Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 56 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

E clar ca pana in iunie vor sa atribuie costigatorul, deci faptul ca vor exista sau nu contestatii pentru acest castigator, nu mai tine de ei. Daca nu vor exista contestatii, cel mai devreme prin august ar putea incepe lucrarile?

rocklee

daca vor sa faca ceva sa faca pana la capat ...de aceia  sa faca macar parcarile pana la ploiesti si macar cate doua benzinari pe cite o parte ...pentru ca nai nici macar unde sa te ...pipi ... :( :(

NGC

#5297
Dar oare ce i-a apucat asa dintr-o data pe cei de la CNADNR si MT sa ne ofere atatea informatii?
Bine, asa este normal in alte tari, dar la noi normalitatea e ceva diferit.

Saptamana trecuta au anuntat castigatorii temporari pentru A3 Campia Turzii - Targu Mures, astazi au dat mai intii acel comunicat referitor la A3 si contractul cu Pizzarotti si acum seara (dupa ora 19 !!!) au anuntat ofertantii pentru SF-urile pentru A8 Targu Mures - Iasi si pentru Bacau - Pascani.

Sunt curios cat de repede anunta (daca o fac) si ofertantii de la deschiderea de maine a ofertelor pentru SF-ul pentru DX Constanta - Tulcea - Braila.

Ionut

Stam noi cu gura pe ei, avem ceva efect. Sa speram ca-i tine.
Legat de A3 sper sa puna si in aplicare planul cu italienii.

cutter

#5299
Conform unui răspuns CNADNR de astăzi (captură foto în secțiunea de comunicare) un singur lot a fost contestat din cele 5 de pe Cîmpia Turzii-Tîrgu Mureș: Astaldi a contestat lotul 2 din Cîmpia Turzii-Ogra, cel cîștigat de Strabag.

Din cîte înțeleg, termenul pentru depunerea contestațiilor a expirat aseară. @florin74?

horatiu.cosma

Ar fi UAUU daca e asa. Un singur lot din 5 contestat, avand in vedere cate oferte au fost si cat de apropiate sumele din oferte. Sa speram ca semneaza cat mai repede contractele si dau ordinele de incepere pana in aprilie.

alecu26

#5301
daca a declarat CNADNR....da...au expirat/

Acum am citit. Comunicatul e la data respectiva. Deci pentru Ogra-Ungheni-TGM...nu era expirat termenul. Ori aseara, ori in seara asta expira. la 23.59.59.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

delacroix

Ar fi minune sa semneze in Aprilie. Ar fi de-a dreptul extraordinar sa termine loturile 3-5 anul acesta. Ogra-Vidrasau, cel mai greu, se poate da in circulatie in max. 8 luni.

horatiu.cosma

Daca doar pentru tronsoane finalizate o sa dea bani UE pana la 31.12.2015, sigur o sa se traga tare pe tronsoanele 3-5.

adiarc

Daca se va confirma ca nu avem contestații , cu excepția acelui lot ,ar fii o sinucidere naționala asistata pe fonduri europene, sa semnam numai in aprilie ....cu tot respectul , dar as aduce angajații CNADNR sa lucreze in 3 schimburi , daca de asta e nevoie sa facă hârțogăraia in maxim 1-2 saptamani
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Quote from: delacroix on February 06, 2015, 01:57:57 PM
Ar fi minune sa semneze in Aprilie. Ar fi de-a dreptul extraordinar sa termine loturile 3-5 anul acesta. Ogra-Vidrasau, cel mai greu, se poate da in circulatie in max. 8 luni.

Ogra TGM e conceput de la inceput ca proiect fazat. Undeva la 15 % se executa anul asta. (Poate mai mult dar atat e promis la AMPOST....probabil cu marja de siguranta pentru surprize).

Sigur se va faza si Ogra-CT..dar au nevoie de proiectul antreprenorului sa faca propunerea de fazare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

#5306
Quote from: adiarc on February 06, 2015, 02:16:13 PM
Daca se va confirma ca nu avem contestații , cu excepția acelui lot ,ar fii o sinucidere naționala asistata pe fonduri europene, sa semnam numai in aprilie ....cu tot respectul , dar as aduce angajații CNADNR sa lucreze in 3 schimburi , daca de asta e nevoie sa facă hârțogăraia in maxim 1-2 saptamani

exista proceduri....pasi clari in FIDIC. prezentare garantii, etc...Se pot grabi...si cred ca interesul constructorior cel putin pe FIDIC Rosu va fi sa se grabeasca...ca imediat prin 15 martie sa fie deja in santier.

Pe FIDIC Galben....nu stiu care ar putea fi strategia....dar tot ar trebui sa se grabeasca.

Later edit: m-am mai gandit...e chiar naspa sa semneze asa repede si pe fidic rosu si sa intre in santier in 15 martie. Asta inseamna finalizare la 15 martie 2016. Asta inseamna tot asfaltul gata anul asta....pana prin 15 Noiembrie. Ce mai poti face dupa aia...sunt doar semne si parapeti.

Iarna ai probleme si cu santurile de beton, si cu marcjaele de vopsea si chiar si cu pamantul vegetal.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Oricand ar incepe, 12 luni din acel moment inseamna o iarna de 3 luni si 9 luni in care pot lucra serios, fie ca sunt din martie pana in decembrie sau din august pana in decembrie +anul urmator martie pana in august.

alecu26

da...dar nu e acelasi lucru in ce moment a lucrarii te prinde iarna. Aceasta pozitionare e cea mai naspa posibila. Teoretic e posibil...daca ne uitam la Astaldi pe Nadlac-Arad 1.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Pe loturile respective pot porni ca din pusca, daca se misca in ritm UMB-ist, nu ar trebui sa fie o mare problema sa ajunga la faza de strat de uzura pana in octombrie-noiembrie, mai ales ca de la Ogra pana la Tg.Mures e ca in palma terenul, singurele chesti mai dificile sunt nodurile, sub/supra traversarile, dar care se pot face si iarna(asfaltul pe bretele si pe poduri se poate pune si iarna, ca nu e cu mult mai costisitor).