Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 39 Guests are viewing this topic.

TibiV

Pai este ca asa:

Pot lucra de la km 0 la km 1, adica prin fosta pepiniera, pana (un pic) dupa mega-giratoriul de cosmar de langa Gherghitei
De acolo pna la CF nu pot sa faca nimic din cauza de "Valea Saulei".
Dupa CF nu pot face nimic din cauza de domnul Firea...

Pai, pe bune, de ce sa scot muncitorii din casa pentru o treaba de 2-3 saptamani si sa-i trimit inapoi acasa ?!...

Mai bine astept toate hartiile, si ii scot la munca 4-5 luni de sa la sfaraie calcaiele.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

#12076
Mi-a scapat mie, sau in articolul asta e o informatie pe care nu o stiam pe aici?

QuoteRep: Ce se întâmplă cu proiectul Broşov-Comarnic anul acesta? El a dispărut din lista de priorităţi a ministerului.

R.C: Vorbim despre autostrada Comarnic – Braşov, Loturile 2, 3 şi 4. În data de 11.11.2016 a fost comunicat rezultatul procedurii de licitaţie, câştigătorul ei fiind Asocierea SC Consitrans – 3TI Progetti Italia Spa. În prezent ofertantul nu mai menţine oferta valabilă şi nici garanţia de participare valabilă. La această dată CNAIR poartă discuţii cu ofertantul în vederea clarificării situaţiei existente. Termenul de soluţionare este de maxim două săptămâni, iar aceasta poate însemna inclusiv reluarea procedurii de achiziţie publică. În proiectul de buget pe anul 2017 au fost propuse credite de angajament în valoare de 11.456 mii lei pentru semnarea contractului şi credite bugetare în valoare de 1.000 mii lei, la titlul 55.01.12 – Investiţii ale agenţilor economici cu capital de stat – cap. C.c – Alte cheltuieli de investiţii.

Eu stiam ca CNADNR a tot incercat sa anuleze licitatia si ca Consitrans s-a opus, obligandu-i practic in instanta sa semneze contractul pentru noul SF cu ei. Iar acum aflu ca de fapt cei de la Consitrans nu mai vor contractul? Asa stau lucrurile? Si daca da, de ce s-ar fi razgandit? Cumva nu vor sa lucreze cu noua conducere (parca tot Consitrans-ul au fost cei dati afara de Neaga din contractul de supervizare la OS3, ducand altfel la fiasco-ul de acolo - ca atare ma gandesc ca Consitrans nu vrea sa lucreze cu o conducere pesedista a MT/CNADNR).

paulmare

Quote from: TibiV on February 23, 2017, 10:18:53 PM
" domnul Firea..."

Asa un pic offtopic, primarul din Voluntari, acum ceva ani, dadea ca justificare pentru pasajele CF Petricani si Andronache neintelegerile cu primaria Bucuresti, care ar fi trebui sa faca jumatate de investitie :) acuma oare ce ar mai zice cu jumatatea dumnealui primarita dincolo de calea ferata, si cu Speranta Cliseru mutata de la primaria din Voluntari la cea din Bucuresti.

Sunt inca lucrari mici de facut, ca sa deschida front de lucru pentru momentul cand au puz, autorizatii etc de exemplu utilitatile aeriene si subterane de pe Popasului relocate ca sa poata face pilonul central
Ieri foarte anemic era o echipa de cativa oameni care isi faceau de lucru langa bretele - sper sa fi inceput sa faca drenurile pentru rampa de acces dinspre centura si nu o carpeala

NGC

Quote from: pasadia on February 23, 2017, 11:35:12 PM
QuoteR.C: Vorbim despre autostrada Comarnic – Braşov, Loturile 2, 3 şi 4. În data de 11.11.2016 a fost comunicat rezultatul procedurii de licitaţie, câştigătorul ei fiind Asocierea SC Consitrans – 3TI Progetti Italia Spa. În prezent ofertantul nu mai menţine oferta valabilă şi nici garanţia de participare valabilă. La această dată CNAIR poartă discuţii cu ofertantul în vederea clarificării situaţiei existente. Termenul de soluţionare este de maxim două săptămâni, iar aceasta poate însemna inclusiv reluarea procedurii de achiziţie publică.

Eu stiam ca CNADNR a tot incercat sa anuleze licitatia si ca Consitrans s-a opus, obligandu-i practic in instanta sa semneze contractul pentru noul SF cu ei. Iar acum aflu ca de fapt cei de la Consitrans nu mai vor contractul? Asa stau lucrurile? Si daca da, de ce s-ar fi razgandit? Cumva nu vor sa lucreze cu noua conducere (parca tot Consitrans-ul au fost cei dati afara de Neaga din contractul de supervizare la OS3, ducand altfel la fiasco-ul de acolo - ca atare ma gandesc ca Consitrans nu vrea sa lucreze cu o conducere pesedista a MT/CNADNR).

E exact asa cum stiai si am tot scris despre asta, ultima data aici.

In Decembrie inainte de alegeri ziceau ca au purtat "negocieri".

Quote from: NGC20 on December 10, 2016, 11:06:39 AM
Quote from: Ionut on December 10, 2016, 08:25:49 AM
Quote"Pentru faptul că a durat atât de mult au mai fost necesare nişte negocieri cu partenerul nostru şi prefer să vă confirm după ce semnăm cu el. Dar vreau să vă spun că s-a insistat foarte mult şi pe asta ca să o deblocăm, iar eu zic că am deblocat-o şi că de săptămâna viitoare avansăm şi cu acest proiect"

Negocieri? Ce negocieri? Deblocare? Ce deblocare? Despre ce vorbim noi aici?

Cine citeste ce a spus ministrul (daca a fost citat corect), intelege altceva decat ce s-a intamplat in realitate.

Pai nu era vorba ca "am deblocat-o" si ca "de săptămâna viitoare avansăm şi cu acest proiect"? :lol:

Si mai observati un mic amanunt din ceea ce a declarat acum.

QuoteÎn data de 11.11.2016 a fost comunicat rezultatul procedurii de licitaţie.

Iar pe de alta parte avem asta.

Quote from: NGC20 on November 14, 2016, 12:34:32 PM
Decizia CNSC din 10.08.2016 a fost atacata la CAB si de catre ACCIONA, dar in 11.11.2016 (saptamana trecuta) contestatia a fost respinsa.

Coincidenta? ;)


TibiV

#12080
Mishto....
Dezbatere publica pe documente de peste 300 de pagini...
Cine le citeste ?

In alta ordine de idei...
Cum trebuie interpretata asta ?
(Zona imediat sub "C3" scris mare cu alb)


Este din ultima plansa de la link-ul pus mai sus de paulmare catre PUZ Voluntari pentru A3....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

^Esenta e urmatoarea:

5. PROPUNERI – REGLEMENTARI URBANISTICE

Prin prezentul PUZ se propun urmatoarele:
- respectarea integrala a traseului din proiect al autostrăzii
- reconfigurarea și modernizarea tramei stradale:
  •   înființarea de străzi colectoare de-a lungul autostrăzii care să asigure accesul riveranilor și să închidă trama stradală
  •   Propunerea a două traversări a autostrazii de catre circulatia locală, în afară de cea deja propusă prin proiectul autostrăzii în zona str.Popasului/E.Racoviță:
          - in prelungirea strazii Erou Iancu Nicolae
          - pe traseul str.Vasile Alecsandri
  •   remodelarea tuturor traseelor de străzi conform normativelor în vigoare
  •   propunerea tuturor străzilor la profil specific urban, corespunzând statulului actual al UAT.
- stabilirea zonei de protectie a autostrazii, in care, in afara drumurilor colectoare nu se vor putea amplasa decat spatii verzi din categoria V3 – culoare de protectie fata de infrastructura tehnica, fasii plantate de protectie.
- conversia functiunilor protejate reglementate prin PUG, dincolo de zona de protectie a autostrazii, pana la 100 m de la marginea acesteia, in functiuni mixte M2a - subzona functiuni mixte – servicii comerciale, manageriale, tehnice, profesionale, sociale, comert în construcții cu regim mare de înălțime, dispersate in spatii plantate.
- Conversia, după caz, a altor zone funcționale, potrivit vocației zonei
- Stabilirea unui regulament de urbanism aferent PUZ
- Reglementarea regimului juridic al terenurilor pentru a se realiza lucrările de interes public
- Echiparea tehnico-edilitară a teritoriului la nivelul cerințelor

panda_no 5

Dezbaterea publica este postata pe site-ul primariei Voluntari de cel putin 3 luni.
Daca se dezbate vreo 3 ani, ce facem?

perfidus

Quote from: TibiV on February 24, 2017, 11:19:55 AM
In alta ordine de idei...
Cum trebuie interpretata asta ?
(Zona imediat sub "C3" scris mare cu alb)

Cele doua patrate negre sunt mai mult ca sigur bazine de retentie ape pluviale (zona lipsita de emisari, fara canalizare). Nu stiu cum se  împacă astea cu drumurile colectoare.

Primaria are cerinte care vad ca vor afecta destul de mult proiectul (inca doua subtraversari). De aici si intarzierea mare in dezbatere si aprobare.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

driver_x

Ma dor ochii cand ma uit la plansa de reglementari. Proiectantii chiar au o problema cu grosimile de linii :o.
Vad ca au aparut doua noi overpass-uri in tronsonul deja executat - Popasului- Centura. Ce mai remarc este cum drumurile colectoare paralele cu autostrada ii ocolesc terenurile lui Negoita in segmentul Popasului -linia CF   :lol:

Ionut

Am trecut azi pe la nodul Moara Vlasiei si pot sa va spun ca este cam gata. Foarte putin mai este de asternut putin asfalt in giratoriul dinspre est. Bretelele, din ce mi-am dat seama din mers, sunt gata. Se poate deschide foarte rapid... dar... dar... dar... :ohno: (Fara poze, ploaie + seara.)

Tavi

Ionut, este asa de anul trecut .... :(  >:(

paulmare

asta e vasile alecsandri din pipera care trebuie sa treaca peste autostrada

https://www.google.ro/maps/place/Strada+Vasile+Alecsandri,+Voluntari+077190/@44.515629,26.1500711,3a,75y,281.8h,78.07t/data=!3m7!1e1!3m5!1s9JxfkQMR7JHY8MX7kqD_6w!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D9JxfkQMR7JHY8MX7kqD_6w%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D230.5415%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x40b202aabe53f08d:0xfb729f529d1b11b9!8m2!3d44.5156808!4d26.1498497!6m1!1e1

oricum bucata pe care vrea Pandele sa o supratraverseze e deja construita de 3 ani, putea sa faca orice ar fi vrut linistit fara trafic nu i-a pus nimeni betze in roate

TibiV patratele acelea - sunt niste bazine colectoare - nu pot deversa direct in valea saulei (care e si foarte departe in punctele acelea) si li s-a impus prin avizul de mediu bazinele acelea cu separatoare de grasimi etc -sunt deja executate daca te uiti in urma aproape sigur ca le-a pozat panda_5 sau altcineva

alexbb

Quote from: Ionut on February 25, 2017, 08:07:00 PM
Am trecut azi pe la nodul Moara Vlasiei si pot sa va spun ca este cam gata. Foarte putin mai este de asternut putin asfalt in giratoriul dinspre est. Bretelele, din ce mi-am dat seama din mers, sunt gata. Se poate deschide foarte rapid... dar... dar... dar... :ohno: (Fara poze, ploaie + seara.)

Ar trebui trecut la categoria muzee. Muncitorii au plecat de aici inainte de sarbatori daca tin bine minte (inca s-ar mai fi putut lucra). Chiar nu inteleg de ce este tinut pe loc acest nod. Trebuie deschis odata cu cel de la Popasului? Eu am intrebat mai neoficial la Moara Vlasiei si au ridicat din umeri. CNAIR au oferit vreun termen sau o justificare pentru amanarea de aici?

Sorin62

#12089
^
Am înțeles că era vorba de imposibilitatea legală de recepție parțială. Nu știu exact, poate ne lămurește cineva.
Sau o fi vorba de bani (că văd că sunt cam în urmă cu plățile...)