Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

NGC

Ca si completare, toate cele 3 loturi sunt cu 4 luni pentru proiectare si 12 luni pentru executie.

clau

Acum am si eu o intrebare... Ce fel de mobilizare poate fi daca au 4 luni proiectare si apoi inca un timp pt AC si chiar expropieri suplimentare etc? Stiu ca o sa atrag dislike dar eu cred ca pe cele 3 loturi cu proiectare nu prea o sa vedem mare lucru in teren anul asta...

alecu26

da, probabil. Dup intamplarile de pe Sebes Turda, si Lugoj-Deva nu va mai lucra nimeni fara toate actele in ordine.

Asa ca sperante la sfarsit de 2017 pe Iernut-CT....cam slabe. Iar modul de lucru a lui Straco+Specialist Consulting (ambii in insolventa si sub control extern) numai simplu nu va fi.

Orice achizitie, orice contract trecut prin admnistratorul special desemnat. :( Eu zic sa ne rugam acum de pasti si sa aprindem lumanari, dar mi-e frica ca ne paste si aici reziliere, dar asta dupa vreo 1-2 ani in care se va lucra mai nimic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Deci inclusiv Iernut-Chetani, da? Ca s-au miscat mai repede cu ordinul, a fost semnat tarziu.

infraAdi_ro

Ma bucur ca vine si ordinul de incepere.Eu stiu ca proiectarea a lucrat chiar fara ordin de incepere....daca proiectul e gata cat ar mai dura aprobarile,avizele etc???Constructorul poate lucra la organizarea de santier,stocuri de materiale,decopertare,mobilizare oameni si utilaje....deci eu zic ca in 2 luni tot se poate incepe santierul adevarat.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Hercule

Nodurile de pe CT-TGM de care loturi apartin? Din hartile aparute pe site nu pot sa-mi dau seama.
Deșteaptă-te române!

cristi5

#9501
^Am primit aceste limite de loturi de la @NGC20, asta raspunde intrebarii cu nodurile cred. Poate cineva sa ma ajute sa identific pe harta limitele dintre loturi? (planse din proiect sau link-uri OSM sau google maps, sau orice contine latitudine si longitudine). Dupa nr de kilometri nu ma prea descurc...

Inteleg deasemenea ca un lot e reziliat, prin urmare pe OSM ar trebui sa ramana in stadiul "proposed", pana se atribuie iar.

Quote
BECHTEL: Tronson 1c  Sighisoara - Ogra (Targu Mures)
CURENT: Lotul 1 – Targu Mures – Ungheni (4,5 km) + drum de legatura (4,7 km); Lotul 2 – Ungheni - Ogra (km.4+500 – km. 14+605)
Din vechiul tronson 1C se face doar o portiune.

BECHTEL: Tronson 2a  Ogra (Targu Mures) - Campia Turzii; Sectiunea 2A1 (3,6km); Sectiunea 2A2 (33,591km)
CURENT: Sectiunea 2A: Ogra-Campia Turzii Lot 1,2,3; Lot 1: Ogra – Iernut (km. 0+000 – km. 3+600); Lot 2: Iernut – Chetani (km. 3+600 – km. 21+500); Lot 3: Chetani – Campia Turzii (km. 21+500 – km. 37+191)

BECHTEL: Tronson 3a  Cluj Vest (Gilau) - Mihaesti; Tronson 3a1 Km 0+000 – Km 8+700; tronson 3A2, km 8+700 - km 25+500
CURENT: La fel, sau cu denumirile Gilau - Nadaselu si Nadaselu - Mihaiesti

Urmatorul pas ar fi marcarea limitelor de loturi pe OSM. Traseul e deja acolo. Daca vrea cineva sa ajute si cu asta, ar fi minunat, multumesc!

esendy

daca tot s-a reziliat ungheni-TGM, nu s-ar putea relicita Ungheni-Dn13 + drum de legatura la TGM ?, macar sa faca o treaba completa cu centura sud la TGM. Adica sa adauge la acest lot reziliat si inceputul din A8

NGC

Quote from: cristi5 on April 27, 2016, 11:38:14 AM
Poate cineva sa ma ajute sa identific pe harta (link-uri OSM sau google maps, sau orice contine latitudine si longitudine) limitele dintre loturi? Dupa nr de kilometri nu ma prea descurc...

Poti sa vezi planurile initiale aici.

NGC

Quote from: esendy on April 27, 2016, 11:47:10 AM
daca tot s-a reziliat ungheni-TGM, nu s-ar putea relicita Ungheni-Dn13 + drum de legatura la TGM ?, macar sa faca o treaba completa cu centura sud la TGM. Adica sa adauge la acest lot reziliat si inceputul din A8

Vezi 2 pagini de discutii incepand de aici.

alecu26

#9505
cel putin sunt maestri la alegerea nodurilor in relatie cu sfarsitul lotului cei de la Bechtel. Trebuie sa recunoastem. Fara interferente, fara interfate, fara sensuri giratorii aiurea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ciprianul

#9506
Cateva imagini din 26.03.2016 cand am filmat la Suplac:


Imagine de ansamblu...





Drumul de acces spre Viaduct



Aici terasament in dreptul Localitatii Dolea



Vedere spre Viaductul de la Suplac care este dincolo de padurice



Arata binisor avand in vedere ca e ceva timp de cand sunt oprite lucrarile dar mai incolo este o alunecare care nu cred ca va pune probleme





Macar cineva supravegheaza Autostrada



In dreptul Localitatii Margina







Tot la Margina....aici avem si un drum tehnologic care trebuie refacut din cauza raului Bistra care a erodat acel drum



Ultima poza....sigur recunoaste-ti personajul.

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

horatiu.cosma

^
Ai grija ca iti cer drepturi de autor sub forma unei drone  ;).

Ciprianul

Ce zici @horatiu am sanse sa prind ceva miscare pe Suplac-Bors acum in Mai?
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

horatiu.cosma