Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 38 Guests are viewing this topic.

gamernorbi

Quote from: ciprebbe on April 27, 2016, 08:32:32 AM
Astaldi incepe mobilizarea oamenilor din 4 mai. Credeam ca e doar un zvon. Au cel mai dificil lot, si viaductul de acum celebru din Bogota ( :D) .
Poate ca nu tine de rutiera ci de feroviar.Au lucrat la podul din bogata e o macara imensa de se vede de la Colina Sasului din Ludus :) .Cat despre autostrada va tin la curent din Ludus de unde sunt eu :)

GDPR

Da, organizam un cros pe traseul autostrazii.

Ciprianul

Sa sti ca pe unele portiuni poti merge linistit cu 50 km/ora. Ce a facut Bechtel e chiar de calitate si tind sa cred ca daca nu se rezilia contractul cu ei acum aveam cred portiunea pana la Targu Mures gata.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Europiu

In conditiile in care ar fi lucrat pe banii lor, da, cred...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dr4qul4

Bechtel nu mai lucra nimic. Lucrarile facute de ei sunt de calitate pentru ca ei au fost platiti la materiale consumate, nu la km construiti sau la proiect.
Aveau tot interesul sa bage de 2 ori mai multa piatra si sa consume de 3 ori mai multa motorina.
Ai uitat cati bani au luat pentru 50 de km terminati si inca 60 pe jumatate?   La bechtel am platit 15 mil/euro/km. Si nu au avut vreun lot greu.

Daca ar fi facut ei Gilau- Nadaselu, costa doar ala 200 mil euro. Pe putin. Aveau grija sa rada toate dealurile alea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ciprianul

#9515
Vom trai si vom vedea ce va face Corsan ca contractul deja e semnat de 1 an.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

alecu26

Vorbeste despre tine. :)) Unii suntem mai batrani. Nu putem garanta ca vom trai sigur pana ce termina Corsam contractul....30-40 de ani inca.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ciprianul

Da ai dreptate. Nu știm cât va dura

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

infraAdi_ro

#9518
Quote from: Ciprianul on April 28, 2016, 03:54:37 PM
Ce zici @horatiu am sanse sa prind ceva miscare pe Suplac-Bors acum in Mai?
@ciprianul o sa vin eu cu roaba si cu o lopata si o sa fie activitate

Toate sursele pe care le-am intrebat nu dau semne ca o sa înceapă si am întrebat pe multi.
Lăsând gluma si amarul la o parte cred ca ar trebui sa protestam pe santier împotriva guvernului,cnadnr si corsam.Ori încep lucrul ori pleacă acasa,rezileaza.Rabdarea mea e pe final.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

GDPR

Santierul tineretului, un nou Bumbesti-Livezeni.  :D Avem deja doi brigadieri, ne mai trebuie inca cateva mii si treaba se va termina rapid :cheers:

bogdix

N-am vrut să intru în discuţia despre contractul de pe A3 Suplacu de Barcău - Borş, dar intru :) că m-aş duce şi eu pe autostradă la Zalău.

Teoretic, este mai avantajos să nu reziliezi un contract şi să "îl aduci pe linia de plutire", decât să-l reziliezi. Se pierde foarte mult timp şi implicit se riscă pierderea finanţării. Sunt multe cazuri în care s-a întâmplat aşa.
Dar, să treacă 1 an calendaristic şi să nu se întâmple nimic pe acest contract... Pentru mine înseamnă doar 2 lucruri: Beneficiarul nu are bani sau Beneficiarul are o problemă majoră (vreo chichiţă prin contract) în cazul în care reziliază.

GDPR

Finantarea in cazul de fata este de la bugetul de stat. Statul a alocat fonduri acestui proiect prin legea bugetului de stat, dar daca nu se intampla nimic pana in iunie-iulie este evident ca la prima rectificare cel putin o parte din ei vor realocati prin alte parti (btw, de poimaine iar creste salariul minim, asa ca trebuie bani in plus in directia aia). Din tot ce am citit aici pe forum, problema de data asta e strict la antreprenor.

Iar statul stie ca un contract de genul acesta se rezilieaza doar in ultima instanta si a incercat sa-l aduca pe linia de plutire, vorba ta. Dar la un moment dat, enough is enough si atunci trebuie luate niste decizii dificile.

marinul

De ce suntem asa pesimisti? Primii pasi au inceput sa se faca

Quote from: cutter on April 10, 2016, 09:04:02 PM
Pe Suplacu de Barcău-Borș mîine întră în CTE (Consiliul Tehnico-Economic) CNADNR declarația de proiectare. Acesta e primul pas formal din contract și nu a fost realizat pînă acum.

Quote from: cutter on April 12, 2016, 12:09:57 AM
A fost aprobată declarația de proiectare astăzi în CTE.

De asemenea, și declarația de proiectare de la intrarea A3 în București.


GDPR

Dupa un an... Problema e acum ca pregatirile de mobilizare ale constructorului sunt zero barat.

cutter

@marinul: corect.

Acest contract a fost practic blocat aproape un an de zile (e un subiect separat de ce). De-abia de la aprobarea declarației de proiectare (pe 11 aprilie) se poate spune că a fost reluat. Suntem încă în faza de proiectare. Urmează depunerea proiectului tehnic în perioada următoare (pe 5 mai este termenul asumat). Începerea lucrărilor ar trebui să fie undeva spre sfîrșitul lui mai.

ps Să nu fiu înțeles greșit, îngrijorarile privind mobilizarea sau capacitatea antreprenorului pot fi legitime. Eu explicam doar unde stăm din punct de vedere contractual.