News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Gyn

Azi dupa-masa un elicopter Dauphin apartinand SRI a survolat saitul santierului aproape la nivelul solului, mai mult ca sigur era un V.V.I.P. din guvern la bord.

Furnicile! (viaduct 2, piciorul de pod dinspre est)







ciprebbe

Ms de update Gyn.
Ca idee tot ce nu e portocaliu in materie de basculante sunt inchiriate de UMB.
Chiar daca nu au primit inca bani nu cred ca inchiriau masini si utilaje fara sa existe o intelegere in spate.
Scopul UMB-ului e sa termine in maxim 12 luni nu sa piarda vremea pe santier.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Improvizaţia devine lege în România.
În multe cazuri, drumarii nu au construit şi căile de acces spre autostrăzi. Ca să nu ocolească zeci de kilometri, şoferii rup barierele şi îşi pun viaţa în pericol. Modelul improvizaţiilor a fost preluat şi de autorităţi care, culmea, se mândresc cu rezultatele.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Improvizatie+cu+iesire+la+autostrada+Drumuri+de+pamant+in+loc+de
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cutter

O informație pe surse: evaluarea la Suplacu de Barcău-Borș este în "faza finală", iar la CT-Ogra și Ogra-TgM va dura cam 50 de zile.

ciprebbe

Ce se leaga "evaluarea finala" cu oprirea lucrarilor de la Aciliu.
Sper sa nu se repete istoria de pe lot 3 si aici.

Ia afla "pe surse" daca nu scot si licitatia la viaductul Gilau. (Ms anticipat)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Gyn

#4070
O fi semn bun?  O:-)

Ionut

Tu stai langa autostrada? :D
Sigur e semn bun.

trifuhoria

Sigur e semn bun, cel putin 16 camioe se alatura;)


adiarc

frumos...f frumos..... muzica pt ochi.... :cheers:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


Tavi

Mare porcarie. Dar de ce au schimbat traseul? Ca nu rezulta din articol decat ca Pizzarotti au cerut 20mn pe lucrari vechi si neplatite la timp pentru care celmai probabil s-au acumulat penalitati...

Sorin62

#4077
Nu prea mai au ce să schimbe la traseul actual. Cred că autorul "articolului" încurcă noțiunea de proiect nou cu noțiunea de procedură nouă...
Singura posibilitate de modificare a traseului ar fi să aducă autostrada în Petricani lângă trecerea la nivel cu calea ferată. Dar asta înseamnă și un pasaj complex peste calea ferată (nod suprateran). De fapt, ar fi o conectare cu "zburătoarea" lui Oprescu, traseul propriu-zis al A3 oprindu-se înainte de intrarea în sectorul 2.


iuli_reiner

Povestea nu cred ca se incheie aici cu cat inaintezi  spre Bucuresti interesele imobiliare cresc exponential  :)
Va fi deranj mare pentru cei care sperau sa se imbogateasca prin exproprieri :)