Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

alecu26

da...cum spuneam greu justifici acolo o trompeta dubla. Inclusiv la Gilau si Turda unde e cu totul alta situatie si alt trafic pe DN si (la Gilau cel putin) e chiar capat de autostrada si nu cred ca au fost vreodata probleme si nici nu vor fi.

Unde sunt intradevar probleme e la nodul Lancram. De fiecare data când ies prin acel sens giratoriu, (dinspre Deva spre Alba-Cluj) stau minute bune in sens pana gasesc o gaura on coloana care intra in sens (mergând spre Sebes sau ca sa se urce pe autostrada spre Sibiu).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Stai linistit ca dupa ce se finalizeaza A10 si problemele respective o sa dispara. Delacroix, o randare cu noua configuratie a nodului ar fi aur curat :)

ciprebbe

UMB ataca puternic si ultimul viaduct, cel dinspre Nadaselu.


Poza e de astazi.
Multumesc sursei.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Intrebare. Ala e viaductul de la finalul nodului, sau celalalt?

ciprebbe

La final nu e viaduct de facut pe licitatia asta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

spy_flo

azi vorbea un supervizor de la UMB cu un proprietar de magazin din Gilau si zicea ca are nevoie de oameni(necalificati zic eu) pentru lucrarile la autostrada.a fost sfatuit sa isi puna un anunt in zona si o sa stea numai pe telefon :lol:

de aici reiese ca au dat afara multi oameni sau ca pe perioada iernii vor continua lucrarile.

horatiu.cosma

Sau ca isi trimit oamenii in vacanta de iarna, si sa fie cineva care sa mai faca una alta si pe perioada iernii.

Lvs_tm


spy_flo

@horatiu.cosma, nu m-am gândit la asta dar s-ar putea să ai dreptate. În orice caz nu se oprește lucrul de tot. Până în martie se pot face multe. Eu sper la cât mai multe.

horatiu.cosma

#4659
Daca au inceput si viaductul dinspre Nadasel, pot sa pun un pariu acum cu oricine ca o sa fie lotul gata mai repede decat podul peste Somes. Se baga cineva :)?

adiarc

nu putem stii ce ne rezerva bugetul pe 2015 ( daca UMB va mai primi sau nu bani )si cu atat mai mult acesta este necredibil , datorita rectificarilor care pot avea loc oricand....de asemenea ne asteapta posibile contestatii pt podul peste Somes la o licitatie inca nedemarata...asadar este mult prea devreme pt un pronostic
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cricric

#4661
Ma uitam pe viitorul lot dintre Suplacu si Bors si vad ca multe structuri sunt incepute. Culei, viaducte incepute si poduri aproape finalizate.
Nu pot sa-mi dau seama cum stau cu terasamentele, am gasit doar cateva poze. Partea dinspre Ungaria nu e atacata mai deloc.




Nu e nimeni din zona aia sa faca un set de poze?

Vad ca in albumu' asta mai sunt niste poze
http://www.panoramio.com/photo/17180994

laszlo.robert

Parca se lauda Presedintele consiliului judetean Cluj ,ca a vorbit cu "prietenul"Rus,si ca saptamina asta o sa avem cistigatorul pe Suplac-Bors oficial,neoficial cred ca il cunoastem cu totii?

Dan74

Cel putin in zonele unde se intersecteaza cu: DN19E (intre Salard si Cauaceu), DJ767A si DN1P nu exista terasamente.

dr4qul4

Secţiunea 3C, Suplacu de Barcău - Borş

Fişa tehnică

Lungime (km)   64.50 km
Finanţare   Bugetul de stat
Valoarea estimată a proiectului    245,34 Mil Euro
Proiectant   Bechtel International Inc.; Subproiectant : SC IPTANA SA
Consultant   JV Egis Route Scetauroute/BCEOM (Franţa);
Constructor   Bechtel International Inc. & ENKA Insaat ve Sanayi A.S
Lucrări de artă   45
Termen începere   iunie 2004
Termen estimat finalizare   In curs de negiciere in functie de bugetul aprobat.
Perioadă garanţie   30 de luni
   
Stadiul actual   Stadiul fizic al lucrarilor la data de 01.01.2013 este de 50,12%.

de pe site CNADNR. Posibil ca acel 50% sa mai fi scazut cu vreo 5% din cauza deteriorarilor.
Chiar si la 50%, luan in considerare ca acel viaduct reprezinta peste 10% din intregul proiect iar Bechtel-ul a atacat indeosebi structurile, putem deduce ca pe cel putin 40 km nu avem nici un fel de terasament. Probabil nici macar decopertare!

Dar terasamente poate face orice firma, chiar foarte rapid atunci cand au vointa!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist