Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 37 Guests are viewing this topic.

Dan74

Sa stii ca intre dealurile alea vaile sunt destul de adanci, asa ca nu ar fi fost usor, dar si parerea este ca traseul corect ar fi fost altul, eu ma gandeam pe la Valcelele - Voivozi - Derna - Spinus (e mai drept).

cricric

Eurocopter, poti te rog sa te uiti un pic peste setarile video-ului cu A3?

pasadia


cricric

Nu-l pot schimba si nici nu-mi merg chestii gen hidemyass. Celelalte filme ale lui eurocopter pot sa le vad.

mecatron

#4684
Salutare,
Azi am intrat pe A3 pe la Gilău, chiar la prima îmbinare pe viaduct din zona benzii de accelerare pe prima bandă  după piesa metalică de la îmbinare (scuze, nu ştiu denumirea tehnică), în asfalt şi-a făcut loc un crater lung cam de 60-70 cm lat de vreo 30, despre adîncime nu pot spune nimic pentru că l'am evitat ("mea culpa" :D), Deci, atenţie!
o altă atenţionare: la km 49 spre Cluj, pe asfalt apa bălteşte pe suprafeţe destul de mari, la fel în mai multe locuri dintre Luna şi Vălişoara, şi vreo 2 în curba de dinainte de zona paralelă cu lacurile de la Ciurila.

Mi se pare că în zona podurilor calitatea drumului nu mai e la fel- pe ambele sensuri de mers.

delacroix


ciprebbe

Gilau -1grad vant puternic...UMB lucreaza putermic
Poze spre seara daca isi revime aparatul de la frig.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Tavi

^vant puternic .. umplutura rezista  :D

horatiu.cosma

Ne faci un rezumat la ce va urma, sau ne faci din nou o surpriza  :D?

Ionut

Hm, lucreaza de Ziua Nationala... interesant.

ion59

Nu sunt nici primii, nici ultimii, care fac asta. Dacă pot să muncească, de ce să n-o facă. Se vor plictisi destul, fără bani, în cursul iernii!

horatiu.cosma

Plus ca nu asfalteaza, ci doar decoperteaza,escaveaza, pun umplutura. Banuiesc ca aceste operatii  se pot face si la -2 grade...

ciprebbe

Inca nu am coborat, am reusit si o filmare de pe partea stanga cum se urca.
Subcontractorii isi scot cu greu masinile si utilajele din zona km 1 si se incheie sezonul pt ei.
Umb mai lucreaza pana miercuri insa reduc activitatea si aduna din utilaje.
Urmeaza zilele lor libere, apoi functie de vreme vor continua sau nu la structuri. (Se urca ft greu cu betomul la structuri).
La viaduct III avem o pereche de piloni pana sus.
Se lucreaza la excavari , structuri, santuri.
Noroiul e problema nu temperatura de afara.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

In zona Km 0






Zona viaduct I











Utilajele se coboara spre baza

Zona viaduct II















Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Terasament pregatit pt iarna intre II si III







Si poze de sus de pe coama dealului
Vedere spre III












Vedere cu zoom in zona viaduct IV








Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe