Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 49 Guests are viewing this topic.

aditd

Pare destul de clar ca anul asta termina Gilau - Nadaselu?
Ce ramane neclar: in ce an va putea cineva sa mearga pe el?

TibiV

La vară, dar numai forumiştii cu "pile"...
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Nelu63


carutasul


Ciprianul

Nu vreau sa fiu eu cel pesimist dar pana aceasta Autostrada nu o ducem la granita vecina....degaba ne bucuram ca numai ne amagim singuri. Vecini nostri incep din 15 Mai constructia Debrecen Berettyóújfalu si sunt convins ca nu o vor lungi prea mult si noi am semnat un rahat de contract de executie cu cei de la Corsan care de 1 an deja nici macar o lopata de pamant nu au miscat. Si stiti ce e mai aiurea....am discutat cu cineva de la Chiribis si imi spunea. Cei de la Corsan nu detin in Romania nici macar o roaba....totul se va subcontracta....deci fratilor vor mai trece multe zile,luni,ani...pana vom avea macar acest tronson gata (Suplac - Bors)
Tare imi este sa nu ia tzeapa cei de la CNADNR cu Corsan
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

dr4qul4

Acest lot de doar 9 km, este important chiar si fara nici o alta continuare (in afara de viaduct Gilau bineinteles) pentru ca poate prelua tot traficul Zalau+Satu Mare+Baia Mare catre Alba Iulia si Targu Mures. Trafic care acum ar fi trebui sa treaca prin Cluj sau sa ocoleasca pe asa-zisul DN1J.


In ceea ce priveste contractul pt Bors-Suplacu....din pacate nu este singurul rahat de contract semnat, dar cam asta primesti cand alegi cel mai ieftin constructor: ori primesti optimizari marca TS, ori mobilizare maca Corsan.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ciprianul

#9441
Ma gandesc serios ca acum in Mai sa imi iau drona sub brate si sa iau la pas iarasi Suplac - Bors sa vad daca cumva de cand am fost cu @horatiu ceva ceva nu sa miscat.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

dr4qul4

#9442
fiecare m de autostrada conteaza. Dar conteaza diferit.
Doar nu crezi ca Nadaselu - Mihaiesti conteaza la fel de mult ca viaductul Gilau? Sau ca Gilau-Nadaselu?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

bugybuu

Quote from: dr4qul4 on April 25, 2016, 09:45:03 AM
Acest lot de doar 9 km, este important chiar si fara nici o alta continuare (in afara de viaduct Gilau bineinteles) pentru ca poate prelua tot traficul Zalau+Satu Mare+Baia Mare catre Alba Iulia si Targu Mures. Trafic care acum ar fi trebui sa treaca prin Cluj sau sa ocoleasca pe asa-zisul DN1J.
Pot sa iti spun sigur ca in momentul de fata daca ar fi gata autostrada si podul peste somes, pentru baimareni ar fi indiferent. Targu Mures in mod sigur se va merge pe DN1C - DN17 - DN15A - DN15. Iar Alba Iulia numai cei care vor vrea neaparat sa mearga pe autostrada de la Cluj. Traficul greu in mod sigur vor folosi traseul actual catre Alba Iulia. Nu se vor complica cu DN1C - DN1H - DN1G (care numai DN nu il pot numi fiind prea ingust si rampe care la o viteza mai mare de 50km/h te arunca in aer) - DN1F. Pentru Alba Iulia cel mai bine ar fi legatura cu autostrada de la Tureni sau Martinesti (nu mai tin minte pe unde vor sa o faca).

aditd

#9444
^
Din ce zice Google acum s-ar putea ca dupa deschidere Gilau - Nadaselu: va fi mai lung pe autostrada (de la Targu Murest la Baia Mare), dar ca timp s-ar putea sa faci la fel (si pe autostrada mergi)
Conteaza si cum e drumul de la Nadaselu la Baia Mare ca daca dupa stai cu masina in service x ore, nu prea mai merita.

Personal pentru destinatia Cluj (venind de la Alba) evit intrarea pe la Turda, pt ca traseul e mai scurt pe DN, drum bun, 2 benzi (cel putin la urcare). Probabil de asta s-a si cerut autostrada pana in Cluj

hadrian

Din momentul in care cineva se apuca de viaductul de la Gilau,cat ar dura pana se poate folosi efectiv?
Vazusem la un moment-dat ca grinzile fusesera atacate de hotii de fier vechi.

esendy

^^ DN1H este ok, modernizat, DN1G este ingust si cam incomod pt trafic greu (neaglomerat), iar DN1 F 1+1 este aglomerat. Nu sunt convins ca pe ruta Baia Mare-TGM/AB se va renunta la actualul traseu. Ar trebui testat dupa deschidere Gilau-Nadasel, dar s-ar putea unele masini mici sa prefere autostrada.

Daca se face si Nadasel-Mihaiesti se mai schimba calculele

NGC

Quote from: NGC20 on February 26, 2016, 05:06:28 PM
Quote from: NGC20 on February 19, 2016, 04:24:41 PM
Quote from: NGC20 on September 21, 2015, 05:37:57 PM
Ofertele pentru "Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru "Autostrada Bucuresti-Brasov km 0+000 – 173+300 sector Comarnic – Predeal, km 115+300 – km 146+800 si sector Predeal – Cristian, km 146+800 – km 162 + 300 + reabilitare DN 73B":
[...]

CNSC a dat ieri castig de cauza catre asocierea ACCIONA & CO. si catre asocierea CONSITRANS & CO. si a anulat anularea licitatiei si a obligat CNADNR sa evalueze ofertele celor 2 asocieri.

Sunt curios daca CNADNR va contesta la CAB.

Pentru cei interesati, aici gasiti motivarea deciziei CNSC.

Quote
Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea celor două oferte şi la stabilirea rezultatului procedurii, cu întocmirea unui nou raport al procedurii în termen de 10 zile de la data primirii prezentei.

CNADNR a intocmit un nou raport al procedurii prin care a anulat din nou licitatia, iar ACCIONA & CO. si CONSITRANS & CO. au contestat acest nou raport al procedurii.
CNSC a respins acum noua contestatie a ACCIONA & CO., dar a admis contestatia CONSITRANS & CO. si a anulat decizia de anulare a licitatiei.

Quote
Respinge contestaţia aparţinând ACCIONA INGINERÍA SA, ca nefondată.
Obligă autoritatea contractantă la continuarea procedurii, în maxim 11 zile, prin reevaluarea ofertei înaintate de SC CONSITRANS SRL, conform motivării ce urmează.

Se mai poate contesta la CAB, dar probabil CNADNR nu o va face.

alecu26

hmm...de ce am impresia ca acolo e umbra lui Neaga la Cozia? (se mai freaca menta asa vreo 1-2 ani...si se va incerca pentru a 4 oara concesiunea). Mult prea banoasa chestiunea in termeni de paraindarat sa fie lasata asa...la mila unei licitatii normale.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

^^^ Eu sunt curios cand relanseaza licitatia "Proiectare si executie Autostrada Bucuresti - Brasov, Tronson Comarnic-Brasov, Lot 1: sector Comarnic - Predeal, km 111+300 - km 115+300", care a fost anulata in 11.12.2015.
Celalalt lot, "Lot 2: sector Predeal - Cristian, km 162+300 - km 168+600 si Drum de Legatura", este inca in stadiu de "evaluare oferte", dar a disparut din lista cu stadiul proiectelor.