News:

Tur de forță API, 12-14 martie:
A3 Topa-Poarta și DEx4 Tureni. A0 Sud 3, A0 Nord 1, 4 și 3.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

naivu

^impresia mea este că CNAIR chiar nu vrea ca viaductele Ozaltin să fie gata în 2026. Au avut o singură ofertă la licitație, au întârziat luni de zile cu evaluarea ofertei, apoi luni de zile cu semnarea contractului, acum mai întârzie niște luni cu exproprierile/AC/OIL. 
Evaluat ochio-burto-metric, niște viaducte de dimensiunea celor de la Ozaltin necesită cam doi ani. Dacă începeau acum, probabil terminau în 2026Q4, dacă încep în iunie, trebuie să se dea peste cap ca să termine în decembrie 2026!

Cristian 74


horatiu.cosma

Ar trebui să își ia Erbașu o sculă din aia de extras elegant capetele piloților. Chinuială mare cu piconul.

roberthpop

@naivu
Si asta ca nu cumva sa ajunga UMB sub presiune..
Roberth Pop

M_Z

@horatiu.cosma aici se vede lipsa de experiență, să crezi că e practic și fezabil să spargi la picamer capetele la piloți de diametru mare. Macar un splitter hidraulic sa fi folosit și tot era ceva decât să cioplească la ei toată ziua.

naivu

^^Poate asta a fost la început, dar acum UMB este în cărți să termine bucata lui de A3 până la final de 2025. Mi se pare exagerat să le fie frică că UMB nu termină ce i-a rămas din Nădășelu-PSălaj până la final de 2026!

AdrianB1

Speculatii. UMB are de terminat A3, DX12, DX6 (Galati-Braila), A0 Cernica, podul de la Buzau si cat mai mult din A7, anul asta. Nu stim ce o sa termine, depinde de ei unde aloca mai multe resurse si unde mai putine. Si astea nu sunt nici singurele lucrari, ca mai au A1 Margina, A8 Targu Neamt si probabil am mai uitat eu cate ceva. Sunt multe bucati care pot fi terminate anul asta, dar nu toate, o sa sacrifice unele ca sa le deschida pe celelalte. Ce trebuie neaparat sa deschida e DX12 si podul de la Buzau, la restul doar speram.

voicul

#36427
Pe A3 ar putea termina pana la Poarta Salajului, ca in rest degeaba termina ca nu se circula. Ok, e logic sa termine tot sa se mute, dar nu "trebuie". Depinde de planurile lor.

As mai adauga si DX6 pe lista de sus.


sboda1985

#36428
Azi am trecut langa Suplac - Chiribis si se vedea acceleratia lucrarilor si de pe drumul principal, desi era sambata.
Parca au bagat-o in a 2-a fata de 1...
Sa speram ca au "o cutie de viteza" moderna cu 6-7-8 trepte...

Cristi parca noua drona e una mai optimista, captureaza un progres mai rapid peste tot.

Cristian 74

@voicul : speranța noastră e Poarta Sălajului-Topa Mică, descărcare provizorie în DN. Vreo 26 km. Asta ar fi utilă. Așteptăm.
Până atunci, tot lotul Erbașu:


horatiu.cosma

Azi pe la 18 am întâlnit multe basculante UMB pe DN1F. Veneau spre Zimbor dinspre Românași, probabil se retrăgeau în bază la final de săptămână. Cred că au reluat activitatea la umpluturi/săpături/stratul de balast. Dacă tot au terminat pe CraPi4 debleele adânci și pe alte proiecte nu au deblee, m-aș aștepta să apară aici excavatoarele alea cu braț lung, să se apuce de vegetal pe taluze. Aceeași poveste și cu șanțurile de gardă sau cele de pe berme. A fost secetă mare și nu prea le-a stricat ploaia lucrările executate, însă dacă vin niște ploi serioase de primăvară, o să aibă de lucru la refăcut taluze și ar fi păcat de munca dublată.

Depozitele de sorturi pentru asfalt dau pe afară în organizarea de la Zimbor, ar fi cazul să înceapă să le golească. Probabil după ce termină de asfaltat pe DX12 și/sau Brăila.

De la distanță, era activitate intensă și sus în dealul Zimbor, la zidurile de sprijin. Foarte ciudat, 3 foreze surprinse și în ultima filmare stau nemișcate, într-un grup compact. Avansează bine cu zidurile de sprijin. În proiectul inițial erau 5 rânduri de ziduri de sprijin. Pare că le-au redus la 2.

Pe Nădășelu - Zimbor nicio mișcare. Te doare sufletul să vezi unele taluze de debleu sau rambleu neprotejate cu vegetal de 2-3 ani, eroziune la greu, e momentul să vină să termine treaba.

În general nu mai e mult de lucru, niște plăci de suprabetonat, taluze, rigole și asfalt fără număr, poate merge repede cu mobilizarea potrivită. Maxim în mai ar trebui să vedem ceva mișcare și la nodul Românași, ca să ne dăm seama dacă vor să dea drumul la ceva anul acesta.

Ionut

Pun pe cele mai citite thread-uri anunțul pentru campania 3,5% pentru API în 2024-2025. A venit momentul să ne susțineți din nou. Pe thread-ul dedicat campaniei găsiți declarația pre-completată cu datele noastre și puteți să mă întrebați dacă e prima dată când direcționați 3,5% pentru noi. E foarte simplu și ne ajută enorm. În 2024 am strâns 18.300 RON din campania 3,5% pentru API! MULȚUMIM TUTUROR! Este puțin mai mult ca în 2023 (când am strâns cam 15k) și reprezintă vreo 9% din veniturile totale API pe 2024.

Spuneți și altora. :D
Mulțumim tuturor! :cheers:

raulbogdan23

Sambata intre Zimbor si primul viaduct cu grinzi metalice se punea BSC (din ce am vazut din fuga masinii), probabil va fi prima zona unde vor incepe asfaltarile.

Alexandru97

Se tot fac 10 zile cu desemnarea constructorului pentru Meseș. Curios că nu se aude nimic de semnare...

horatiu.cosma

Nu are nicio legătură termenul de 10 zile cu semnarea contractului. Eventual cu depunerea unei plângeri la CAB din partea Webuild și eventual Mapa.