Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 12 Guests are viewing this topic.

Ionut

#60
Clipul de pe MT pe dailymotion, l-am pus eu sa fie mai usor de observat/urmarit.
Nu merge fullscreen in forum, daca vreti fullscreen dati click pe video si urmariti din dailymotion.

http://www.dailymotion.com/swf/video/xm0jzf

Ionut

:lol:

Da da... sigur.

QuoteAutostrada Bucureşti-Ploieşti ar trebui să fie gata până la sfârşitul anului!

Constructorii autostrăzii Bucureşti-Ploieşti trebuie să tragă tare până la sfârşitul anului pentru a finaliza lucrările şi a respecta promisiunea făcută de membrii Executivului.

sursa: Adevarul

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

INCA un motiv pentru care aveam ieri nevoie de Autostrada Transilvania. Ma rog, nu doar AT.

QuoteOlandezii, interesaţi să investească în agricultura Sălajului

"Am venit aici pentru că am vrut să văd ce posibilităţi de investiţii sunt. Şi cred că sunt foarte multe, în primul rând în domeniul agriculturii", a declarat, într-o limbă română impecabilă, consulul. El a mai precizat că "Olanda este cel mai mare investitor străin în România. Şi vrem să rămânem cel mai mare, iar de aceea vrem să investim şi mai mult. De aceea am venit eu în Sălaj".

Consulul olandez le-a sugerat autorităţilor din Sălaj să pregătească infrastructura necesară pentru a transforma Zalăul într-un centru logistic al regiunii. "Olanda este foarte interesată în domeniul logistic. Iar când autostrada va fi gata, Zalăul poate să devină centrul logistic pentru zona de Nord - Vest. Dar trebuie să dezvoltaţi totul înainte, nu să aşteptaţi până atunci", a spus el.

sursa: Adevarul

Ionut

QuoteFOTO: Ce a mai ramas din santierele Autostrazii Transilvania

La trei saptamani dupa ce Guvernul a ajuns la o intelegere cu firma americana Bechtel pentru continuarea lucrarilor, dupa o pauza de aproape un an, reporterii citynews.ro au incercat sa afle ce se mai afle pe fostele santiere din judet.














sursa: CityNews

frunzamihai

#65
Autostrada Bucuresti - Ploiesti nu va fi finalizata anul acesta. Este gata cu exceptia unui singur pod. Va fi data in folosinta pana in aprilie 2011.
Declaratie Emil Boc la Realitatea TV - 11.45.

frunzamihai

Boc promite: Autostrada Bucureşti-Ploieşti va fi dată în folosinţă cel târziu în primăvara anului viitor

Premierul Emil Boc a declarat sâmbătă, la Poiana Braşov, că până cel târziu în primăvara anului viitor autostrada Bucureşti-Ploieşti va fi dată în folosinţă.

"Practic, autostrada este gata în decembrie, cu excepţia unui pod extrem de important şi care, din nefericire, nu va putea fi finalizat. În rest, este gata. Asta înseamnă că în primăvara viitoare, aprilie cel târziu, Bucureşti-Ploieşti este terminată. Acum suntem în fază finală cu aprobarea documentaţiei la Ministerul Transporturilor pentru ce înseamnă Comarnic-Braşov, un proiect mare, de anvergură, în parteneriat public-privat", a afirmat Boc la Poiana Braşov, unde a inspectat lucrările de extindere a domeniului schiabil.

Lucrările la Autostrada Bucureşti-Ploieşti sunt împărţite în două sectoare, respectiv Bucureşti-Moara Vlăsiei, unde lucrează consorţiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, şi Moara Vlăsiei-Ploieşti, construit de asocierea Spedition UMB/Pa&Co Internaţional/Euroconstruct '98/Com-Axa.

Autostrada Bucureşti Ploieşti va avea 62 de kilometri, din care sunt finalizaţi, la acest moment, 25 de kilometri, iar valoarea totală a lucrărilor se ridică la 450 de milioane de euro.

Termenul de finalizare a Autostrăzii Bucureşti-Ploieşti este 31 decembrie.

Sursa : Gandul
http://www.gandul.info/news/boc-promite-autostrada-bucuresti-ploiesti-va-fi-data-in-folosinta-cel-tarziu-in-primavara-anului-viitor-8941989

Ionut

QuoteTronsonul Suplacu de Barcău-Borş din autostrada Transilvania, deschis în noiembrie 2012

Circulaţia auto pe tronsonul de autostradă Suplacu de Barcău - Borş, în lungime de 64 kilometri, va fi deschisă în noiembrie anul viitor, însă recepţia totală a lucrărilor este programată pentru 30 august 2013, potrivit unui document guvernamental.

În document se arată că, până la sfârşitul anului, vor fi reactualizate proiectele pentru alte tronsoane din Autostrada Transilvania, respectiv Gilău-Nădăşelu şi Câmpia Turzii-Iernut, urmând ca în prima parte a anului viitor să fie lansată licitaţia pentru secţiunea Iernut-Târgu Mureş.

sursa: ZF

frunzamihai

Quote from: Ionut on November 06, 2011, 12:23:01 PM
QuoteTronsonul Suplacu de Barcău-Borş din autostrada Transilvania, deschis în noiembrie 2012

Circulaţia auto pe tronsonul de autostradă Suplacu de Barcău - Borş, în lungime de 64 kilometri, va fi deschisă în noiembrie anul viitor, însă recepţia totală a lucrărilor este programată pentru 30 august 2013, potrivit unui document guvernamental.

În document se arată că, până la sfârşitul anului, vor fi reactualizate proiectele pentru alte tronsoane din Autostrada Transilvania, respectiv Gilău-Nădăşelu şi Câmpia Turzii-Iernut, urmând ca în prima parte a anului viitor să fie lansată licitaţia pentru secţiunea Iernut-Târgu Mureş.

sursa: ZF

Probabil pe un singur sens. Din noiembrie pana in septembrie anul urmator trebuie finalizat restul.

Ionut

QuoteCât plătesc regii asfaltului pentru autostrada întârziată?

Firmele Spedition UMB, Pa&Co şi Euroconstruct Trading 98, care realizează cei aproximativ 40 de kilometri de autostradă cu­prinşi între loca­lităţile Moara Vlă­siei şi Ploieşti, vor plăti penalităţi de 0,05%/zi de întârziere, pentru închiderea lucrărilor la autostradă în luna aprilie 2012, în loc de 15 decembrie 2011, după cum au renegociat în vara acestui an cu Ministerul Transporturilor.

Practic autostrada este gata în decembrie, cu excepţia unui pod extrem de important şi care, din nefericire, nu va putea fi finalizat. În rest, este gata. Asta înseamnă că în primăvara viitoare, aprilie cel târziu, Bucureşti-Ploieşti este terminată.

Atât vizite ale presei pe şantierul autostrăzii, cât şi declaraţii ale unor oficiali din cadrul proiectului, spun însă că nu doar podul menţionat (cel de la Cociovaliştea-Ilfov) ar mai fi de făcut. Dacă ultimul tronson spre Bărcăneşti-Prahova aflat în lucru la Spedition UMB (patron Dorinel Umbrărescu) e gata în proporţie de 95%, celelalte două sunt terminate în proporţie de 60-70%, mai avansat fiind tronsonul din mijloc, executat de firma Pa&Co  (patron Costel Căşuneanu). Tronsonul cel mai mult rămas în urmă e primul dinspre Bucureşti, construit de firma Euroconstruct Trading '98, deţinută de Dan Beşciu.

sursa: Romania Libera

Ionut


Ionut

QuoteBoc: Săptămâna viitoare va fi scos la licitaţie tronsonul Gilău-Nădăşel al Autostrăzii Transilvania

"Săptămâna viitoare, va fi scos la licitaţie de Ministerul Transporturilor tronsonul Gilău-Nădăşel al Autostrăzii Transilvania, pentru a putea scăpa şi de ultima formă de trafic greu din Cluj-Napoca pe ruta Oradea - Zalău. Va fi scos la licitaţie şi executat din banii bugetului de stat. E un proiect important care completează sistemul de centuri al Clujului, pe care îl avem finalizat", a spus Boc.

sursa: Romania Libera

Sper sa fie pe bune vestea, nu doar o gogoasa de la Boc. Cand merge la Cluj promite marea cu sarea.

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Au lasat-o moale de tot italienii pe A3 Bucuresti-Ploiesti in zona centurii. Am trecut de dimineata si nu era mai nimeni. OK, e sambata, insa daca era vorba sa dechida era activitate mare. Vor fi 4 benzi (2 centura actuala si inca 2 pentru bretele) pentru a intra in nodul A3-centura.

Ionut

QuoteAutorităţile au terminat exproprierile din Pipera şi vor începe luna aceasta lucrările la noua autostradă.

Autostrada va începe din şoseaua Petricani sau de pe strada Gherghiţei din Colentina. Drumul traversează calea ferată Bucureşti-Constanţa şi câmpurile din Pipera, până la centura de nord.

În loc de două benzi, aşa cum se stabilise iniţial, drumul va avea câte o bandă în plus pe fiecare sens.

Printre expropriaţii despăgubiţi de stat se numără Lucian Becali şi Ionuţ Negoiţă, care au primit 55.000 de euro pentru 8.000 de metri pătraţi şi, respectiv, 150.000 de euro, pentru 7.500 de metri pătraţi.

În total, statul a dat 10 milioane de lei pe exproprieri. Autorităţile spun că vor termina tronsonul dintre Capitală şi centură până pe 5 octombrie 2012.

sursa: Adevarul

Extraordinar, sper sa finalizeze in 2012. Sunt curios sa vad si solutia finala pentru nodul A3-CB.