Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 20 Guests are viewing this topic.

alecu26

Quote from: Telvanni on January 15, 2015, 08:14:32 PM
Psihologia comparatiei: dupa ce s-a vehiculat costul acesta astronomic, unul la jumatate care in opinia mea tot mare e, ni se va parea derizoriu. Vom spune: "ce bine ca nu s-a facut cu 8.5mld euro!"

m-am gandit si la strategia asta. Rus tot spunea azi in direct la o emisiune ca vor mai negocia, vor dezbate public...etc, etc.

dupa ce am aruncat 8.5 miliarde pe masa....un 7.5 sau mai putin...ni se va parea o afacere. De unde vine diferenta dintre varianta Berceanu...si asta....nu stiu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

12 e, foarte ciudat acolo 0+12. As intelege pentru ultimul tronson de 4 km+ drum de legatura, dar pentru Ogra-Ungheni de 10 km, nu cred ca e chiar atat de lejer sa termine in 12 luni de la ordinul de incepere. Poate o sa faca o intelegere cu CNADNR sa dea ordinul la 2-3 luni de semnare, sa isi aduca utilajele intre timp.

alecu26

nu e asa simplu pe fidic rosu. Chiar daca proiectul este excelent din toate punctele de vedere, sa ne uitam la ce se intampla la Centura TGM, sau centura TG Jiu...si sigur mai sunt alte exemple când constructorul, justificat, a gasit metode sa nu inceapa lucrul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


dr4qul4

 :lol:  :lol:  :lol:
nu mai puneti botu' la toate tampeniile.

Mama lui Sova (care oricum nu mai are nimic de spus in PSD) reprezinta una din cele mai bune firme de avocatura din tara. Si poate reprezenta pe oricine. In plus, nu sunt atat de multe firme de avocatura in tara care sa poata gestiona un asemenea contract si in acea firma sunt foarte multi avocati, asa ca e greu de spus daca tanti Sova va fi implicata efectiv.
Daca ar fi fost si el la fel de destept ca ea, era bine pt noi. Din pacate parca e mama vitrega :)

Rezilierea contractului cu Bechtel a fost cea mai buna solutie. Aia oricum nu mai terminau nimic.
Asa cum nici Vistrada Nord nu va termina niciodata CoBra.

PS. Avatarul meu nu inseamna ca a prins CoBra viteza, ci ca a ars in incendiul din biblioraftul CNADNR  :D  http://www.timesnewroman.ro/politic/dezastru-un-incendiu-intr-un-biblioraft-din-guvern-ne-a-distrus-90-din-autostrazi
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

plus ca acolo se vorbeste de doua firme germane. Sa fie vorba de Hochtief? si Max Bogl? ma gandesc ca e de fapt vorba de concesiunea din 2008.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

E posibil sa fie vorbe de Strabag. Daca iti aduci aminte, consortiul e constituit si din "subsidiarele" (sau cum s-or numi ele) STRBAG. Ceva de genul Strabag AG si Strabag Terasamente...

Katana_ro

Quote from: dr4qul4 on January 16, 2015, 10:56:38 AM

PS. Avatarul meu nu inseamna ca a prins CoBra viteza, ci ca a ars in incendiul din biblioraftul CNADNR  :D 

:lol: dintotdeauna mi-am imaginat avatarul tau ca fiind o cobra in plin avant arzand asfaltul - a la Tasmanian Devil :)))) - damn!


Ionut

Va rugasem sa nu o dam in teoriile conspiratiei. :) Reiau rugamintea.

laszlo.robert

Daca s-ar construi pe buget la inceput trei loturi mai scurte  pe Co-Bv care sa functioneze ca si centuri ocolitoare la Sinaia ,Azuga si Busteni combinata cu inca o banda pe Dn1,supratraversari la trecerile de pietoni si reabilitare Drumul Cimpina -Sacele si chiar cu loturile respective half-profile ,s-ar rezolva cozile de pe Vale Prahovei cu 400 mill €.
Ulterior facut Comarnic -Sinaia si apoi restul.Tunelele licitate separat la firme specializate.
Ori cum camioanele nu au ce cauta acolo pina nu se termina integral Ploiesti-Brasov.
Proiectul actual ar anihila investitiile in alte tronsoane de autostrazi finantate de la buget.
      ps:astept cu nerabdare deschiderea ofertelor pe Mures-Turda  si Bors -Suplacu daca nu ma tem ca o sa avem 0 km de inaugurat in 2017

teocharis

la un moment dat, se construisera treceri de pietoni suspendate in statiunile de pe VP

mai sunt utilizabile/utilizate?

horatiu.cosma

Trecerile de pietoni suspendate sunt facute si utilizate, problema cea mai mare este lipsa unei benzi de decelerare pentru autoturismele care vor sa se opreasca in statiuni, sau care vor sa faca stanga si se face coloana in spatele lor.

laszlo.robert

#5067
Tocmai de acea este nevoie de a 3-a banda folosita in mod inteligent

dr4qul4

Problema e ca acele treceri de pietoni sunt frectie la piciorul de lemn. Statiunile nu au locuri de parcare, stradutele se blocheaza, iar cei care vor sa intre se blocheaza in cei care vor sa iasa.
Fara centuri la profil de autostrada nu au nici o sansa sa rezolve ceva.
trebuie ingropat PPP si pornite licitatii pe bucati mici.
tunelul de la predeal poate fi terminat ultimul deoarece oricum acolo drumul se bifurca. Trebuie inceput de la Comarnic si avansat catre Brasov.

Daca s-ar face Comarnic- Sinaia (macar pana unde incepe centura cca 16 km) ar fi de mare ajutor. Oricum, numai aceasta portiune ar costa spre 400 mil E.

A 3-a banda, sau drumul pe V Doftanei sunt la fel de folositoare ca trecerile de pietoni.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

icristian

Din ce am observat in ultimele excursii pe valea prahovei, gatuirea nu se face la comarnic si nici la sinaia, ci la busteni. Tot timpul dupa ce treceam de busteni, fie ca veneam dinspre Brasov sau Ploiesti, se putea merge relativ ok. In schimb pana la Busteni e groaznic.