Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 32 Guests are viewing this topic.

Sorin62

#12060
Dacă nu există AC pentru porțiunea dintre Popasului și CF...

De site-ul CNDAR:
stadiu fizic         - 21.50%
stadiu financiar - 7.010%

Observații:

1) Obtinere autorizatie de construire pentru tronsonul 1+600 - 2+450
2) Exproprieri terenurilor nexpropriate pana in prezent (8 imobile)
3) Imposibilitatea executiei lucrarilor in Valea Saulei,din cauza nefinalizarii transferului de  la ANPA:
- Efectuarea transferului de proprietate asupra lacului Valea Saulei,  intre ANPA si CNAIR, pentru a executa lucrari in zona laculu
- Finalizarea exproprierii digului aferent lacului

GDPR

Ar putea sa reinceapa lucrul la rampele pasajului de la Popasului, Accuweather anunta ca saptamana viitoare ar putea fi chiar si 20 de grade!!!  :o

TibiV

Prognozele Accuweather au in mod categoric o probabilitate de realizare muuuuuult mai mare decat prognozele CNAIR/CNADNR...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: NGC20 on February 09, 2017, 09:00:13 AM
Iar pentru "Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare" s-a amanat pana in 27.02.2017.

S-a amanat pana in 06.03.2017.

Este deja a cincea amanare pentru o licitatie de relicitare, cu virtual aceeasi (+ aproximativ 800.000 RON fara TVA) valoare estimata si cu virtual aceeasi documentatie tehnica.
Va dati seama cat de clar a fost totul, astfel incat a trebuit ca procedura sa fie suspendata si sa fie contestatii si la CNSC si la CAB, si a fost deocamdata nevoie de 12 clarificari cu N intrebari si raspunsuri, plus modificari si completari ale documentatiei de atribuire?

NGC

Apropo de ce a citat pasadia azi in parcare.

Licitatia nu este nici pe departe incheiata.

Quote from: NGC20 on February 03, 2017, 06:48:02 PM
Pentru ca sa se poata intelege mai bine, trebuie sa citez din nou un mesaj mai lung.

Quote from: NGC20 on January 19, 2017, 02:14:44 PM
Quote from: NGC20 on December 21, 2016, 03:35:15 PM
Quote from: NGC20 on December 07, 2016, 10:00:19 PM
Quote from: bgd77 on December 07, 2016, 09:12:06 PM
QuoteIn data de 25.11.2016 au fost transmise comunicarile privind rezultatul procedurii catre ofertantii care au depus oferte pentru Lot 2: sector Predeal - Cristian, km 162+300 - km 168+600 si Drum de Legatura. Oferta desemnata castigatoare este cea depusa de  Asocierea S.C. ALPENSIDE S.R.L. - SC SPECIALIST CONSULTING S.R.L., corespunzatoare din punct de vedere al cerintelor documentatiei de atribuire, avand pretul 118.019.701,80 lei fara TVA, valoare ce include si procentul de 5% (diverse si neprevazute) in valoare de 5.506.129,19 lei fara TVA.

Acum proiectul se afla in perioada de notificari prealabile.

Asta este ca si aia cu "am trimis documentatia la ANAP".
E bine ca au desemnat in sfarsit castigatorul, dar probabil ca nu vom scapa de contestatii.

Quote from: Ionut on December 07, 2016, 09:22:15 PM
Deci avem castigator?! :o Alpenside?
Perioada de notificari prealabile presupune si partea de contestatii, daca nu ma insel.

Au desemnat castigatorul, dar mai pot urma contestatii, deci sa mai asteptam putin.

Rezultatul atribuirii a fost contestat.

L.E. O vrabiuta a ciripit ca ar fi vorba de STRABAG.

CNSC a dat in 17.01.2017 verdictul pentru contestatia STRABAG si a anulat in parte rezultatul procedurii, obligand CNAIR sa reevalueze oferta STRABAG.

Pana la contestatie CNAIR nu a oferit STRABAG acces la dosarul achizitiei, dar in cursul contestatiei au primit acces.

Lucrurile se vor desfasura probabil dupa cum urmeaza.
CNAIR reevalueaza oferta STRABAG si o declara conforma si stabileste un nou raport al procedurii, in care castigator ramane ALPENSIDE.
Avand acces acum la dosarul achizitiei, STRABAG gaseste vreo chichita in oferta ALPENSIDE si contesta din nou rezultatul procedurii. Dupa noua decizie CNSC, ajungem probabil la CAB si, in final, castiga STRABAG.


Quote from: florin74 on January 19, 2017, 02:27:12 PM
^Vezi sa nu gaseasca si ALPENSIDE o chichita in dosarul STRABAG.  :lol: . Sigur o sa conteste decizia CNSC,

Decizia din 17.01.2017 nu a fost contestata la CAB. Primul hop a fost trecut. :D

Desi primul hop a fost trecut, inca suntem departe.

STRABAG a contestat din nou la CNSC, deoarece considera ca CNAIR a solicitat "clarificari in afara limitelor stipulate in dispozitivul deciziei CNSC" (din 17.01.2017) "doar in scopul crearii in mod artificial a unor premise pentru respingerea ofertei".

FRS

Ceva probleme pe lotul Geiger:

Se întâmplă în România: O autostrada nu poate fi construită de doi ani pentru că e prea aproape de o conductă de gaze

http://www.economica.net/se-intampla-in-romania-autostrada-care-nu-poate-fi-construita-din-cauza-ca-e-prea-aproape-de-o-conducta-de-gaze_133598.html

perfidus

Si proiectantul de la faza SF e bine mersi. Hmm.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

pentium10

#12067
^^

De la un amic: La toate loturile exista probleme pe segmentul utilitatilor. Mai ales la lotul 1 Proiect realizat de Search Corporation exista probleme la devierea retelelor electrice de inalta tensiune si mai ales la retelele transgaz unde lipsesc 2 linii de retea de gaze DN 600 care nu sunt in caietul de sarcini. Avizele au trecut in CTE la toate Companiile Nationale.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

panda_no 5

Quote from: Sorin62 on February 22, 2017, 12:29:04 AM
Dacă nu există AC pentru porțiunea dintre Popasului și CF...

De site-ul CNDAR:
stadiu fizic         - 21.50%
stadiu financiar - 7.010%

Observații:

1) Obtinere autorizatie de construire pentru tronsonul 1+600 - 2+450
2) Exproprieri terenurilor nexpropriate pana in prezent (8 imobile)
3) Imposibilitatea executiei lucrarilor in Valea Saulei,din cauza nefinalizarii transferului de  la ANPA:
- Efectuarea transferului de proprietate asupra lacului Valea Saulei,  intre ANPA si CNAIR, pentru a executa lucrari in zona laculu
- Finalizarea exproprierii digului aferent lacului

Macar pina obtin actele pentru zona dintre Popasului si CF ar putea demara lucrarile pe teritoriul sectorului 2 unde inteleg ca au AC?

Astazi au aparut niste muncitori de la Euroconstruct care au astupat gaurile formate la intersectiile str Popasului cu cele doua semicercuri ale sensului giratoriu.Partial le-au rezolvat.
Deasemenea scoteau apa cu niste motopompe din canalele pluviale de pe cele doua laterale ale bretelelor.Momentan apa nu are unde sa se scurga si canalele pluviale sunt pline ochi.

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Dan027

#12071
QuoteLa cât se ridică prejudiciul în cazul Bechtel. Calculele Ministerului de Finanțe
526 de milioane de euro - cu atât a fost păgubit statul român de contractul păgubos încheiat la începutul anilor 2000 de Compania de Drumuri cu americanii de la Bechtel, potrivit Digi24. Calculele le-a făcut Ministerul de Finanțe, care cere acum recuperarea prejudiciului.

http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/exclusiv-la-cat-se-ridica-prejudiciul-in-cazul-bechtel-calculele-ministerului-de-finante-675298

Speram sa recuperam banii...

ticker

Ce gluma buna... Una pe care noul minister al finantelor il va ignora.

Nu de alta dar e de aceeasi culoare ca hotii de atunci...

yetiman

Cred ca mai important in articol este partea de final:

QuoteDirector general al CNADNR la semnarea contractului în 2003 era Mihai Bașulescu.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Sorin62

Quote from: panda_no 5 on February 22, 2017, 09:23:37 PM
Quote from: Sorin62 on February 22, 2017, 12:29:04 AM
[...]
3) Imposibilitatea executiei lucrarilor in Valea Saulei,din cauza nefinalizarii transferului de  la ANPA:
- Efectuarea transferului de proprietate asupra lacului Valea Saulei,  intre ANPA si CNAIR, pentru a executa lucrari in zona laculu
- Finalizarea exproprierii digului aferent lacului
Macar pina obtin actele pentru zona dintre Popasului si CF ar putea demara lucrarile pe teritoriul sectorului 2 unde inteleg ca au AC?
[...].

Păi dacă nu se pot apropia de balta Saulei sau de dig, ce să facă? terasament pentru porțiunea din pepinieră sau cea paralelă cu strada Gherghiței? să mobilizezi oameni și utilaje pentru max 7 zile de lucru?