Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

user201

Apropo se mai aude ceva legat de lotul din A3 câștigat de UMB și contestat?

alecu26

Quote from: Ionut on December 26, 2012, 03:51:55 PM
Nu exista asa ceva, exista doar un (fel de) SF al celor de la Bechtel, insa proiectarea nu exista pe Tg Mures-Campia...

ba cred ca exista.

A fost destul de recent declarata castigatoare Iptana pentru sectiune Campia-Ogra-Ungheni...cred.

Deja cam trebuia sa fie gata proiectul. Oricum Campia-Ogra tot ei il facusera....si chiar si de atunci era mult mai mult decat un SF proiectul. Se apropia poate chiar de detalii de executie.

http://www.cnadnr.ro/proiect_pf.php?id=333

ai aici linkul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

asztalos

Iti multumesc mult de tot. Sper sa vedem in viitorul apropiat ceva miscare pe acest tronson (macar un inceput)...

Ionut

@alecu26: merci mult de informatii, habar nu aveam!

alecu26

Quote from: asztalos on January 15, 2013, 02:27:25 PM
Iti multumesc mult de tot. Sper sa vedem in viitorul apropiat ceva miscare pe acest tronson (macar un inceput)...

da...e unul din cele mai eficiente tronsoane din romania comparand beneficii/cost.

Traseul e scurt, in zona plata, si ar scoate imediat traficul din orasele Iernut si Ludus si ar aduce foarte aproape de autostrada Tg Mures si Tarnaveniul.

In plus, ar potenta autostrada deja construita CT-Gilau.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Singurul hop de pe acest traseu parca e la Ludus la cotul Muresului unde vine un pod ceva mai lung in rest e chiar usor traseul( Ariesul se trece usor)  si realizabil in timp scurt ...insa daca nu sunt bani si vointa cam degeaba :(
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


ciprebbe

BOC " a declarat că trebuie continuate lucrările la tronsoanele care vor uni segmentul din judeţul Cluj al Autostrăzii Transilvania cu segmentul din judeţul Bihor,unde sunt gata 33 de kilometri din cei 60 de kilometri de autostradă".
Asta e ca si cu "regim de autostrada".
Ar trebui sa ii dau un mail pe adresa primarului si sa ii arat filmarea lui eurocopter din 2012 sa vada ca daca se raporteaza la lucrari cu stadiul fizic de 50%" nu inseamna ca sunt gata 50% km din nr total, si ca in teren situatia sta mult mai prost.
Bechtel are forta sa termine acei km in mai putin de 1 an daca are finantarea asigurata, insa pana nu vedem bugetul ce prevede sunt doar vorbe in vant.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

delacroix

Quote from: ciprebbe on January 15, 2013, 05:41:17 PM
Singurul hop de pe acest traseu parca e la Ludus la cotul Muresului unde vine un pod ceva mai lung in rest e chiar usor traseul( Ariesul se trece usor)  si realizabil in timp scurt ...insa daca nu sunt bani si vointa cam degeaba :(
La Ludus sunt, vor fi, practic 3 poduri, primul PA1~600m cu supratraversare CF si alte doua legate PA2, peste sat Bogata, lungime totala ~1,5km viaducte+poduri.
Podul peste Aries nu va fi chiar usor, ~450m(10 deschideri). Dificultati ar mai fi la ocolirea Hadareniului si, avand precedentul Turdas, zonele cu debleuri: Chetani, Cuci.
Partea buna e ca pana se va licita tronsonul se vor construi 250-350 km de autostrada si se va folosi experienta acumulata. Partea proasta e aceasi adica nu mai devreme de 2015.

asztalos

De unde ai informatia ca nu se vor apuca de treaba constructorii mai devreme de 2015?

cricric

Are el mai multe informatii, da' aruca cu taraita cat mai rar... asa, sa sa avem ce medita  :lol:

alecu26

#1166
@delacroix

asta pe proiectul initial, care era croit pe tehnologiile Bechtel si pe modul lor de  exagera lucrarile acolo unde scot profit mare.

Cred ca se poate mult optimiza acolo, chiar si cu pastrarea aliniamentului.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

lucian252012

Proiectul presupune derularea unui contract de concesiune de lucrari publice pentru executia, exploatarea si intretinerea tronsonului de autostrada Comarnic-Brasov in lungime totala de 58 km. Tronsonul de autostrada Comarnic-Brasov se compune din:

A. Sectiunea de drum Comarnic-Predeal cu o lungime totala de 36,2 km.
Principalele caracteristici ale acestei sectiuni sunt:
•   Parte carosabila    2 x (2 x 3,50 m)
•   Benzi de încadrare    4 x 0,25 m
•   Benzi de urgenta    2 x 2,50 m
•   Acostamente din pamânt    2 x 0,50 m
•   Spatii parapet    2 x 0,75 m
•   Zona mediana (impermeabila)    2,50 m
•   Poduri si viaducte pe autostrada 35
•   Tuneluri 18 (2890m lungime totala)
•   Viteza de proiectare    120 km/h si 80 km/h Drumul dintre Comarnic si Predeal începe lânga Comarnic la km 110+600, iar punctul final al acestei sectiuni este la km 146+800.

B. Sectiunea de drum Predeal-Cristian cu o lungime totala de 21,8 km, intre km 146+800 si km 168+600.
Principalele caracteristici ale acestei sectiuni sunt urmatoarele:
B1. Predeal-Râsnov:
•   Parte carosabila    2 x (2 x 3,50 m)
•   Benzi de încadrare    4 x 0,25 m
•   Benzi de urgenta    2 x 2,50 m
•   Acostamente din pamânt    2 x 0,50 m
•   Spatii parapet    2 x 0,75 m
•   Zona mediana (impermeabila)   2,50 m

B2. Râsnov-Cristian:
•   Parte carosabila    2 x (2 x 3,750 m)
•   Benzi de încadrare    4 x 0,50 m
•   Benzi de urgenta    2 x 2,50 m
•   Acostamente din pamânt    2 x 0,50 m
•   Spatii parapet    2 x 0,75 m
•   Zona mediana (impermeabila)   3,00 m
Total traseu •   Poduri si viaducte pe autostrada   18 •   Viteza de proiectare    120 km/h si 80 km/h

Valoarea estimata fara TVA:  5,325,098,735   Moneda:  RON

Ionut