Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

eurocopter a filmat de sus in 20 iulie viaductul
stop cadru la sec 8 si se vede cat mai e de munca acolo...............MULTTTTTTTT
http://www.youtube.com/v/CsN5HNIi1sw
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Excelent, baietii sigur citesc forumurile! :D
Quote
Breteaua dintre autostradă şi centură costă 5 milioane de euro
Costurile pentru realizarea legăturii între Autostrada Transilvania şi centura Vâlcele – Apahida sunt estimate la 5 milioane de euro. Pentru executarea tronsonului de 6 km, Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Cluj (DRDP) va organiza anul viitor o licitaţie publică. Finanţarea ar urma să fie asigurată de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, prin Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).

În perioada următoare, CNADNR va comanda un studiu de fezabilitate pentru realizarea unui nou tronson rutier care să lege Autostrada Transilvania de centura Vâlcele - Apahida. "Acest drum ar ajuta în primul rând municipiul Turda, dat fiind faptul că tot traficul spre Dej, Baia Mare sau spre Moldova ar fi scos din oraş. De asemenea, s-ar dezvolta foarte mult şi zona Tureni", a comentat şeful DRDP, Eugen Cecan, la REALITATEA FM Cluj. Acesta a precizat că noua conducere a CNADNR l-a asigurat că va susţine realizarea proiectului, astfel ca lucrările să demareze de anul viitor.

"Cel mai important lucru este că Primăria Tureni ne va sprijini să realizăm aceast tronson de legătură cu autostrada, având în vedere că traseul va trece peste o suprafaţă importantă din păşunea comunei. Dacă am primi acest teren cu titlu gratuit de la administraţia locală, ar însemna să nu mai fim obligaţi să cheltuim fonduri cu exproprierile", a spus Cecan.

Traseul de 6 km porneşte de la autostradă, pe la podul din Sănduleşti, străbate o parte din drumul judeţean, intră pe păşunea din Tureni şi se intersectează cu Drumul Naţional nr. 1. După o porţiune de 3 km, iese în centura Vâlcele - Apahida, prin Mărtineşti. Costurile sunt estimate la 5 cinci milioane de euro, însă un preţ real ar urma să fie dat de studiul de fezabilitate.

sursa: Ziua de Cluj/Realitatea.net

tonică

 :D
Poate doar studiul de fezabilitate sa coste 5 milioane.. :D
Nu stiu cine da preturile astea cu curu'n sus, scuzati expresia...La tg-mures-iasi ajungeau la 60 mil /km iar aici avanseaza 5 mil pentru 6 km. Parca dau preturile pentru prosti... >:( Mai ales legat de centura asta care a mancat o droaie de bani si va mai manca in principal tot din cauza unor astfel de idioti care s-au grabit sa deseneze cu creionul pe unde vor muschii lor traseul si studiile geotehnice le-au facut din birou.
Oricum nici traseul nu ma dumireste mai deloc, atat legat de asa zisul drum judetean de la sandulesti ( probabil se refera la 103g ), pasunea de la tureni si mai ales iesirea prin martinesti. Si daca iese prin martinesti cum pisicii ei de viata se ajunge la centura? Cu 5 mil de euro in mana mi-s raspunde singur... :)

ciprebbe

@ tonica
in primul rand  din ce inteleg acest drum nu va apea profil de autostrada sau de express2*2 ci e un simplu tronson rutier, probabil ca si centura Valcela -Apahida. Apoi e impropriu zis o continuare a acestei centuri deoarece la Valcele se va intra in DN 1 se va circula spre Turda pe el, si de la Martinesti propriuzis se va construi pana la podul de pe autostrada din varful pantei unde se va face nodul. Aici A3 -ul are 3 benzi pe sens (indiferent din ce directi vii, pt ca e banda de urcare in + ) si va fi usor de amenajat nodul.
Ca si pret nu stiu ca sa zic....830 000 / km de drum intr-o zona deluaroasa, unde terenul nu prezinta alunecari (am fost prin zona acu 2 ani offroad si pe pasunea aia esti ca pe un aerodrom :D )unde nu cred ca trebuiesc consolidari masive precum dincolo pe centura,  daca nu sunt costuri cu exproprierile...cine stie poate ajunge.
Las pe altii care stiu costurile unu drum cu 1 banda pe sens sa ne zica cat ar fi /km sa ne zica cam cat ar fi costul / km
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Nu sunt specialist, insa si mie mi se pare OK pretul de 0,8-1 mil euro/km, avand in vedere ca este un drum 1x1 cu acostament, deci la aproximativ 33% din costurile unei autostrazi. Pare un pret in regula, depinde si pe unde trece, exact prin ce relief. Trebuie asteptat studiul de fezabilitate, evident. Insa e bine ca se gandesc la conexiunea asta.

tonică

Quote from: ciprebbe on September 13, 2012, 11:34:12 AM
@ tonica
in primul rand  din ce inteleg acest drum nu va apea profil de autostrada sau de express2*2 ci e un simplu tronson rutier, probabil ca si centura Valcela -Apahida. Apoi e impropriu zis o continuare a acestei centuri deoarece la Valcele se va intra in DN 1 se va circula spre Turda pe el, si de la Martinesti propriuzis se va construi pana la podul de pe autostrada din varful pantei unde se va face nodul. Aici A3 -ul are 3 benzi pe sens (indiferent din ce directi vii, pt ca e banda de urcare in + ) si va fi usor de amenajat nodul.


Am inteles asta si as fi fost de acord daca spuneau doar: o sa facem un drum pe tăpşanul de la tureni care sa lege cu un nod A3 de dn 1.
Doar ca ei au descris astfel traseul: Traseul de 6 km porneşte de la autostradă, pe la podul din Sănduleşti, străbate o parte din drumul judeţean, intră pe păşunea din Tureni şi se intersectează cu Drumul Naţional nr. 1. După o porţiune de 3 km, iese în centura Vâlcele - Apahida, prin Mărtineşti. . Bolduit si de ionut in link. De aici se intelege ca dupa ce leaga a3 de dn1 iese in centura prin martinesti....pfff. Pai centura se termina la valcele cu un dita'mai viaductul.
E posibil fireste sa fi scris astia cu condeiu prost sau sa nu se fi inteles de fapt. Daca e vorba doar de un drum intre a3 si dn1 prin spatele localitatii Tureni e ok pretul insa daca se doreste ca din Mărtinesti sa o ia drumul aiurea tot pe aceleasi dealuri cu alunecari atunci de la 5 mil se va ajunge ( asa cum s-a intamplat si la centura ) la 35 sau la 135...

ciprebbe

Eu sper sa fie cum  am detaliat eu si atunci ar ajunge banii. Pe unde zici tu sunt mai mult de 6 km de construit.
Probabil astia scriu aiurea si mai zic ca ajuta orasul Turda.
Deci in varianta lor nu stiu cat ajuta, daca ocoleste Tureniul si da in DN va ajuta tot traficul dinspre Mures si dinspre Alba Se va folosi  acest drum de legatura inclusiv eu l-as folosi in drumurile dese spre Mures scapand de 2 dopuri  de la Turda si Campia.
Nodul de la A3 nu ar costa mult , existand pod-ul iar pe DN1 prevad un giratoriu.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

lautaxi

Impreuna cu Gilau-Nadasel ,acest drum de legatura ar rezolva problema centurii Cluj
Asteptam si autostrada Sebes-Turda

rrs

QuoteComunicat de presă
- 14 septembrie 2012 –
Compania NaŃională de Autostrăzi si Drumuri NaŃionale din România anunŃă participanŃii la trafic că,
începând cu data de 14.09.2012, se ridică restricŃia de viteză de 100km/h impusă pe Autostrada A3
Bucuresti – Ploiesti, pe sectorul cuprins între km 26+000 – km 68+250, Moara Vlăsiei-Ploiesti.
Pe acest tronson viteza maximă de deplasare va fi de 130km/h, conform reglementărilor legale în
vigoare, ca urmare a finalizării lucrărilor de optimizare a siguranŃei traficului rutier.
Precizăm că pentru sectorul de autostradă cuprins între km 6+550 – km 26+000, DN Centura
Bucuresti – Moara Vlăsiei, se menŃine restricŃia de viteză de 100km/h.
Conducătorii auto sunt rugaŃi să respecte semnalizarea rutieră amplasată pe Autostrada A3, Bucuresti -
Ploiesti .
InformaŃii suplimentare privind starea reŃelei de drumuri naŃionale pot fi obŃinute de la Dispeceratul
Companiei NaŃionale de Autostrăzi si Drumuri NaŃionale din Romania S.A., la numerele de telefon
021/264.33.33; 021/9360 sau accesând pagina de internet: www.cnadnr.ro/Situatia Drumurilor
NaŃionale.
Biroul Comunicare al CNADNR-SA

sursa : http://cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20A3%20-%20crestere%20limita%20de%20viteza.pdf

tonică

" (...) ca urmare a finalizării lucrărilor de optimizare a siguranŃei traficului rutier. "
:D o munca asidua de birou dusa la bun sfarsit... ca de altceva n-au avut timp..

Ionut

Bun asa, liber la liniute! :D Vai vai, cati vor decola pe autostrada asta direct in parapete.

ciprebbe

Ei nici chiar asa..... se poate trece si cu mai mult de 130 pe acolo ...,daca nu -ti pasa de masina prea mult, asta pana vine iarna, ca dupa cateva cicluri inghet dezghet pun pariu ca vor fi adevarate trambuline acolo.
Eu pe A2 am luat o saritoare mai urata decat astea de pe A3.Cred ca ai face praf si pulbere A2-ul,daca ti-ai exprima parerea(ca si la A3), portiunea deschisa inainte de 2011.
Iar dupa cateva decolari, ionut, nu va mai fi parapete acolo...si atunci sa vezi distractie. Pe A2 sunt ft multe zone cu parapetele deteriorat(de la accidente) si neinlocuit...si vine iarna...
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Un stimabil domn Cecan care, legat de Bechtel:
1. fie HABAR NU ARE pe ce lume se afla
2. fie MINTE CU NERUSINARE

QuoteAcesta a menţionat că într-o lună CNADNR va anunţa câştigătorul lucrărilor pentru secţiunea Gilău - Mihăieşti.

"Imediat ce se va semna contractul, constructorul desemnat câştigător va putea să-şi amenajeze şantierul pentru a începe lucrările. Între timp, Bechtel continuă cu lucrările pe secţiunea Suplacu de Barcău - Borş. Aici s-a avansat mult cu lucrările. Bechtel a lucrat tot anul, fără întrerupere", a comentat Cecan. Astfel, porţiunea care va rupe autostrada este 3B. "Pentru ca şi acest tronson să poată intra în lucru, cel mai bine ar fi să se meargă pe varianta concesiunii, urmând ca firmele care vor avea interes să preia acest proiect să-şi recupereze investiţia din taxele impuse pe autostradă", a menţionat Cecan.

sursa: Ziua de Cluj

Ii recomand cu maxima caldura dlui Cecan sa urmareasca acest clip filmat din avion si sa ne spuna apoi cum a lucrat Bechtel in 2012!!! Sau, mai bine, sa-si dea demisia si sa ne scuteasca. Multumim anticipat. Chiar m-as bucura ca mesajul sa ajunga la acest stimabil incompetent sau mincinos, dupa caz.

adsailton92

Acum am citit si eu articolul de mai sus,...........extraordinar, ori ne cred prosti ori habar nu au ce se intampla pe teren.

iuli

... ori e platit cu bani grosi de la Bechtel pentru publicitate. Se practica in State astfel de "articole"  :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog