Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 40 Guests are viewing this topic.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Parere personala: Isi respecta promisiunea. Termina "de tot".
Straco - someaza, Astaldi - someaza, Geiger-someaza, ICM-someaza. Iar pentru muzeu lucreaza UMB si Strabag.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dan_c

#12542
Rabdare....AC pentru Ogra -Iernut si Iernut - Chetani, sunt in sistem, cred ca in cateva zile vor apare si oficial.

In ceea ce priveste lotul de la Chetani - Cimpia Turzii, un termen realist...cel mai tarziu, iulie sau august 2017, dar si acolo e posibil sa fie AC tot pe portiuni de x km.

Din pacate, AC va fi emisa doar pe portiuni de x km, din cauza unor probleme ce tin de Natura 2000, expropieri, utilitati, etc.....

Ciprianul

Dar ce se mai aude de Suplac Bors?
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

ciprebbe

CNAIR-ul nu are inca preluat amplasamentul inapoi iar Corsan nu se lasa pagubasi si cer bani in prostie......
Telenovela va continua.... ungurii vor cauta mult si bine la Bors A3-ul nostru inceput de ani buni inaintea lor.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

@Dan_c...tot sunt bune vestile.

Poate pana la final de 2018 vedem Aeroport Recea - Iernut deschis. Sau...de ce nu...chiar si cei 4 km si drumul de legatura. Aia conteaza cu adevarat. Ar bypass-a Cristesti si Ungheni care se merge la bara, si colecta traficul greu care vine pe Acatari-Ungheni si l-ar scoate direct la Iernut. (Si invers).

Si sfarsit de 2019 pentru tot....:Tgm-CT. Optimist dar posibil....acum la peste 2.5 ani inca in fata. Si stiti ca eu sunt optimistul de serviciu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ciprianul

Bani pentru ce anume mai cer? Sunt foarte nesimtiti vad. Dupa ce ca nu au lucrat nimic atata timp mai au si tupeu jegos. Asa ne trebuie daca ne incurcam cu toate firmele neserioase.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

ciprebbe

^ nu e prost cine cere......

^^ Nodul Iernut nu va intra din pacate pe AC acuma, si acolo e mult de munca.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dan_c

#12548
@alecu26

Ai dreptate, cu sfarsitul lui 2019,dar..


Târgu Mureș - Ungheni (4,5 Km) + Drum de legatura (4,7 Km)-----cu 18 luni executie si cu multe probleme legate de utilitati,expropieri.......mai noi 5 contestatii.......daca se desemneaza un constructor in maxim doua luni, este posibil finalizarea spre sfarsitul lui 2019.

Ungheni - Ogra (10,105 Km).....cu 12 luni executie....termen optimist....lot in lucru de anul trecut, functie de mobilizare si mai devreme , dar cel tarziu iulie 2018.

Ogra - Iernut (3,6 Km)...12 luni executie....aici e posibil sa se incadreze in termen, nu stiu cum e cu relocarea conductei de gaz....totusi undeva pana in octombrie 2018 ar trebui sa fie gata

Iernut - Chețani (17,9 Km)....12 luni executie....si aici sunt probleme cu natura 2000 ( nod Iernut ), expropieri, stalpi de inalta,.....trebuie sa fim constienti ca nu se poate respecta termenul contractual, realist ar putea fi gata pana in octombrie 2019.

Chețani - Câmpia Turzii (15,691 Km).....daca se emite AC, in max doua luni, termen realist de finalizare.......octombrie 2019.

Toate termenile sunt valabile doar in cazul in care se va da AC pentru toata lungimea fiecarui lot in parte, in cazul in care se va da AC pe portiuni de x km, termenele nu cred ca se vor mai putea respecta.

dan_c

#12549
Autorizatie de construire Lot 1 Ora Iernut km 0+000 - 3+000. fara ultimii 600 m.

Numar înregistrare cerere la registratura MT/ Directie  - 92/27904/25.04.2017
Continutul pe scurt al autorizatiei -   Lotul 1: Ogra - Iernut, km 0+000 – km 3+000 din investiţiaAutostrada Braşov - Târgu Mureş – Cluj – Oradea, Secţiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii
Număr înregistrare autorizaţie şi data emiterii ei  -  15326/26.04.2017
Durata de valabilitate a autorizaţiei - Până la finalizarea lucrărilor, cu condiţia începerii execuţiei lucrărilor în termen de 24 luni de la data emiterii
Durata de execuţie - 13 luni

http://mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2017/10/AC%2010.pdf


Autorizatie de construire  LOTUL 1 TÂRGU MUREŞ - UNGHENI, km 0+000 – km 4+500 şi drum de legătură din investiţia AUTOSTRADA TÂRGU MUREŞ – OGRA ŞI DRUM DE LEGĂTURĂ

Numar înregistrare cerere la registratura MT/ Directie  - 92/23968/07.04.2017
Continutul pe scurt al autorizatiei -   LOTUL 1 TÂRGU MUREŞ - UNGHENI, km 0+000 – km 4+500 şi drum de legătură din investiţia AUTOSTRADA TÂRGU MUREŞ – OGRA ŞI DRUM DE LEGĂTURĂ
Număr înregistrare autorizaţie şi data emiterii ei  -  13123/26.04.2017
Durata de valabilitate a autorizaţiei - Până la finalizarea lucrărilor, cu condiţia începerii execuţiei lucrărilor în termen de 24 luni de la data emiterii
Durata de execuţie - 18 luni

http://mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2017/9/AC%2009.pdf


Dominik

Veste buna, poate ne mai surprin CNAIR si zilele viitoare
You're in Steelers Country

NGC

A scris deja dan_c despre ele, dar le trec si in formatul in care le-am trecut pe celelalte.

26.04.2017: "LOTUL 1 TÂRGU MUREŞ - UNGHENI, km 0+000 – km 4+500 şi drum de legătură din investiţia AUTOSTRADA TÂRGU MUREŞ – OGRA ŞI DRUM DE LEGĂTURĂ"

26.04.2017: "Lotul 1: Ogra - Iernut, km 0+000 – km 3+000 din investiţia Autostrada Braşov - Târgu Mureş – Cluj – Oradea, Secţiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii"

ciprebbe

Chiar și cealaltă de la Geiger e pe vechiul AM, deci se putea face de multa vreme pasul ăsta.  La fel și la Straco și Astaldi. Acum se da pe bucatele unde e același traseu și nu era nevoie de revizuire. Măcar se pot apuca parțial de treaba.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

Pe de alta parte, la "LOTUL 1 TÂRGU MUREŞ - UNGHENI, km 0+000 – km 4+500 şi drum de legătură din investiţia AUTOSTRADA TÂRGU MUREŞ – OGRA ŞI DRUM DE LEGĂTURĂ" avem FIDIC rosu si nu stiu sa fi fost probleme pe partea de mediu, deci aceasta AC se putea elibera mai devreme.
Vorbim de lucrarile din coridorul deja expropriat.

Si ceea ce este interesant este faptul ca valoarea lucrarilor autorizate este de 280.586.840,00 RON fara TVA, care difera de valoarea estimata de 284.915.969,74 RON fara TVA a licitatiei in curs, unde ofertele financiare inca nu au fost deschise.
Sa nu uitam ca valoarea de atribuire va fi mai mica.

NGC

Quote from: ciprebbe on April 26, 2017, 11:18:49 PM
Chiar și cealaltă de la Geiger e pe vechiul AM, deci se putea face de multa vreme pasul ăsta.  La fel și la Straco și Astaldi. Acum se da pe bucatele unde e același traseu și nu era nevoie de revizuire. Măcar se pot apuca parțial de treaba.

Da, clar, cunosc problema. ;)
Dar e interesant ca au dat acum aceasta AC pentru lotul care se reliciteaza, desi nu avem inca un constructor desemnat.
Nu zic ca e rau, ci ca e o situatie curioasa.