte mature proiectele din sertar, bine ca ati mai facut dvs. curat d-le Ministru. Asa nu se mai putea!

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Parca voi ați zis ca acel ciot nu aduce mari beneficii. Deci mare paguba nu e.
Sau am înțeles greșit?

pasadia

Quote from:  link=topic=6.msg155643#msg155643 date=1494853823
Deci mare paguba nu e.

Mai incerc sa spun odata, poate acele victime pe care le maltratez prin ale mele mesaje nu se vor apuca sa-mi stearga si acest mesaj:

Acolo lot nu e unul inutil (Rasnov - Cristian). Ar reprezentura centura ocolitoare pentru doua localitati: orasul Rasnov si comuna Cristian. Oficial cele doua localitati au 20.000 de locuitori; in practica, dat fiind faptul ele ca reprezinta una din destinatiile predilecte pentru brasovenii care se muta la casa in zona metropolitana, cred ca populatia reala depaseste 25.000 de locuitori.

In plus acel tronson ar permite scoaterea din acele localitati a traficului dintre Brasov si zona Bran / Moeciu, zona Zarnesti / Poiana Marului si zona Vulcan / Holbav. Deci inca peste 40.000 de locuitori ar beneficia de acest tronson pentru a ajute mai usor atat in Brasov (furnizorul de servicii administrative, educationale sau medicale) cat si catre principalele zone cu locuri de munca (Ina Schaeffler, Continental, Rolem, Aerotech, etc...).

Scoaterea acestui trafic de tranzit din localitati permite si o calitate a vietii sporite, evitandu-se
- accidentele pe trecerile de pietoni (dadusem un exemplu in mesajul cenzurat, nu mai revin acum)
- impasul adus de trecerea la nivel cu CF203 Brasov - Zarnesti
- dezvoltarea laturii turistice a zonei Rasnov

In plus ma astept ca un vector de opinie important, ce pretinde ca sustine dezvoltarea infrastructurii in Romania, sa nu considere inutil nici un lot de autostrada indiferent de zona pe care o deserveste acesta. Altfel IPOCRIZIA sa ar fi nemasurata!

Dan027


alexV

#12697
Tot lotul Gilau-Nadaselu intr-o poza


Sent from my SM-G800F using Tapatalk


alexV

#12698
Inca 3 poze facute din viteza






Sent from my SM-G800F using Tapatalk


TibiV

Ce bine seamana cu randarile lui delacroix... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

@NGC20, nu prea se potriveste stirea asta cu lista de plati. Ai detalii/lamuriri?
Este incasata acum factura din martie, nu? Nu inteleg atunci de unde suma de 500k euro din martie amintita in articol. :o




Bani pentru finalizarea autostrăzii Bucureşti-Ploieşti

Potrivit Registrului Operaţiunilor Generatoare de Plăţi afişat pe site-ul CNAIR, Aktor SA, liderul asocierii Aktor SA - Euro Construct Trading '98 SRL, constructorul ultimilor 3,3 km din autostrada Bucureşti-Ploieşti, încasează 1,1 milioane euro, în cursul acesti luni, pentru finalizarea ultimului tronson de autostradă care să lege Capitala de Ploieşti. Săptămâna trecută, Aktor SA, conform contractului pentru lucrări de proiectare şi execuţie finalizare autostrada Bucureşti-Braşov, secţiunea Bucureşti-Ploieşti, a tăiat o factură în valoare de 4,93 milioane lei pentru lucrările de construcţie a celor 3,3 km de autostradă. În luna martie, Aktor a încasat puţin peste 500.000 euro pentru lucrările de construcţie a celor 3,3 km de autostradă.

Capital

laszlo.robert

Intradevar seamana pefect cu randarile.MAI ALES PODUL LIPSA  >:(

vladb

Lucrari asidue in zona Nadasel in vederea conectarii sensului giratoriu ce deserveste nodul Nadasel cu DN1F. Se doreste (dupa anvergura lucrarilor) rutarea DNului prin sens si asta in cateva zile dupa numarul de utilzaje. De fapt, sensul, luat individual este gata, doar trebuie reconfigurate bretele pentru accesul inspre/dinspre DN1F, respectiv bretele dinspre varianta de ocolire Vistea-Gilau (DN1J parca...). Dar, bineinteles cel putin un an de zile, singurul avantaj va fi doar pentru cei de pe DN1J ca ajung la acelasi grad de prioritate ca si cei de pe DN1F. Autostrada poate fi ea gata, ca podul la Gilau nici macar nu are constructor desemnat...

Pe lotul Maltauro nimic, nimic... Parca se termina zilele astea perioada de proiectare, nu? Oricum, dificil lot. Va fi, aproape pe intreaga lungime a sa un semi-debleu... + viaducte.

ciprebbe

Maltauro se duce spre un pa pa..... cu temele bine pregatite si o sa platim noi toti de o sa ne saturam.
Proiectul pe traseul cerut de Cnair e cu tunele, si costurile explodeaza. Cu alte cuvinte  s-a licitat pe un SF de 2lei.
Alternativa propusa de constructor este pe o optimizare a traseului si incadrare in costurile licitate (avem exemplul Sardu unde daca o duc prin vale e mai eftin si mai ok terenul) doar ca asta contravine legii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

super...de ce sa profesionalizam si sa dam suma corecta pt un proiect corect?

pastram aceasi servitori politici si dam banii pe claim-uri....esteeeeeee  >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura