Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 34 Guests are viewing this topic.

Dan74

#4665
Decopertari s-au mai facut dar acum nu prea se mai vad, timpul si vremea nu fac concesii.  >:(

horatiu.cosma

S-a lucrat la structuri si in general pe partea dinspre Suplacu. Teoretic, aici sunt zonele cele mai dificile ale lotului. Inspre Bors ar trebui sa fie floare la ureche cu decopertarile si terasamentul. Doar dorinta de lucru sa fie, ca in 18 luni de executie eu vad finalizat lotul asta.

Dan74

Terenul e asemanator cu lotul 2 Timisoara Lugoj, deci se poate finaliza destul de rapid.


nenea_hartia


stangabriel

#4670
Aveti idee cat s-a mai lucrat dupa realizarea filmarii? parca mai bateau cate un cui ici colo. Presupun ca exproprierile sunt facute,nu?

Faptul ca in capatul A3 de la Suplac va fi giratoriu,arata ca nu  vor continua prea curand spre Nadasel.

cricric

#4671
Merci fain nenea_hartia. Am uitat de youtube.

Video not available  :(

stangabriel

La mine merge....Cred ca excavatiile sunt cam gata,asa imi pare,sunt atacate debleele si cam toate structurile de beton.

vladb

^^^^

Nu s-a mai lucrat deloc. Asta e punctul "0" pentru Salini. Exprorpierile sunt facute cu exceptia campului de sonde de la Suplac - care este si va reprezenta problema cea mai mare de pe acest tronson. Partea buna ca exista deja zona organizarii de santier gata delimitata, drumul tehnologic care trebuie doar retusat si cateva structuri iesite din pamant. Repet, marea problema o reprezinta sondele OMV care sunt (sau erau) acum vreun an functionale. Cand eram mai mic si mergeam la strand la Marghita, eram fascinat de numarul lor. Acum sunt curios cu cate se intersecteaza autostrada + cate conducte trebuie relocate/eliminate.

alecu26

are un traseu bun...la limita evita majoraitatea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Acum ca am vazut video asta...

Stau si ma intreb daca nu era mai bine (si poate mai ieftin) sa-i lase pe cei de la Bechtel sa termine lotul asta.

Pentru ca mai rapid sigur ar fi fost, daca asa arata in 2012 - acum am fi mers pe acolo cu masinile...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

Nu ești singurul.

Din ce s-a anunțat public, Bechtel mai cerea 250 mil € în timp ce oferta celor de la Salini la licitație este de 173 mil €. Dacă mai socotim și costul de oportunitate (adică anii care trec fără ca investiția de pînă acum să fie folosită) și despăgubirile plătite către Bechtel, devine clar ce condiții defavorabile pentru statul român a negociat Șova.

tonică

discutia asta este precum aceea cu VO vs VP. Si precum aceea mereu va continua.. :lol:
Eu garantez ca de nu se rezilia acel contract tot intr-asa fel aratau lucrurile, cu exceptia segmentului gilau-nadaselu care inca statea binemerci neschimbat. Singurul punct de discutie in aceasta poveste care merita luat in seama este acela ca rezilierea tebuia facuta mult mai demult de 2012.

dr4qul4

si pretul nu era 250 mil euro, era fara numar.
se vorbea la un moment dat de facut un mega-viaduct peste acel camp de sonde. Bineinteles, Bechtel cauta solutiile cele mai scumpe!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tonică

bechtel cauta sa castige, ceea ce e si normal. Problema era ca statul nu cauta acelasi lucru incheind contractul cu bechtel. Altele erau cautarile statului.
Daca luam acum harta zonei si facem un sondaj aici cred ca peste 99% nu vor alege acel traseu idiot cu viaduct peste un lac, apoi fix intr-o plaja de sonde petroliere si cu un ocolis semnificativ pe la chiribis unde aproape ca face 90 grade autostrada. Eu cred ca multi de pe aici ca si mine dealtfel ar fi ales traseul pe langa lac spre valcelele urmand in mare aceeasi directie cu drumurile 191b si 191a. Exista doua dealuri ce trebuie trecute dar nu cred ca se puteau compara cu un viaduct de 1,8 km prin mijlocul unui lac ori cu marea problema a acelui camp petrolifer...