Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 24 Guests are viewing this topic.

aaxel03

@pasadia

Daca Ploiesti- Brasov va avea volum de trafic de autostrada si dupa finalizarea lui Pitesti-Sibiu (si sunt convins ca va avea), cu siguranta ca se va construi (candva) si Ploiesti-Brasov macar la nivel de DX sau chiar A, pentru ca nu exista alta solutie. Asta indiferent cat de apropiate ti se par tie cele 2 trasee (in realitate sunt 118 km intre ele, Boita-Brasov). Trafic sa fie, ca drumuri se construiesc.

Ionut

Câtă lejeritate.

Moldovenii: A7, A8, musai, acum!
Tot ei: se va face și CoBra, cândva.
Brașovenii, bucureștenii, prahovenii și mulți transportatori: :unsure:

horatiu.cosma

În timp ce studiul de fezabilitate pornit de 4 ani :sleep:

Iar Grindeanu pune șampania la rece pentru următoarea dezbatere intensă pe subiect de pe 1 ianuarie 2026.

Ionut

Mda. Parcă în martie sau aprilie 2021 s-a semnat SF+PT. Trebuia să fie gata. Dar nici forajele geo pe zona montană nu au început. Între timp, "asociațiile" urlă că nu e gata A8 montan.

Asta e România, astea sunt prioritățile, astea sunt vremurile. Toată lumea tot API înjură că deh, trebuie să fie cineva vinovat.

Se va face și CoBra, cândva, fiind "for fun".

aaxel03

Am utilizat "candva" pentru ca nu stiu cand o sa se faca, nu pentru ca n-o consider urgenta. Ambuteiajele frecvente de la Comarnic in sus indica ca e cat se poate de urgenta. Btw, sunt bucurestean.

gap

Mai fratilor, sa treci Carpatii cu A/DX e scump a dreaq! Sunt bacauan, dar consider ca prioritatile sunt A1, A8, A3, A13. Sa visam ca se fac toate odata e vis umed.

DPDV-ul meu, A-urile sunt in principal pt trafic de marfuri (economic vorbind), deci sa faci A1 prima mi se pare corect. O data terminat, marfa o va lua pe acolo. A8 e musai pt dezvolare economica pe Moldova, chit ca poate A13 ar fi fost mai ieftina, polul principal e zona Iasi. Urmatoarea e A3 montan, ca avem o pb de trafic si ultima A13, daca s-o mai face vreo data.

bim14

A8 s-a cerut pentru a mai reduce din decalajul evident dintre Moldova si restul tarii, ba chiar sunt convins ca e util si pentru Basarabia. In toata Moldova s-au construit 2 fabrici mari si late, vorbesc de investitii ce depasesc 100 de milioane de euro, in timp ce numai in jurul Brasovului sunt vreo 5 astfel de uzine, drept e ca s-au si inchis vreo 2 uriase. Totusi, in cativa ani Brasovul va fi la 50 de km de autostrada cu sperante sa se continue si de la Fagaras incoace.
E frumos sa fie ca in Ungaria, unde din Budapesta pleaca autostrazi in toate directiile, poate si de asta Ungaria are uzine Audi, BMW si Mercedes. Au trecut vreo 10 ani de la promisiunea tovarasului ponta viorel ca se va face segmentul Ploiesti-Brasov, probabil or sa mai treca vreo 20, poate si mai multi, pana vor merge cetatenii capitalei la munte in conditii decente/civilizate. La nevoie, or sa urce camioanele pe tren si le vor transporta ca pe sub Marea Manecii.
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMAm virat 500 de lei in contul API pentru ca la final de 2024 sunt peste 50 de km de A7
Daca vom avea Focsani-Bacau la sfarsit de 2025, mai cotizez cu 500 de lei la API.

pista_bacsi

Nu e vorba de turism!!! Turismul doar face o situație dezastruoasă într-o situație de blocaj total. Linia aia de tren e foarte folosită (pentru ca e singura decenta peste munți)!!! Nu poți crește frecvența de călători și marfa în același timp.

Mai pe subiect.

Am întrebat recent CNIR despre investigațiile geo și o să îi întreb de studiul de trafic odată ce răspund ca să avem date mai oficiale cu toate proiecțiile (prezente și viitoare) în caz că l-au terminat.

Pentru CNIR acest proiect e de fapt locul unde trebuie să "demonstreze". Managementul de calitate (sau comparația cu CNAIR) se vede când ai un proiect mergând prost și îl duci unde trebuie. Țin minte cum (într-un interviu) "șeful" de la Consitrans dădea vina pe prețul benzinei ridicate pentru întârziere  :lol: așa ca le doresc succes.

Anecdotic chiar am observat o tensiune în jur referitor la CoBra (chiar dacă eu explicam ca uite la A13 se "lucrează"). Asta venind de la oameni care nu i-am auzit vreodată sa le pese. E o nemulțumire sociala mare (referitoare la subiect) și va fi cineva care la un moment dat va profita de ea. PH și BV sunt cele mai afectate, dar lipsa unei conexiuni decente afectează o treime de țară.

pista_bacsi

#36038
În același timp e nevoie de solidaritate pentru ca altfel ne dăm în cap și nu mai facem nimica. Nu începeți cu A8 vs A3 pentru ca e fix modul cum sabotați ambele proiecte.

De fapt (speculez) cred ca fix asta era mesajul lui Ionuț sau asta am înțeles eu. E nevoie de corectitudine și solidaritate ca să ajungem undeva/la dezvoltare.

Îmi cer scuze de !!! din mesajul precedent, dar uitați-vă vă rog cat e turismul din PIB :)

tom_sawyer

#36039
𝟐𝟎𝟐𝟒 – 𝐀𝐍𝐔𝐋 𝐈𝐍𝐕𝐄𝐒𝐓𝐈𝐓̦𝐈𝐈𝐋𝐎𝐑
✅ Se încheie unul dintre cei mai buni ani în ceea ce privește dezvoltarea județului nostru! Investițiile Consiliului Județean Dâmbovița se văd cu ochiul liber în județ și, la finalul unui an de muncă, este momentul să tragem linie și să bifăm realizările:
📌 După ani de promisiuni, au început lucrările la DN 71 Târgoviște – Bâldana – 204.000.000 euro, urmând ca anul ce vine să înceapă și pe sectorul Târgoviște – Sinaia. De asemenea, lucrările pe DN7 Bâldana – Titu sunt în plină desfășurare;
📌 A fost finalizat Studiul de Fezabilitate pentru Inelul 2 de Centură al Municipiului Târgoviște, iar în cel mai scurt timp vom scoate la licitație proiectarea și execuția – 202.000.000 euro;
📌 A fost aprobat Studiul de Fezabilitate și au fost scoase la licitație proiectarea și execuția pentru Centura orașelor Pucioasa și Fieni - 138.000.000 de euro;
[și multe alte mărețe realizări și împliniri]
facebook.com/corneliustefan82


După rezilierea contractului cu Consitrans sper să se ia în considerare traseul prin Târgoviște. Revine CNIR-ului sarcina să refacă studiul geo doar la nord de Sinaia, cu prioritate. Apoi, într-o a doua etapă, Sinaia-Fieni.

dr4qul4

Traseul prin Targoviste e cea mai proasta solutie. Te duce doar pana inainte de Sinaia
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Hercule35

Pentru restul tarii, e o solutie proasta.
Dar pentru cei din Targoviste, vor si ei sa ajunga la munte, nu ?

dumbravaandrei

E o solutie proasta pentru ca dupa Pucioasa, din motive de relief si posibilitati de mediu, nu ai ca alternativa decat DN-ul ala subred pana la cota 1000. Iar solutia ar fi un tunel mega lung (9-10km), cat sa treaca si pe sub toata Sinaia pana dupa Cumpatu. Un tunel prin niste dealuri in care sapatul e o aventura mult mai mare decat ce are Porr la Tigveni.

Acele investitii din Dambovita isi au rostul lor pentru micile fabricute din zona care se incep a dezmorti. Ca or sa mai aibe si niscai turisti pe acolo, aia e alta poveste. Dar nu explodeaza turismul la Runcu sau la Talea suficient cat sa se disipe lumea pe acolo.
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

dr4qul4

@Hercule35, Dambovitenii ajung si acum fara mari probleme la Sinaia pe DN71.
Cu centurile planificate si cu modernizarea DN71, se vor rezolva si problemele mici.
Trec si eu pe acolo uneori.  Mai rar ca in copilarie, ca acum merg mai des spre Bran si mar rar spre Padina si folosesc DN72A....
Dar am destule rude dambovitene care trec des pe acolo, si nu se plang decat de gropile de pe Paduchiosu si concetatenii din Glod
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tom_sawyer

#36044
Care e problema cu tunel pe sub Sinaia, fie el și de 10 km?

Îți evită 5 tunele la Comarnic + 1 la sud de Sinaia (însumat ~5,5 km). Sinaia-Cumpătu sunt și acum prevăzute 4 tunele (~3 km).


Tunelele de pe Ploiești-Brașov (apar și pe harta API):

1. km 52+125_52+825, L= 700 m
2. km 53+200_54+100, L= 900 m
3. km 54+550_56+650, L=2100 m
4. km 57+000_57+600, L= 600 m
5. km 58+050_58+850, L= 800 m
6. km 65+500_65+950, L= 450 m
7. km 67+950_68+750, L= 800 m
8. km 69+175_69+525, L= 350 m
9. km 70+100_70+350, L= 250 m
10. km 70+750_72+250, L=1500 m
11. km 74+900_76+000, L=1100 m
12. km 79+250_79+550, L= 300 m
13. km 88+150_90+600, L=2450 m

https://cloud.andnet.ro/index.php/s/ypHFYH2TkZos329?dir=undefined&openfile=391376








Powered by API/PUM imgur uploader