Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

GDPR

@s2002, vezi ca mesajul tau s-a amestecat cu mesajul meu anterior, de nu se mai intelege nimic  :)

Da, asa e, conectorii sunt doar la partea superioara a "peretilor" grinzii, se vede in pozele postate si in sectiunea tipica de mai jos



sursa foto

pentium10

Comunicat de presa 17.11.2016

Notificare de reziliere a contractului de lucrări pentru finalizarea autostrăzii Braşov - Tg. Mureş - Cluj -Oradea, Secţiunea 3C:
Suplacu de Barcău - Borş

CNAIR SA a transmis astăzi Notificarea de reziliere a contractului de proiectare şi execuţiei pentru Secţiunea 3C: Suplacu de Barcău - Borş, parte din Autostrada Braşov - Tg. Mureş - Cluj -Oradea.

Decizia fost luată din cauza întârzierilor înregistrate la lucrările de execuție. CNAIR SA a transmis Antreprenorului această Notificare, care îşi produce efectele integral şi imediat, cu toate consecinţele ce decurg din faptul rezilierii, urmând ca Antreprenorul să evacueze şantierul în cel mai scurt timp.

Reiterăm faptul că de la emiterea Ordinului de Începere (luna iunie 2015) pentru execuția lucrărilor aferente autostrăzii Suplacu de Barcău - Borș, CNAIR SA a solicitat Antreprenorului să-și îndeplinească obligațiile contractuale, urmărind în paralel activitatea desfășurată pe șantier.

Precizăm că, în conformitate cu prevederile contractuale, Compania îşi păstrează dreptul de a încasa penalităţiile de întârziere facturate către Antreprenor, din Garanţia de Bună Execuţie, în valoare de 75 milioane lei, precum şi alte despăgubiri băneşti, pentru acoperirea pagubelor ce derivă din neexecutarea obligaţilor contractuale ale Antreprenorului.

În perioada următoare, Compania va organiza o nouă procedură de atribuire a unui nou contract de achiziţie publică pentru realizarea acestui obiectiv de investiţii.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-17112016
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

TibiV

Quote
... Compania îşi păstrează dreptul de a încasa penalităţiile de întârziere facturate către Antreprenor, din Garanţia de Bună Execuţie, în valoare de 75 milioane lei

Isi mai aminteste cineva ce avans a platit CNADNR catre Corsan ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ciprianul

Parcă 55 Mil Ron dacă bine îmi aduc aminte
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

infraAdi_ro

Suplacu de Barcau - Bors, CORSAN CORVIAM
26.08.2016   60,642,036.37 RON (Avans)

Ma enerveaza comunicatul CNAIR cu "perioada urmatoare" va organiza o noua licitatie!De ce e asa greu sa spuna in ce mod vor organiza licitatia,cat dureaza(daca se mai face) expertiza,pana in ce data vor sa organizeze licitatia vietii???
PS sper sa nu plece Corsam si cu materialele din stocuri:))
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Iceman

Eu astept cu mare entuziasm sa primeasca avansul inapoi plus sa achite penalizarea ...apoi sa intre in faliment si sa dispara cu totul ca firma de constructii Corsan....Ar fi saisfactia mea...Sa vad cum dispar ciupitorii :D :D

TibiV

Quote from: euromau on November 17, 2016, 09:12:42 PM
Suplacu de Barcau - Bors, CORSAN CORVIAM
26.08.2016   60,642,036.37 RON (Avans)

Deci  75-60=15 milioane...

Quote from: pentium10 on November 17, 2016, 06:17:19 PM
Compania îşi păstrează dreptul de a încasa penalităţiile de întârziere facturate către Antreprenor, din Garanţia de Bună Execuţie, în valoare de 75 milioane lei, precum şi alte despăgubiri băneşti, pentru acoperirea pagubelor ce derivă din neexecutarea obligaţilor contractuale ale Antreprenorului.

Mishto...
Mai ales asta cu "alte despăgubiri băneşti"...

I-as beli (beli=jupuire de piele, conform DEX) pentru mizeria facuta pe A3.
Dar, legal, nu stiu ce mai putem recupera de la ei in afara de alea 15 mil. amarate....
Care este "pretul corect" pentru 2 ani de dolce-far-niente ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Suplacu-Bors

Situațiaa fost aşa: am văzut că acest contract care fusese acordat în septembrie anul trecut, fusese plătit un avans de 55 de milioane la începutul anului, nu avansa, deloc. Nici măcar proiectul tehnic nu fusese dat. Şi atunci ne-am îngrijorat. Şi l-am convocat pe CEO aici în birou, unde staţi dumneavoastră şi l-am întrebat, în septembrie "Ce facem? Ce doriţi să faceţi? Care este situaţia? Care este motivul?". Şi dânşii mi-au explicat situaţia lor foarte complicată internaţional, fiind angajaţi de proiecte de mare anvergură în America de Sud, care le creau o constrângere financiară şi nu puteau să pună resurse aici. "Bun. Ce-a fost acolo, a fost. Ce facem de-acum înainte? Mergem sau nu mergem? Mergem!" Ne-am uitat ochi în ochi. "Alocaţi resurse? Da! Predaţi? Da!" Şi mai ales că acolo sunt, pe acei 60 de kilometri, sunt două tronsoane distincte. Este un tronson, inclusiv podul de la Suplacu, care e foarte avansat, de 60%, podul acela este aproape gata şi acela ar fi putut fi terminat în 6-7 luni.

Şi, pentru că, după ce am avut această înţelegere, că o să se mobilizeze, dup-aceea am început să avem semnale că nu se întâmplă aşa în teren. Că nu mobilizează oameni, din nou, comunitatea a început să ne alerteze, am început să avem şi alte alerte, pentru că şi noi avem acolo consultanţi care lucrează, care au început să ne dea diferite date şi semnale concrete, s-a dus domnul Homor acolo de mai multe ori, am fost şi eu, nu vă ascund, am trimis şi un avion care a zburat la joasă altitudine şi a filmat tot şi am numărat... De fapt, sincer să fiu, omul a minţit. Pentru că şi ei, pe foile lor de pontaj, indicau o mobilizare 15% din cât ar fi trebuit să aibe, da?

(Au trimis ei un avion? Serios? :lol: Era vorba de noi? Ne-am trimis noi singuri, dar nu mai conteaza...)

Deci unde suntem acum: ei au trimis o notiţă de reziliere, dar noi respingem notiţa şi o trimitem noi. Deci o să reziliem contractul, da? Reziliem contractul şi apoi o să îl relicităm, dar o să îl relicităm altfel. În primul rând nu o să mai licităm tot tronsonul de 60 de kilometri pentru că, după părerea mea, a fost o greşeală. Este foarte mare. Este foarte mare şi nu este omogen. Şi o să licităm pe două, poate chiar trei tronsoane. Clar, acestea foarte avansate, facem de 26 de kilometri care pot fi terminaţi, din nou, în 6 luni. Practic, la anul. Şi-o să facem altă treabă puţin inovativă. Nu o să mai dăm un termen. O să spunem un interval – între 5 şi 8 luni. Şi atunci, cel care îl licitează la 5 luni o să fie punctat mai bine. Schimbăm modul de a face. Da. Şi la fel şi pentru celălalt tronson care are numai treizeci şi ceva de kilometri, din câte ne spun nouă experţii noştri de acolo, ar putea fi făcut într-un an cu mobilizare foarte bună, 18 luni e maximumul. Deci între 12 şi 18 luni. Cel care se mobilizează, foarte bine...

Buse la Hotnews

cmd


florin74

Suspendata procedura la lot 1 Tg Mures Ungheni pana la solutia pe fond.
Contestatie ASTALDI

ddfab


florin74

In principal pe clauzele contractuale (peste 70%), plus pe ceva neconcordante intre documentatie de atribuire si listele de cantitati, clarificarea garantiei lkucrarilor precum si modificarea criteriului "Garantie rosturi dilatare" - punerea in acord cu Conditii Generale si Speciale


GDPR

Bun, s-a dus zapada din zona Clujului, cel putin asa zice meteoromania. Se misca ceva pe Gilau-Nadaselu?

florin74

S-a dus prin oras. Pe dealuri inca mai este. De saptamana viitoare intra UMB.

alexbb

Asfalt proaspat la nodul de la Moara Vlasiei.  :cheers: