Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 44 Guests are viewing this topic.

StefanCelMare

După știința mea, cu excepția unor lucrări la ceva rosturi de dilatație ale unor poduri, alte reparații nu au fost încă pe A3 Gilău - Turda.

horatiu.cosma

A fost inlocuit stratul de uzura pe prima banda in unele zone. O astfel de portiune ar fi pe directia Turda->Gilau, la aproximativ un km de nodul Turda.

adiarc

multumesc pt up-date Horatiu si Cip....jos palaria .....de asemenea Rocklee pt reportajul de pe A1....sunteti mari

am avut si eu ocazia si bucuria sa vad multe furnicute UMB pe A3,mai ales aproape de Gilau si putin dupa spre Oradea










"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

În prima poză este fisurat asfaltul pe banda 2, sensul tău de mers, exact pe direcţia camionului UMB ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Asa ar parea si pe banda de urgenta. Nu cred, cel mai probabil umezeala.

Io

Am trecut de patru ori asta vara pe ea. Sint fisuri la nivelul suprafetei de rulare, masina nu le simte.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on February 09, 2016, 11:31:58 PM
cel mai probabil umezeala.

Quote from: Io on February 10, 2016, 01:08:27 AM
Sint fisuri la nivelul suprafetei de rulare, masina nu le simte.

Nu le simte încă.

Umezeală + fisuri = asfaltare după cel mult încă o iarnă...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Io

Da, Tibi, probabil ca da. Oricum, mie batrina autostrada mi-a parut mult mai "in forma" decit altele construite mai recent
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

interesantul

Pe anumite portiuni in fiecare an a fost schimbat startul de uzura, mai ales la urcare pe banda suplimentara pentru vehicole lente
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

horatiu.cosma

#8499
Catalin Drula pe facebook:

"Vești bune de la ședința de guvern: două Hotărîri de Guvern pentru exproprieri au fost adoptate pentru autostrada Transilvania.

Prima este pentru tronsonul dintre Cîmpia Turzii și localitatea Ogra (Tg. Mureș). Este un tronson care are contracte de proiectare și execuție semnate din primăvara lui 2015 (pentru 2 din 3 loturi, iar pentru celălalt se semnează zilele acestea), are finanțare europeană, dar lucrările nu puteau fi începute pentru că nu erau realizate aceste exproprieri. De menționat că HG respectivă este pe circuitul de avizare din august 2015!

A doua este pentru exproprierile suplimentare necesare pentru lotul în execuție de lîngă Cluj dintre Gilău și Nădășelu. Exproprierile suplimentare sunt necesare la contractele de tip proiectare și execuție pentru că apar mici diferențe în proiectul tehnic realizat de antreprenor față de coridorul expropriat pe baza studiului de fezabilitate. Spre exemplu, sunt necesare aceste suplimentări de suprafețe pentru relocarea stîlpilor de înaltă tensiune. Lipsa exproprierilor suplimentare este principala cauza pentru fenomenul "stîlp în mijlocul autostrăzii/centurii ocolitoare" care face vîlvă în presă. Acest HG era și mai de demult pe circuitul de avizare, respectiv din iulie 2015!

Mă bucur că am reușit într-un timp record, cu mobilizarea tuturor colegilor care au înțeles importanța acestor acte, să le supunem aprobării astăzi. Încă o amînare de 10 zile - care ar fi adus la 10 zile mai puțin de lucru în anul acesta - a fost evitată în ultimul moment. După estimările mele, producția realizată în 10 zile de lucru în sezonul plin ar fi de aproximativ 5 milioane de euro pe aceste proiecte.

Și încă o veste bună, tot astăzi a fost adoptat un set de modificări la normele de aplicare ale legii achizițiilor publice. Foarte de interes este prevederea care va permite introducerea criteriilor de calificare și experiență pentru personal. Este foarte important pentru contractele de servicii intelectuale, spre exemplu, studii și proiectare, să se poată cere un anumit nivel de expertiză și experiență al personalului propus pentru realizarea contractului. Pînă acum, astfel de prevederi în caietul de sarcini erau înlăturate de ANRMAP ca fiind restrictive. Rezultatul a fost acceptarea unor oferte cu personal cu slabă pregătire profesională."

L.E. Pe Gilau-Nadasel, o fi oare vorba de exproprierile suplimentare pentru nodul Nadasel?

adiarc

Fisurile sunt într-adevăr superficiale pe A3 si nu se simt.....n-am mai fost pe tronsonul de dupa Turda spre CJ ,de vreo un an si e inca impecabil,din toate pct de vedere,mai putin întreținerea,in special cea legată de vizibilitate ( la noi e tabu termenul de spalat parapeti,semne de circulație ,etc )

In alta ordine de idei ma bucur de ultimele modificări legate de SF-URI,ca sa nu mai avem cazuri de genul tunelului Meses,unde avem personal prost pregătit
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bridge

Quote from: adiarc on February 10, 2016, 05:27:29 PM
In alta ordine de idei ma bucur de ultimele modificări legate de SF-URI,ca sa nu mai avem cazuri de genul tunelului Meses,unde avem personal prost pregătit
Nu neaparat prost pregatit cat insuficient pregatit si lipsit de experienta. :)

horatiu.cosma

#8502
Mda, Tecnic si lunga lor lista de tunele proiectate :).

L.E. Nu cred ca ar fi foarte util sa cerem rapoartele de progres pentru tunelul Meses, asa cum am cerut pentru PiSi. Mai mult ne-am ingrozi.

Io

"Acest HG era și mai de demult pe circuitul de avizare, respectiv din iulie 2015" !!!

In traducere "niste molii prin Agentiile Statului rodeau linistite la blana bugetului" la adapostul unui management (sistem) favorabil. Asta e un scandal!  >:(
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

paulmare

Nu a aparut inca pancarta cu indicatorul obiectivului, la organizarea de santier de pe locul unde ar trebui sa fie sensul giratoriu de la nodul A3 cu Popasului /Emil Racovita
A aparut astazi si o organizare de santier noua la capatul pepinierei, unde ar trebui sa fie descarcarea in Petricani, deocamdata un buldozer cat si o macara de santier care au lucrat probabil acolo la nivelat si descarcat, nu am vazut panoul cu indicare obiectivului,

Dar am asa un "feeling" ca au inceput deja sa lucreze la ciotul lipsa :)