Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 27 Guests are viewing this topic.

Dominik

S-au mai pierdut 2 ani aiurea, incredibil !!!
You're in Steelers Country

Iceman

CNAIR.....Sa se apuce sa finalizeze in regim propiu acest tronson pentru ca o relicitare ar dura minim 1 an....Iar finalizarea cel putin 2 ani....Nu vrem sa fie finalizat acest tronson in 2020-2021....Este inadmisibil!!

Ciprianul

#11357
Era de stiut deja ca se va ajunge aici din moment ce trecea timpul si Corsan nu misca nimic....e clar ca ceva a fost. Acum ca e oficial CNAIR-ul ar trebui sa invete ceva din aceasta experienta si sa ia in considerare oferte de la firme serioase nu de la firme de garsoniera.

ASTA E ROMANIA FRATILOR.......toti isi bat joc de tara asta.....doar ca nu am vazut pe nimeni sa isi dea demisia pt esecul in serviciu (PONTA,SOVA...)

Oare daca ar intra DNA-ul pe fir ce ar descoperi in legatura cu licitatia cand a castigat Corsan...sunt convins ca ar aparea niste dosare penale...

Deja stie lumea...

http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/contract-pentru-autostrada-la-un-pas-de-reziliere-n-606025
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

ovicor

#11358
Ar trebui sa execute CNAIR, in regie proprie, macar tronsonul dintre granita si DN 19 sau DN 19E. Sau sa le liciteze separat. Sau sa le liciteze impreuna, dar cu termen mai scurt a tronsonului de langa granita.Sau un tronson scurt la granita si drumul de legatura la centura Oradea.

pentium10

CNAIR stia asta de mult timp, sper ca intre timp au lucrat la un plan pentru ceea ce va urma. Poate sper foarte mult.
Cat de mult va trage inapoi emiterea acordului de mediu pe toata lungimea A3, parca asa se proceda, si sunt si loturile intre Turda->Ogra afectate.

Ar trebui rupt proiectul in foarte multe parti mici. Efectiv sa ajungem ca sa fie impartit in doua categorii, unele portiuni care se pot face in regim propriu, si altele care necesita licitare, si demarat asa.
Parca prea mult asteptam si de la regim propriu in ultima vreme, parca doar asta e singura atuu. Si aici trebuie sa gandim si la un alt proces bun, sa avem in paralel si o alta abordare, si avem backup bun si acceptabil si la "regim propriu". Haideti ca se poate.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

podariudan

Intrebare de nespecialist: Nu se poate relicita tot tronsonul pe fidic rosu cu un termen mai strans de executie pentru a avea participanti mai seriosi?
Sau nu se doreste asa ceva avand finantare de la buget?

Germany

La ce mai participä la licitatii,  dacä nu au nici capacitatea financiarä nici organizatoricä ?!?! Oare se plictisesc ?!

Au fost penalizati cu 75 milioane....si...?!? adicä vreo 17 milioane €....sunt curios dacä o sä-i si pläteascä!

Oare anteprenorii acestia au si conditii de îndeplinit sau doar drepturi ?

Iar curg "dislike-urile" când spun cä SUNTEM MAI RÄU CA ÎN CONGO ;) dar ästa-i adevärul.


dr4qul4

Nu se poate imparti pe loturi mai mici. Avem deja structurile ridicate iar grinzile se pot duce doar pe aliniament.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

totusi asteptam sa-si asume Homorica-Minciunica raspunderea.....de ce a asteptat 2 ani degeaba ?de ce nu a reziliat la 1-2 luni dupa ce Corsan-Tepan nu a venit cu proiectul ?De ce au stat 13 luni dupa acesta ?De ce au dat avansul unui muribund cand au vazut semnalele clare de pe teren si din piata ?

aici ori e prostie,miserupism si nesimtire la plus infinit,ori coruptie....macar de ar relicita pana in decembrie ar fii o greseala partial iertata...dar pt ca ne-a demonstrat cu varf si indesat ca nu are coloana vertebrala,va pasa acest contract catre urmatorii.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Beowulf

Eu zic sa ne rugam in genunchi de Bechtel sa vina sa finalizeze lucrarile, sa ne cerem scuze cu ochii in lacrimi si sa le platim dublu fata de cit a fost contractul initial!

Acum serios, era clar de aprox un an ca nu se va face nimic pe acel lot si totusi cei din conducerea MT si CNADNR au incercat sa invie mortul. S-a pierdut timp pretios, de parca ar fi pierdut intentionat precum pe lotul Comarnic Brasov unde eu am impresia ca nu se vrea cu buna știința.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

TibiV

#11366
Quote from: adiarc on November 04, 2016, 10:35:07 PM
asteptam sa-si asume Homorica-Minciunica raspunderea.....de ce a asteptat 2 ani degeaba

Pai nu prea avea cum sa astepte 2 ani, ca nu are nici 11 luni in functie...

Quote
Catalin Homor, fostul director general al Metrorex, de profesie inginer constructor, a fost numit director general interimar al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR), dupa demiterea lui Narcis Neaga. Decizia a fost luata la data de 8 decembrie 2015, de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor CNADNR, ordinul in acest sens fiind semnat de ministrul Transporturilor, Dan Costescu
http://www.agendaconstructiilor.ro/files/actualitatea-interna/cnadnr-catalin-homor-este-noul-director-general-al-companiei-de-stat.html

Doar pentru exactitate...
Dar oricum cred ca a asteptat cu aproape 11 luni in plus... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ciprianul

Asa o intrebare oarecum indrazneata.
Cam ce constructor credeti ca ar avea sansa la o urmatoare licitatie a acestui tronson? Acum ca oricum termenul 2018 a ,,zburat,, oare cat de rapid se vor misca cei responsabili cu acest esec?
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

aldocan

 
Cam ce constructor credeti ca ar avea sansa la o urmatoare licitatie a acestui tronson?     UMB ar fi o idee

TibiV

Quote from: aldocan on November 05, 2016, 12:17:28 AM
  UMB ar fi o idee

Doamne, fiecare forumist ar trebui sa merga la tara, sa caute cea mai mare balega din sat si sa topaie in ea de cateva ori...
Poate asa "ne facem singuri norocul" sa fie UMB.  :lol:

(Tineti minte baletul utilajelor "la padure" ?.... )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)