Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 64 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Nu inteleg de ce ati avut asteptari mari de la acest proiect.
Fiind exclusiv de la buget, era clar ca se va lucra foarte incet, in functie de fondurile disponibile. Este un proiect de rezerva, iar ritmul va fi extrem de lent.
Eu ma asteptam insa sa vad cateva echipe de ale constructorului care sa lucreze in punctele care au nevoie urgenta de conservare.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

florin74

Zilele trecute baza celor de la TransBitum de la iesirea din Ip spre Marca (de unde incepe lotul) era plina de camioane, betoniere si materiale. Saptamana viitoare incerc sa aflu mai multe.

cutter

Întîrzierile de pe acest proiect de pînă acum nu au nici o legătură cu bugetarea!

S-a explicat mai demult, vedeți și comunicatele CNADNR de anul trecut că s-au certat firmele din asociere între ele și toată telenovela respectivă. În lipsa unei atitudine ferme (care a apărut doar la un anumit punct) s-a tărăgănat practic startul contractului.

În general, vă pot spune că teoriile conspirației cu "oricum autoritățile întîrzie, blochează, tergiversează proiectul X că nu sunt bani" nu sunt valabile sau cel puțin nu în momentul de față. Promit să declar public fără întîrziere la primul semn (de care știu eu) că un proiect nu progresează pentru că i s-a tăiat finanțarea sau pentru că finanțarea îi este insuficientă.

GDPR

Ar fi interesant de stiut care este deadline-ul de taiat coada cainelui (ca sa ne amintim de anii '90), daca sa zicem pe la 1 iunie nu incep lucrarile.

marinul

Quote from: adrian rosca on April 29, 2016, 02:52:20 PM
Dupa un an... Problema e acum ca pregatirile de mobilizare ale constructorului sunt zero barat.

Nu prea ar trebui sa existe pregatiri de mobilizare, ci direct mobilizarea. Amplasament pt organizarea de santier au, aliniament pe care sa-l foloseasca ca si drum tehnologic au  pe  jumatate din lungimea sectiunii, grinzi turnate care asteapta sa fie montate sunt, depozite de materiale au.

Ar trebui sa vedem ceva de genul OS3 ieri

GDPR

#9530
Macar dupa Pasti ar trebui sa inceapa mobilizarea, ca sa fie sanse ca la inceputul verii sa inceapa vreo lucrarica, ceva.

cutter

Vești bune, proaspete:
- azi a predat antreprenorul proiectul tehnic la CNADNR pentru Suplacu-Borș
- azi s-au emis deciziile de expropiere pentru Cîmpia Turzii-Ogra (cele 3 FIDIC-uri galbene) și Gilău-Nădășelu (suplimentare)

GDPR

Good! Nu mai stiu, decizia de expropriere se emite inainte sau dupa virarea banilor in cont?

infraAdi_ro

Multumim cutter ca ne mai dai vesti bune si sperante.
Problema e a constructorului...din cate stiu nu au nici personal TESA.si nici prin târg nu am auzit ca ar fi angajat ingineri...(discutii am auzit).Stiu ca vor sa subcontracteze aprox30km către grup Selina si restul poate către TransBit si alte firme...oricum vor subcontracta tot dar personal cheie ar trebui sa aibă dupa părerea mea.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

alecu26

#9534
Personal TESA au. Sunt cel puțin vreo zece spanioli/romani care freaca menta pe acolo de un an. E suficient sa căutați pe LinkedIn un pic. Eu mă mir cum își permit sa îi plătească un an de zile fără sa facă nimic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Quote from: cutter on April 29, 2016, 04:26:56 PM

- azi s-au emis deciziile de expropiere pentru Cîmpia Turzii-Ogra (cele 3 FIDIC-uri galbene) și Gilău-Nădășelu (suplimentare)

Cumva zona nodului de la Nadaselu? sau mai erau de la zona cu alunecarile ramase cateva? Ms.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bridge

#9536
Corsan n-o sa lucreze nimic fara avans,plus ca asa cum am mai spus, lucrarile executate in septembrie-decembrie se deconteaza abia din bugetul lui 2017,asa ca sunt sperante de lucru reduse anul asta.

alecu26

Deci sunt sau nu sunt bani de avans? Ca e o aparenta contradicție intre ce spune cutter și bridge.
Ce lipsește sa li se plătească avansul?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

boer_escu

#9538
Quote from: alecu26 on April 29, 2016, 07:59:44 PM
Personal TESA au. Sunt cel puțin vreo zece spanioli/romani care freaca menta pe acolo de un an. E suficient sa căutați pe LinkedIn un pic. Eu mă mir cum își permit sa îi plătească un an de zile fără sa facă nimic.

Urmarind indiciul, tocmai am cautat pe linkedin si am gasit un profil al unui 'site manager' spaniol care si-a trecut la experienta faptul ca lucreaza la constructia Suplacu - Bors si a avut tupeul sa aiba la 'work samples' o poza cu viaductul de la Suplacu de Barcau asa cum l-a lasat Bechtel!!! :no:


TibiV

 :lol: :lol: :lol:
Tare asta cu "work samples"...
A muncit un an de zile belind ochii la viaduct !...
:lol:

Quote from: alecu26 on April 29, 2016, 10:07:36 PM
Deci sunt sau nu sunt bani de avans? Ca e o aparenta contradicție intre ce spune cutter și bridge.
Ce lipsește sa li se plătească avansul?

Mi-aduc aminte că s-a discutat mult pe forum la un moment dat că avans se dă doar la lucrări pe fonduri UE, şi că NU se dă avans la cele finanţate de la buget...
Îmi amintesc greşit ?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)