Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 40 Guests are viewing this topic.

Ionut

^ Excelenta veste. Nici nu mai conteaza data exacta, bine ca s-a dat ordinul! :cheers:
Asteptam cu interes emiterea tuturor autorizatiilor si mobilizarea in teren.

Catalin, ai idee daca s-a asigurat si finantarea?

Eurocopter

Sunt prevazuti in buget parca vreo 500 mil. lei pt A3. De acolo vreo 200 pot merge la Suplacu-Bors.

horatiu.cosma

. Autostrazi cu finantare de la Bugetul de Stat – 99,70 km (3,325 km – din
sectiunea Bucuresti – Moara Vlasiei, Autostrada Brasov – Bors,
sectiunea Suplacu de Barcau - Bors - 60,25 km, Gilau – Nadaselu - 8,7
km, Nadaselu – Mihaiesti – 16,80 km; Finalizare lucrari Campia Turzii –
Gilau – 0,32 km; Comarnic – Brasov / sector Comarnic – Predeal si
Predeal – Cristian si drum de legatura – 10,30 km)

De pe site-ul CNADNR.


ciprebbe

#8329
Proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2016 al C.N.A.D.N.R. – S.A.


Autostrada Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea 574,943
din care:
Proiectarea si executia Autostrazii Brasov -Cluj - Bors, Sector 3A, Cluj Vest (Gilau) - Mihaiesti, Tronson 3A1 km 0+000 - 8+700  90,000

Proiectarea si executia Autostrazii Brasov -Cluj - Bors, Sector 3C, Suplacu de Barcau -Bors, km 4+200 - 64+450 95,000

Proiectarea si executia Autostrazii Brasov -Cluj - Bors, Sector 3A, Cluj Vest (Gilau) -Mihaiesti, Tronson 3A2 km 8+700 - 25+500 95,000

Autostrada Campia Turzii - Ogra - Targu Mures 230,000

Autostrada Bucuresti - Brasov,  210,000
din care:
Proiectarea si executia Autostrazii Bucuresti - Brasov, sectiunea Bucuresti -Ploiesti, sector 1 km 0+000 - 3+325; Nod Centura Bucuresti km 6+500 si nod Moara Vlasiei 19+50045,000

Proiectare si executie parcari de scurta durata si spatii de servicii pe sectiunea Bucuresti - Ploiesti, Autostrada Bucuresti Brasov 10,000

Proiectarea si executia Autostrazii Bucuresti - Brasov, tronson Comarnic -Brasov, Sector Comarnic - Predeal 45,000

Proiectarea si executia AutostraziiBucuresti - Brasov,  tronson Comarnic -Brasov, Sector Predeal - Cristian si drum de legatura 42,000

Autostrada de centura a municipiuluiBucuresti/ Sector Centura Sud 5,000

Autostrada Sebes - Turda 246,535

Constructia variantei de ocolire Sibiu la standard de autostrada 39,637

Preturi in mil lei.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexbb

Quote from: cutter on January 29, 2016, 03:55:17 PM
Dacă am înțeles bine, pe 22 ian s-a emis Ordinul de Începere.

:cheers:
(Ma simt de parca am avea 'pile' la guvern, inca nu m-am obisnuit cu normalitatea)  :D

TibiV

Azi a venit in Bucuresti ministrul de externe al Ungariei, Péter Szijjártó, iar la sfarsitul intalnirii cu Lazar Comanescu a fost o scurta conferinta de presa.
Migratia, gardurile, Schengen, minoritatile au fost subiectele principale...

Dar a vorbit si despre cateva "lucruri pe care le-au convenit"...

Quote from: Péter Szijjártó
   La inceputul anului 2018 va lua fiinta a doua legatura rutiera rapida dintre cele doua tari, autostrazile M4 a noastra si A3 a dumneavoastra le conectam cel tarziu pana la inceputul lui 2018, si prin asta vom avea doua legaturi rutiere rapide intre cele doua tari.

- a mai spus ca sunt putine treceri pe frontiera, ca pe granita comuna distanta intre punctele unde se poate trece frontiera este 40 km, fata de 3-4 km in alte tari europene
- era nemultumit ca avem 10 drumuri transfrontaliere intre Romania si Ungaria nefolosite la trecerea frontierei, si asta pentru ca noi nu suntem in Schengen, si ca pana intram si noi trebuie gasita o solutie...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Ar fi frumos, ar decongestiona masiv iesirea actuala de la Bors. Dar pentru asta ar trebui sa se apuce si ungurii de partea lor cel tarziu vara aceasta.

ciprebbe

Asta e in plan la ei. Urmeaza licitatia si apoi direct lucrarile. Operatiunile premergatoare constructiei deja sunt in mare rezolvate. 
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dorum

aud si eu o veste buna? hmmm... asa sa fie!!!
Corsan/Corviam... lasa prostiile...
OMV, rezolva si tu campu' de sonde...
...si hai sa o facem si pe asta!
:cheers:

GDPR

Ar fi fain sa o aduca pana la Zalau, pentru ca acolo se poate prelua si traficul dinspre Dej si Bistrita. Tronsonul Suplacu de Barcau-Zalau pare oricum mai putin complicat decat Zalau-Mihaiesti. Daca se face doar pana la Suplac, nu prea o sa fie niciun fel de trafic pe ea.

horatiu.cosma

#8336
Dej, Bistrita, Zalau, o vor folosi si daca e doar pana la Suplacu de Barcau. Intre extremitatile marcate pe harta, practic vom avea o linie dreapta reprezentata de A3. Evident ca va fi folosita, nimeni nu e fraier sa urce muntii pe DN 1H ca sa iasa la Alesd, sau sa mearga pe la Marghita, pe un drum extrem de denivelat.

Chiar si asa, traficul va fi modest. Acest tronson isi va demonstra utilitatea doar atunci cand cei care fac Cluj-Oradea vor incepe sa aleaga sa mearga pe la Zalau. Asta se va intampla cand o sa apara tunelul Meses cu conexiuni la capetele lui cu DN 1 F spre Cluj si centura Zalau pe partea cealalta si eventual Suplacu de Barcau - Nusfalau(pe DN, acest sector e varza).

GDPR

Din punct de vedere al dificultatilor tehnice, Suplac-Meseseni e mult mai usor de realizat decat cealalta portiune care are traseu prin zona deluroasa si necesita si tunel. Cel putin Port-Nusfalau e ca-n palma.

Eu asa as gandi etapele de realizare:
- prioritate zero: Gilau-Nadaselu, inclusiv podul de la Gilau;
- dupa aceea Suplac-Bors;
- Suplac-Meseseni si Nadaselu-Mihaiesti;
- Meseseni-Mihaiesti.

florin74

Quote from: horatiu.cosma on January 29, 2016, 07:42:14 PM
Asta se va intampla cand o sa apara tunelul Meses cu conexiuni la capetele lui cu DN 1 F spre Cluj si centura Zalau pe partea cealalta si eventual Suplacu de Barcau - Nusfalau(pe DN, acest sector e varza).

Nu e chiar varza, l-au mai peticit toamna asta. Un 70-80 se poate atinge.

johnny348

De podul peste Somes nu se mai aude nimic?