Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

16 Members and 33 Guests are viewing this topic.

infraAdi_ro

Teresamente si structuri lot Strabag




Romania are un viitor doar daca are prezent!

alin_simeriaveche

M-am tot gandit in ultimul timp si daca tot e postata aceasta ultima poza intreb si eu: cum vor fi spatiile de servicii? Avand in vedere ca este un podet, terasamentul va fi mai inalt. Si terasamentul spatiilor de servicii va fi mai inalt?

alecu26

Cred ca acolo autostrada coboara cu panta maxima. E logic cuma...ca vine de pe dealul de unde e facuta poza. Si probabil ajunge la o cota de vreo 2 metri peste terenul incnjurator in zona parcarii. Plus ca si parcarea se face un pic mai sus....deci ar trebui sa fie ok.

Si nu ar fi o problema 1-2 metri diferenta de nivel sa fie recuperata pe benzile de acces.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stent76

Normativul limiteaza panta maxima pe autostrada la 3%, daca tin bine minte. Exista o alta limita pentru rampele de acces?

teoneo

La spatiul pentru servicii (care este de tip S1) de la km 8+840 nu va fi diferenta de nivel intre terasament si parcare, decat acea mica inclinare in plan transversal de 2,5% pentru terasament, respectiv 2% in cazul parcarii.

ion59


NGC

#12606
Quote from: NGC20 on May 04, 2017, 01:11:30 AM
Avem o situatie similara si pentru "Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare".

Contestatarii care au cerut acest lucru, au obtinut suspendarea procedurii de atribuire pana la solutionarea fondului cauzei.

Cu toate acestea, evaluarea tehnica s-a terminat ieri.

Apoi s-a trecut in evaluare financiara, si termenul pentru evaluare este deocamdata 05.05.2017, dar se va amana si aici, din cauza multiplelor contestatii.

S-ar putea sa avem niste probleme de legalitate. Revin cu informatii cand pot.

Deocamdata pot sa va spun doar ca astazi s-a suspendat, desi CNAIR a primit cel mai tarziu in 27.04.2017 instiintarea ca trebuie sa suspende procedura. E drept ca a fost un termen de 5 zile in care decizia putea fi contestata la CAB, dar singurii care aveau interesul sa o faca erau cei de la CNAIR si nu au facut-o.

Intrebarea e de ce au suspendat-o abia astazi si de ce au incheiat evaluarea tehnica inainte de suspendare.
Cum ziceam, s-ar putea sa avem niste probleme de legalitate.

TibiV

Sau de bani.
Tot mai putini....
Quote from: NGC20 on May 05, 2017, 10:30:16 PM
E drept ca a fost un termen de 5 zile in care decizia putea fi contestata la CAB, dar singurii care aveau interesul sa o faca erau cei de la CNAIR si nu au facut-o.

Mama nu se supara... Oare de ce ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Quote from: ion59 on May 05, 2017, 09:44:14 PM
Cuc pe A3, lângă București. Zice ceva de o penalizare.

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1558-05052017
Părerea mea este ca ar trebui sa nu mai ajutam la promovarea acestor exerciții de imagine.si sa nu mai postam vizitele cretine ale unor ipocriți care ne tin de prosti........in timp ce Cucu umbla sa-si faca imagine ( cu atitudinea ipocrita tipica oricărui politician care găsește vinovati peste tot ...mai putin unde sunt cele mai mari probleme- IN PROPRIA CURTE ), birocrația si problemele nerezolvate de ani stau in continuare la sertar

Cuculeț ..Cuculeț.  Umbla prin cuibu plin de viespi din Cnair si lasa consumatu aiurea de motorina
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Telvanni

Ref intrare A3 in Bucuresti, daca tot asteapta PUZ-ul din Voluntari, nu se poate face partea din Bucuresti? Chiar ma gandeam ca o legatura intre Petricani si Gherghitei e destul de utila pana se termina cu totul.

TibiV

La "partea din Bucuresti", adica la sud de CF800, se lucreaza cu mult talent...
Dovada este in postarea asta de acum doua saptamani: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg153364#msg153364
Si probabil ca in doua saptamani au avansat ceva... ;)

Iar in postarea precedenta linkului, vei vedea iarba neatinsa de la nord de CF800, adica in "Republica Pandele"...

Ca tot veni vorba...
Nu mai are nimeni drum zilele astea pe strada Gherghitei?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Geiger e in teren :) Strabag o cam lalaie........
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Putin diferit spre final modul de filmare datorita acelei linii de inalta tensiune care bruiaza semnalul si a Aeroportului TGM unde avem noflyzone.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

yetiman

Quote from: ciprebbe on May 08, 2017, 09:18:20 AM
Geiger e in teren :) Strabag o cam lalaie........

Interesant.  :hm:
Conform sintezei de plati, Strabag a primit avans iar Geiger nu. As fi inteles daca ar fi fost invers... O:-)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu