Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 33 Guests are viewing this topic.

NGC

Am incurcat borcanele de dimineata cu ASTALDI si GEIGER. Alta era problema acolo.

FRS

Ma mir ca lipseste Geiger, totusi autostrada ar trece foarte aproape de curtea lor.

teoneo

Da. Surprinde lipsa celor doua firme de pe lista ofertantilor! Daca pe Astaldi ii putem intelege (ii asteapta un lot cu volum mare de lucrari, intre Iernut si Chetani), pe cei de la Geiger poate ca i-ar fi avantajat, pentru ca sediul lor central este in raza acestui lot relicitat. Ei fiind cu management nemtesc, probabil au cantarit de mai multe ori ce inseamna sa lucrezi concomitent pe mai multe loturi si au decis in consecinta! (Chiar daca lotul adjudecat e mic. Mic dar cu probleme).

alexbb

Quote from: Ionut on March 07, 2017, 01:21:15 PM
Exact. Oficial nu știm nimic. Neoficial... nu știm nimic. :lol:

Ar avea rost sa trimitem o intrebare la CNAIR? Eu sunt curios daca 'discutiile' legate de avizele de ''Las Voluntari'' pentru portiunea Popasului - CF afecteaza in vreun fel termenul final pentru intreaga lucrare. Daca tin bine minte era de 18 luni (+4 luni proiectarea)? Se calculeaza de la emiterea ordinului de incepere? In teren tin minte ca au intrat in octombrie.

Vj_Alecs

Am trimis si eu o intrebare care primaria Voluntari, sper sa primesc un raspuns pertinent.

dr4qul4

Asta e lotul la care a renuntat Asocierea Lemacons SRL - Vega 93 SRL - ARCADA SRL, nu?
Sper sa-l ia Comsa, TS sau Strabag. 
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

teoneo

^^
Da, e vorba de acel lot (o parte autostrada, o parte un pic mai mare drum de legatura Tg-Mures Vest).

alin_simeriaveche

Sincer m-aș bucura să fie Strabag. Au organizarea de șantier la capătul lotului + că sunt serioși

teoneo

^^
Asa e. Strabag poate sa-sii foloseasca "inertia" organizarii de santier cu costuri minime pentru a continua dincolo de ce au ei in prezent. Au totul acolo. Fac cativa pasi/metri si sunt in lotul 1 (TgM-Ogra). Ei in prezent sunt cu organizarea de santier pe lotul 2 exact la capatul dispre lotul 1.

teoneo

E destul de probabil ca in oferta lor acest lucru sa cantareasca in mod decisiv (pe langa faptul ca au dovedit ca sunt seriosi). Toate costurile relocarii organizarii de santier practic la ei nu ar mai exista!... Desigur, asta in caz ca autoritatile nu tergiverseaza cu anii cu emiterea autorizatiilor...

Europiu

Pai, stati un pic! Lotul asta mic si drumul de legatura nu era doar executie (proiectarea facuta, recte autorizatiile in principiu rezolvate)? Sau incurc eu borcanele?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

teoneo

Depinde pe ce FIDIC e. Daca e rosu (cum banuiesc; n-am verificat) atunci, intradevar, n-ar mai trebui sa fie vreun impediment cu intarzieri birocratice.

teoneo

Incepand de ieri, continuand azi si, speram, "decoland" de maine incolo, ne-am bucura ca trendul acesta de vesti bune s-o tina tot asa! Ca prea multa hibernare a fost!

Primii bani din 2017 pentru construcția AUTOSTRĂZII TRANSILVANIA

NGC

^^^ Titlul articolului este ales probabil doar pentru a genera trafic.

Eu zic sa nu va bucurati prea tare deocamdata.

Factura despre care se vorbeste in articol are data scadenta in 15.06.2017, iar aici e vorba de CNAIR, unde s-au platit facturi si cu 2 ani intarziere. ;)

Deocamdata, anul acesta inca nu s-a facut vreo plata pentru lucrari la autostrazi. In aceeasi situatie cu factura respectiva mai sunt si altele emise anul acesta.