Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 32 Guests are viewing this topic.

GDPR

M-am mai documentat putin in privinta podului de la Gilau:


horatiu.cosma

Quote from: ciprebbe on February 03, 2016, 10:34:04 PM
V-am spus ca de la 1 febr revine UMB-ul.
Fa fel au inceput in forta si la Gilau.

Mare branza nu cred ca pot face la Gilau inafara de structuri.

horatiu.cosma


TibiV

Quote from: adrian rosca on February 03, 2016, 11:34:11 PM
M-am mai documentat putin in privinta podului de la Gilau
Deci ce ne lipsește sunt fix pilele din cele două diguri....
În Someş s-a înecat şi Bechtel...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

#8404
Mai exact sunt trei randuri de pile executate. Bechtel ar fi putut sa mai faca inca doua, fara sa intre in conflict cu HE.

esendy

#8405
Chiar ar fi penibil sa nu se dea drumul la constructia podului de la Gilau cu tot ce trebuie (AC, AM, etc) in acest an . . . oare cat mai dureaza pana vedem licitatia? Se poate prelungi f mult cu tot cu contestatii pana la intrarea in santier. 2016 pare deja f optimist pt finalizare !

lupualb

De dimineata erau trei utilaje inspre Nadasel ce lucrau la un drum  ce leaga santierul autostrazii cu varianta pe care umbla tirurile. In rest din drumul national se vedeau masini 4*4 ce mergeau pe traseul autostrazii.


cricric

@cutter: Nici macar o sansa pentru continuarea A3 Ungheni-Acatari?

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

A3 coboara de la Gheorghe Doja spre Odrihei/Suplac, nu merge spre Acatari. Spre Acatari va fi candva A8, spre Iasi...prin 2026, conform MT si CNADNR.

rocklee

hotatiu  :)...pe autostrada a8 ...in curand vor circula ...copii tai  :D.... :crutches:

cricric

Nu m-am exprimat bine, dar cred ca era clar ce am intrebat.
Bucatica de A8 care continua din A3 are vreo sansa sa se faca acum? Sau nu intra in discutie deloc si se face la pachet cu restul de A8?

adiarc

Pt inceput,o soluție mult mai ieftină ,dar f.eficienta ar fii un drum de legătura cu o banda pe sens ( expropieri din start pt 2 benzi/sens ),care sa nu treacă prin localități si in mare sa fie in linie dreapta....ar scapa si satele de tir-isti.....si tir-isti de sate  :)......e soluția lui Alecu si mie se pare si eficient si ieftin
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cricric

Cred ca si asta e o rezolvare buna. Chiar sunt curios daca sunt ceva planuri pe la minister pentru Ungheni_Acatari.

horatiu.cosma

Doamne fereste @rocklee, vreau sa apuc sa conduc si eu pe acolo :). Ideea e ca acea bucatica face parte din autostrada Tg.Mures-Tg.Neamt, sau Tg.Mures-Ditrau, care nu are SF. Acest SF trebuie actualizat/reactualizat in 2021 parca. Nu stiu daca se poate scoate strict aceasta portiune pana la Acatari si reface SF-ul doar pentru ea. Imi pare cam complicat. Considerand ca vom avea autostrada aici peste 10+ ani, s-ar putea face un drum pe estimarea viitorului amplasament al A8, 1+1, care sa evite satele.