Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 42 Guests are viewing this topic.

florin74

#9720
Un pic in stanga si in spatele dealului acoperit cu grindina, acolo este santierul UMB-ului. Am facut poza din partea de sus a Fagetului  si din cauza asta nu se vede si zona unde lucreaza. Oricum, a fost prapad pe toata partea dinspre nord a Clujului (inclusiv zona santierului). Unde stau eu (in partea sudica a Clujului, spre Faget) au fost cativa stropi de ploaie.

TibiV

Quote from: florin74 on May 24, 2016, 08:03:01 PM
in stanga si in spatele dealului acoperit cu grinda

Grinda sau grindina ?
(Eu nu vad nici o grinda...)
Ca daca ce se vede este grindina, chiar a fost prapad... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74


slartibartfast

#9723
Știu că imaginile de pe tronsoane în funcțiune nu sunt la fel de interesante ca cele de la lucrări în progres, dar dați-mi voie să vă arăt câteva imagini cu autostrada A3 suprinse din avion la aterizarea pe Henri Coandă.

Mai întâi, venind dinspre vest, avionul a survolat zona Snagov. Se văd aici satele Gruiu (dreapta), Șanțu Florești (aglomerarea de case de lângă pădure), lacul Snagov, apoi dincolo de el satul Siliștea Snagovului și în plan foarte îndepărtat, satul Balta Doamnei (Prahova). Podul din dreapta e pe un drum local care leagă Gruiu de Lipia.


Tot satul Gruiu; mai în prim plan apar o parte din satul Lipia și pădurea Căldărușani. Se vede acum în dreapta și podul DJ101C


Satele Gruiu și Lipia despărțite de A3. În colțul dreapta-sus, în depărtare, satele Bâra și Lacu Turcului, și satele comunei prahovene Olari


După întoarcerea la 180 de grade, avionul s-a îndreptat spre pistă și a trecut din nou peste A3 lângă Ștefăneștii de Jos:



TibiV

Frumoase poze !

Dar vezi că avionul nu a virat 360 de grade... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voyageros

drept ca-n palma. Diferentele de nivel vor face autostrazile din zonele de deal/munte frumoase.

aditd

Vreo stire despre podul de pe Somesul Mic de la Gilau?

ciprebbe

Ce stire in afara de ultima amanare pt luna iunie?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

north

#9728
Cf. CNADNR, a fost semnat astăzi contractul de proiectare și execuție pentru tronsonul Nădășel - Mihăiești.

LE: iată două hărți cu amplasamentul:
- una de pe forum dintr-o postare mai veche;
- o a doua hartă (pe care se pot distinge și principalele lucrări de artă, însă, ciudat, numai până la km 15), preluată de pe acest blog.

Odată realizat, acest tronson va fi însă inutil dacă nu va fi realizată și următoarea bucată, până la DN 1G (încă vreo 10-12 km) - sau poate, cine știe, vom discuta, peste vreo 2 primăveri, despre "o soluție pentru o descărare temporară la Mihăiești"...
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

ciprebbe

#9729
"Giratoriu" de la Mihaiesti; cam asa se va termina pt multa vreme :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

north

La cum este relieful de la punctul de întâlnire cu 1F, autostrada vine de pe un deal și trece pe altul. Ca atare, autostrada va supratraversa DN-ul (probabil la o diferență chiar mai mare decât gabaritul vertical necesar pentru acesta din urmă). Deci nicio șansă pentru un acces temporar care să nu includă construcția unui nod, cel puțin parțial.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

ciprebbe



Aici  inainte de Topa
va aparea giratoriul :p . Nu e diferenta mare de nivel.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Allex

Ar trebui activat traseul si pe OSM, ca sa fie vizibil
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

north

#9733
Quote from: ciprebbe on May 26, 2016, 08:05:01 PM

Aici  inainte de Topa
va aparea giratoriul :p . Nu e diferenta mare de nivel.

Bine ar fi, dar autostrada nu va trece pe acolo, ci mai la sud pe dealuri. Ar fi de construit un drum nou, asta numai ca să ajungă la drumul ăsta  :|



Quote from: AlexAllex on May 26, 2016, 08:17:20 PM
Ar trebui activat traseul si pe OSM, ca sa fie vizibil

Am să fac mai târziu un kml, și îl voi pune în acest post.

LE: coordonate pentru @cristi5 (E,N nu N,E): 23.41908143221795,46.81059533728503,0 23.41784353086067,46.81206745070518,0 23.41755653449117,46.81361524885519,0 23.41813941381887,46.81588130146319,0 23.41797469606859,46.81798877984029,0 23.4177183748514,46.81927649092501,0 23.41702535889308,46.82077588496313,0 23.41586028941093,46.82175998289871,0 23.41440365121267,46.822352009334,0 23.41224524895279,46.82292918886289,0 23.41021690743922,46.82361616322186,0 23.40853410490712,46.82477737877226,0 23.40751820971241,46.82556271227299,0 23.40585338965781,46.8272653841532,0 23.4048441108351,46.82874276302951,0 23.4037284653557,46.83061622759188,0 23.39963871019826,46.83923215155365,0 23.39864236016057,46.84206860118406,0 23.39790131739334,46.84468068680977,0 23.39670207322815,46.84893730805759,0 23.39586517683103,46.85132247861035,0 23.39579812775371,46.85287704719945,0 23.39647217913566,46.854169702772,0 23.39763995485697,46.85577464974574,0 23.39819787932595,46.85662501306408,0 23.39981106636153,46.85869353345431,0 23.40944529332777,46.8692387880545,0 23.41018839660037,46.87022310029123,0 23.41163945324121,46.87210982238005,0 23.41353162873582,46.87482017717792,0 23.41377392962649,46.87609099234849,0 23.41363331393458,46.87744394789158,0 23.41303525320494,46.87938809747605,0 23.41230471720197,46.88331874607819,0 23.41151043422794,46.8889438885645,0 23.41135924998394,46.89075099852786,0 23.41127172670791,46.89244868288238,0 23.41168959683757,46.89358967105532,0 23.41278440435989,46.89515338646744,0 23.4138358671757,46.89627665966758,0 23.41572852957355,46.89762472698308,0 23.41760153264563,46.89912377460035,0 23.41962817576985,46.90080286401465,0 23.42075560139702,46.90202150968664,0 23.42171061201669,46.90372896635783,0 23.4221286229513,46.90549294139063,0 23.42259479123911,46.90818339571012,0 23.4224189371778,46.90990200359032,0 23.42123894364335,46.91182892486975,0 23.41997705508091,46.91313070821982,0 23.41905883265212,46.91365991249805,0 23.41462844893047,46.91576579912134,0 23.41147783275963,46.91684984639025,0 23.40885728812758,46.91838215412697,0 23.40630966699754,46.92075386865682,0 23.40448043293988,46.92287913807071,0 23.40193862814262,46.92407914171134,0 23.39822517418333,46.9250739227809,0 23.39521546483648,46.92587832882841,0 23.38879876753759,46.92574777826989,0 23.38410582738623,46.92594072567835,0 23.37416442511334,46.92617124846336,0 23.37075236462409,46.9262542805022,0
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

bogdix

cateva intrebari:
1. exproprierile or fi facute ?
2. acordul de mediu in ce stadiu o fi ?
3. sunt retele de utilitati nasoale in zona ?
4. se stie de ceva zone cu potential arheologic ?

si cateva ingrijorari:
- 6 luni.proiectare + 12 luni executie. strans termen, la executie.
- antreprenorul e "nou" (ca firma) in Romania
- un eventual nod (chiar si.provizoriu) la capatul dinspre Zalau.