News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 20 Guests are viewing this topic.

alecu26

si...si....si....(creez supans aici)...vreo 3 zone cu alunecari. Noroc ca se stie de ele si sunt consolidari.
Drumurile noastre POATE;

Ionut

Zone cu alunecari pe tronsoanele noi? Sau la ce te referi?

delacroix

#5312
pe Ogra-TgM. Nimic grav.

zol21

http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/incepe-proiectul-cum-si-cand-se-leaga-centura-clujului-de-autostrada-transilvania--134993.html

QuoteFirma Maxi Design Construct SRL, din Bucureşti, este câştigătoarea licitaţiei pentru realizarea Studiului de Fezabilitate pentru viitoarea şosea de legătură a DN 1 Cluj-Turda cu Autostrada Transilvania.

,,Avem banii în buget pentru Studiul de Fezabilitate, ordinul de începere a lucrărilor la studiu va fi dat săptămâna viitoare, prin 10-12 februarie, iar termenul de finalizare a acestei lucrări este de maxim 4 luni de zile", a declarat, pentru Ziua de Cluj, Narcis Neaga, directorul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR).

Directorul CNADNR a oferit şi detalii despre cum va arăta viitoarea şosea de legătură dintre Autostrada Transilvania, DN1 şi de aici centura de ocolire a Clujului, Vâlcele-Apahida.

,,Ceea ce este clar în acest moment este că drumul se va lega de Autostrada Transilvania la kilometrul 21, unde există un pod iar noi vom face doar bretelele de urcare şi coborâre. Variantele de legătură cu Drumul Naţional 1 Turda-Cluj sunt două, pe la Mărtineşti sau pe la Tureni, în funcţie de ce va rezulta din Studiul de Fezabilitate, vom alege una dintre ele. Drumul va avea 5,3 km", spune directorul CNADNR

sa fie oare primii km din dx turda-halmeu?
QuoteNarcis Neaga mai afirmă că exproprierile pentru acest obiectiv se vor face pe lăţimea de 70 de metri, specifică unei autostrăzi, chiar dacă la început şoseaua va avea statutul de drum naţional, cu una sau două benzi pe sens. În a doua fază, dacă traficul va impune acest lucru şi vor fi bani, drumul va putea fi extins pe lăţime

delacroix

Dobitocu' vrea sa bage circualtia de Cluj pe un pod de 11m latime? Alo domn' director, bretelele matale sa le legi de pantaloni!

horatiu.cosma

Sageata aia rosie din poza google maps nu e directionata corect, ar trebui sa indice spre Sud, in directia Tureni. Daca "noi vom face doar bretelele de urcare şi coborâre", atunci nu o sa vedem mai mult de 10 tiruri trecand peste podul actual. Podul ala e de o banda pe sens(pentru tiruri), si arata cam subred. Stie cineva, in contractul de finalizare Gilau-Turda este stipulat sa faca ceva si pentru acel pod, sau doar finalizare podului peste Canal Somes?

delacroix

Acel pod e finalizat. Pare subred pt. ca nu e asfalt. E DJ103G. Ca sa-l utilizezi ar trebui doua giratorii cu 5  iesiri. Imposibil , mai ales spre cariera. De problemele juridice nu zic nimic. Ma scarbesc.

NGC

#5317
Quote from: NGC20 on February 05, 2015, 08:13:25 PM
Sunt curios cat de repede anunta (daca o fac) si ofertantii de la deschiderea de maine a ofertelor pentru SF-ul pentru DX Constanta - Tulcea - Braila.
Ce pot sa spun, deocamdata, decat, "jos palaria deocamdata pentru promptitudine !" ?
Multumim CNADNR !

horatiu.cosma

Saptamana asta ne-au surprins placut cei de la CNADNR. Sper ca saptamana viitoare sa continue pe aceeasi directie cu ce au promis legat de Bucuresti-DNCB, cu ceva noutati(poate chiar semnare contracte) pe Tg.Mures-C.Turzii si cu castigatorii pe Suplacu-Bors si Turda-Gilau, abia dupa o sa zic "jos palaria".


adiarc

iar prostii platitori de taxe ( inclusiv eu ) , vor plati despagubiri constructorilor din cauza incompetentei unora
pt ca asemenea lucruri sa nu se mai intample reiau propunerile facute de mai multe ori anterior :
- termene limita ( cu sanctiuni clare si bonusuri clare ) pt nerespectarea lor la evaluarea ofertelor , desemnarea castigatorilor , semnarea contractelor ,emiterea ordinului de incepere a lucrarilor , etc
- cel mai important lucru , pt asemenea proiecte multianuale - BUGETE MULTIANUALE , CARE SA NU MAI POATA FII MODIFICATE INDIFERENT CINE VINE LA PUTERE
- descalificarea din start a tuturor proiectelor care vin cu valori sub 70% din estimarea initiala
- verificari la sange a SF-urilor , astfel incat acestea sa nu se mai faca din birou
- o lege a raspunderii , care sa se aplice tuturor implicati in proiecte strategice , indiferent ca vb de directori de departamente sau general din CNADNR , ministrii , sau autoritati locale
- schimbarea modului de desemnare a tuturor persoanelor din CNADNR , incepand de la femeia de serviciu , soferi si pana la director, dupa sisteme clare si eficiente practicate in sist.privat.Politizarea acestei institutii cu numirea unor afoni politici care raspund la orice comenzi ( bune sau rele ) , este cel mai grav lucru care se petrece in prezent.
- etc , etc , etc  ,etc......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Tavi

Oare cei de la DNA or citi topicul A3?......

laszlo.robert

Stie cineva cite loturi sunt contestate pe Cimpia Turzii-Tg.Mures,cred ca a expirat perioada de contestatii?

danny_cbu

#5323
Quote from: delacroix on February 06, 2015, 06:10:19 PM
Acel pod e finalizat. Pare subred pt. ca nu e asfalt. E DJ103G. Ca sa-l utilizezi ar trebui doua giratorii cu 5  iesiri. Imposibil , mai ales spre cariera. De problemele juridice nu zic nimic. Ma scarbesc.

La vest de podul peste autostrada de care vorbiti exista un pod al autostrazii peste un mic parau a carui deschidere e de aproximativ 160 de metri. Probabil de acel pod vorbesc oficialii iar drumul de legatura va subtravera autostrada.

horatiu.cosma

#5324
Ar fi intr-adevar mult mai ok, dar nu stiu ce inaltime are podul respectiv...
https://goo.gl/maps/97WGe