News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 40 Guests are viewing this topic.

GDPR

Pai in primul rand iti trebuie niste autoritati locale. Momentan cam toti concureaza la X-factor  :lol:

Tavi

Vin alegerile. Daca noi nu cerem nici ei nu promit. Macar sa promita ca poate x% s-o realiza ...

panzer

Stati linistiti: nu se face nimic si se rezolva cu o autostrada terminata cu o intersectie in T. Va avea valoare f mare la iesire din Bucuresti. La intrare nu prea. Sau o sa creem un nou Militari in Colentina, nu ca ar fi departe ca trafic si asa.

aditd

Probabil ca se va termina si pe principiul de presiune se va mai face (vezi inchiderea aeroport Baneasa din cauza de zgomot).
Ce sa mai faca:
Vad ca mai e un drum neasfaltat pe langa linia de tren ... poate modernizat si o coborare pe el.
Poate o iesire pana in starda Dimitrie Pompeiu.

Ar fi multe descarcari in sute de m, dar trebuie sa ne uitam ca deja in zona aia suntem in Bucuresti.

dr4qul4

Largirea FdG ramane un vis umed.  :lol:  La ce exproprieri si pasaje sunt nevoie acolo, nu o vad realizata prea curand. Si nici nu o vad ca o solutie. Pentru ca ar duce tot traficul in Calea Floreasca unde se cam infunda. Doar nu credeti ca vor directiona traficul spre Primaverii?

Nici Barbu Vacarescu nu poate duce prea mult trafic pentru ca se cam termina in Stefan Cel Mare. Si daca tot vrem sa directionam traficul inspre acolo, atunci o putem face pe Lacul Tei. Dar nu vad de ce ar alege cineva sa iasa in Stefan cel Mare acolo  pentru ca apoi sa se intersecteze cu Floreasca si Dorobanti ca mai apoi sa continue spre Basarab...

Sper ca macar Pandele sa rezolve intersectia Pipera-Racovita, pentru ca pe acolo vor iesi cei care vor sa mearga spre centru. Sau vor alege tot DN1. Sau poate pe Colentina si Mosilor...

PMB trebuie sa inceapa odata pasajele de la D-na Ghica si Delfinului si poate gaseste o solutie sa lege Bd Beijing de Str Zagazului.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: aditd on April 26, 2016, 12:13:54 PM
Vad ca mai e un drum neasfaltat pe langa linia de tren ... poate modernizat si o coborare pe el.
Poate o iesire pana in starda Dimitrie Pompeiu.

Planul PMB asa este, Gherghitei face stânga la CF, pe sub pasajul A3, şi merge paralel cu CF până în Petricani.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hadrian

Quote from: Europiu on April 19, 2016, 03:41:17 PM
Quote from: hadrian on April 19, 2016, 03:29:27 PM
O mica intrebare :

Era suficient sa dai un search... :)

Vezi, de exemplu, aici si aici, sunt informatii destul de vechi...
Ca o informatie :
La dus,am venit pe DN1d din directia Urziceni,facut stanga pe Dj100b si intrat pe A3.Mare greseala!
Portiunea de DJ100b intre DN1D si podul peste Ialomita este PRAF! Drumul prin de gropi,carpeli,denivelari si slalom!
De la podul peste Ialomita pana in A3 asfalt nou,alta viata.
Multumesc CJ PH,si "multumesc" CJ Ialomita!
La intoarcere venind dinspre Targoviste,am mers pe centura de N si E a Ploiestiului,DN1B si DN1D in detrimentul primei variante.Timpul cam la fel,masina a ramas intacta.

paulmare

Quote from: dr4qul4 on April 26, 2016, 01:01:18 PM

Sper ca macar Pandele sa rezolve intersectia Pipera-Racovita, pentru ca pe acolo vor iesi cei care vor sa mearga spre centru. Sau vor alege tot DN1. Sau poate pe Colentina si Mosilor...


Cum sa o mai rezolve acuma ?? daca a autorizat totae constructiile alea

panda_no 5

Si mai trist e ca nu se misca nimic in zona.
Nici la bucatica de A3 unde deja au trecut aproape 3 luni din cele 4 de proiectare dar nici la supralargirea Fabrica de Glucoza.
Sunt niste gropi imense ascunse pe sub baltile enorme.
A incercat unul cu un logan sa parcheze putin pe dreapta si m-a durut pe mine sufletul cand s-a auzit cum a lovit cu caroseria fosta margine a drumului.Era o groapa imensa sub o balta si a ramas cu ambele roti din dreapta ascunse cu totul in groapa cu noroi si cu masina imobilizata.

NGC

Deocamdata liciteaza "asigurarea pazei patrimoniului pe Autostrada A3 Bucuresti Ploiesti, km 3+325-km 6+500, in perioada 01 mai -31 decembrie 2016", "cu posibilitate de prelungire 4 luni in anul 2017".

bridge

Ordin de incepere Ogra-C.Turzii:04.05.2016 :)

Ionut

^ Mai precis care loturi? Acum avem asa:
Targu Mures-Ungheni: reziliat | Ungheni-Ogra: ordin 01.06.16 | Ogra-Iernut: in curs ordin
A3 Iernut-Chetani: semnat | Chetani-Campia Turzii: in curs ordin

ciprebbe

Toate 3. Din zona au venit semne ca s-au primit notificarile pt despagubiri. Asta inseamna ca final de 2017 trebuie finalizat pana la Aeroport TGM.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bridge


ciprebbe

Astaldi incepe mobilizarea oamenilor din 4 mai. Credeam ca e doar un zvon. Au cel mai dificil lot, si viaductul de acum celebru din Bogota ( :D) .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe