Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 42 Guests are viewing this topic.

Ionut

Pai daca stai in Austria si esti din Oradea la ce-ti trebuie autostrada A3? :)

Acum serios, raspunsul la intrebarea ta este nu, nimeni nu stie cand se incep lucrarile. Teoretic se incep in vreo 6 luni pentru ca s-a semnat contractul cu noul constructor saptamana trecuta, insa practic totul depinde de finantare.

Ciprianul

#6241
Pai banuiesc ca daca Unguri ar vedea ca se incepe constructia la acest tronson ar incepe si ei continuarea M43 de la Debrecen spre Bors.
Asa nu m-as mai da jos la Debrecen si as merge inca 64 km pana in Oradea pe acel drum national.
Asta e ideea.....

Cei care vin dinspre Budapesta pe M5 si trebuie sa mearga spre Oradea stiu ce inseamna sa te dai jos de pe M5 la Albertisa pe E60 spre Oradea. Sunt exact 220 km pana ajungi la Oradea si credema ca iti vine sa te prinzi de cap la cat de aglomerat e.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

montaniardul

Fotograful a surprins esentialul, pozele sunt impecabile, iar constructorul se tine de treaba lucrand intr-o maniera profesionista.

Multumim! :)

vancouver

Bravo UMB. Nu vad nici o diferenta intre mobilizarea Bechtel si cea a UMB. Iar structurile sunt la fel de masive ca si pe vremea Bechtel (sa vedem si grinzile...).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pasadia

Deci nu numai de Comarnic - Brasov nu mai e nevoie, ci nici de prelungirea A3 spre Bucuresti. Pentru detalii intrati aici, de la minutul 15:20.

Incep sa fiu tot mai mandru de formatorii de opinie specializati in economie si infrastructura. Sunt buni de tot!

tonică

Quote from: Ciprianul on May 18, 2015, 08:16:49 PM
Pai banuiesc ca daca Unguri ar vedea ca se incepe constructia la acest tronson ar incepe si ei continuarea M43 de la Debrecen spre Bors.
Asa nu m-as mai da jos la Debrecen si as merge inca 64 km pana in Oradea pe acel drum national.
Asta e ideea.....

ungurii...
ala de pe care te dai tu jos la debrecen se numeste M35 si daca citesti pe topicul dedicat drumurilor vecinilor nostri afli de la lazslo.robert cum ca, citez: Ungaria- M35 ,Debrecen-Berettyoujfalu are autorizatie de constructie,sunt in curs exproprierile si s-a elaborat si documentatia necesara siturilor arheologice,posibil ca s-au apucat si de sapaturi deja(arheologice)
Sursa:SSC Maghiar

ase ca...ungurII au inceput inainte de a se uita in curtea vecinilor, nu au ei treaba de cum creste iarba pe la biharia...

montaniardul

Bucata asta de A3 (Comarnic - Brasov) sa se faca, dar dupa ce se vor contrui segmentele de autostrada cu adevarat importante.

pasadia

Cum ar fi Bucuresti-Alexandria.

NGC

#6248
Quote from: NGC20 on May 15, 2015, 05:16:45 PM
Incepe licitatia "Proiectare și execuție finalizare Autostrada București – Brașov, Secțiunea București – Ploiești, Sector 1, km 0+000 - km 3+325; Nod Centură București, km 6+500 și Nod Moara Vlăsiei, km 19+500".

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2015.05.pdf

QuoteProcedura supusă Cerințelor Beneficiarului se referă la finalizarea lucrărilor pe sectorul de autostradă București – Ploiești, între km 0+000 - km 3+325, care traversează Municipiul București (km 0+000 - 1+750), orașul Voluntari (km 1+750 - km 3+325) și finalizarea lucrărilor la Nodul rutier Centura București (km 6+500) și Nodul rutier Moara Vlăsiei (km 19+500).

Valoare estimata: 172.920.660,48 RON fara TVA
Deschiderea ofertelor: 01.07.2015

Quote from: Ionut on May 15, 2015, 08:56:26 PM
Stie cineva sau ne putem da seama daca sunt ceva modificari in zona celor aproximativ 3 km? Daca mai are cineva PUZ-ul pe-aproape, ar fi super daca l-am pune. Sa imi dai si eu seama de ce trebuie 18 luni executie pentru 3 km!!! OK, cu pasaj peste CF. Nod la Popasului nu se face. Oricum nici nu imi e clar ce au facut italienii si ce vor face, daca vor mai face orice... sau probabil dupa cum arata aceasta licitatie italienii zboara de tot.
























Ionut

E bine ca fac nod si la Popasului.

cutter

1. Licitația este FIDIC galben, dar se pare că proiectul tehnic există cu excepția părții din pepinieră. De asemenea, soluțiile tehnice pentru structuri sunt impuse (se cere refolosirea grinzilor și a materialelor existente pe șantier). Deci pentru ce trebuie 4 luni pentru proiectare?

2. Autostrada se va termina într-o intersecție în cruce semaforizată cu Șoseaua Petricani. Se pare că PMB a cerut această modificare în 2012 față de prevederea inițială (un mare sens giratoriu). Pare o tîmpenie - se vor crea cozi imense în weekendurile aglomerate!

3. 18 luni pentru execuție?! În condițiile în care o parte din structuri există (culeile + cuzineți la pasajul Popasului), sunt structuri relativ simplu de executat și ai deja toate grinzile în șantier?

alexbb

Multumim pentru planuri, foarte utile.
Avand in vedere ca totusi se face giratoriu la popasului, oare nu pot incepe cu acel nod, ca sa dea in folosinta mai repede si portiunea dintre centura si popasului?

NGC

Pentru Nadaselu - Mihaiesti, deschiderea ofertelor s-a mai amanat o saptamana, de data aceasta pana in 29.05.2015.

NGC

#6253
Nod Nadaselu

Asa arata conform SF-ului.



Si asa arata conform noului proiect.



ciprebbe

^ pune si iesirea in DN daca o ai.
In plansa e doar nodul pe autostrada ( zona atacata de UMB din ultimele poze incluzand, bretea 1 si 2. Tot ce e in partea dreapta a plansei  nu e inca atacat in teren)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe