Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

pista_bacsi

Vă invit să vedeți "Valea Plângeri" cunoscută ca Valea Prahovei. Google a renunțat să îmi dea traseul pe VP, iar Waze estimează ca durează 4h și 40 (o subestimare). Coada începe de pe serpentine de la Predeal/Rasnov sau de la Nistoresti. Toți cunoscuții sunt pe DN 10 în speranța de a evita nebunia.

Ca un reporter de teren eu scriu din gară unde aștept o rudă. Peroanele sunt pline și trenurile la fel de pline.

Nu pot decât să mă bucur ca nu am drum la București.








Powered by API/PUM imgur uploader

Cristian 74

La mulți ani! M-am gândit la o retrospectivă a 1 an de muncă între Zimbor și Poarta Sălajului. Că și așa e secetă a materialelor de filmat acum.


danutzu_1069

Apropo de valea Prahovei, aseara era coada de din inainte de Predeal pana la Busteni.

Si stiti de ce? Este incredibil motivul si greu de crezut.

In Bușteni, in zona centrala, la primărie, erau ... luminițele aprinse... si evident parte din soferi reduceau viteza ca sa le ... admire...
Alta explicatie nu gasesc pentru ca imediat dupa punctul asta... se degaja traficul...
Nu pietoni care sa traverseze, nu masini care sa faca stanga, nu masini care sa intre de pe stazi laterale... nu LUMINITELE DE SARBATORI!!
Chiar si acum, daca va uitati pe Waze, rosu doar pana in centru Busteni

hefaistos

Apreciem compilația cu lucrările @Cristian 74.
Doua concluzii:
1. La cum a mers progresul la viaducte, probabil cor termina suprabetonarile prin aprilie sau mai.
2. Ceea ce înseamnă că, daca se muta pe A7, în 7-8 luni e un aport suplimentar de 1.5-2 km de lucrări ridicări grinzi si predale
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Cristian 74

@hefaistos mulțumesc! De acord cu punctul 1. Mai au 2 viaducte mari și late de armat și suprabetonat. Problema cu punctul 2 e că aici vor termina viaductele cu o echipă de 20-30-40 de oameni, nu e ca și cum se eliberează o armată de muncitori. Că nu e grabă și lucrurile par planificate. Nu vor însemna mult pentru A7, nu vor face o mare diferență. Pe de altă parte, vor veni aici camioane lungi, finisoare și compactoare împreună cu oamenii aferenți pentru asfaltare. Asta dacă vor să asfalteze anul ăsta. Bănuiala mea e că da, de aia au adus stația de asfalt. Dar dacă prioritizările lor vor spune altceva... noi nu avem multe de spus. Vom vedea. Sincer, abia aștept să filmez asfalt aici, în zona mea. Din 2021 aștept momentul...

voicul

Pai de moment finisoarele ori vin aici ori se duc pe DX6 ori stau pe bara (ma refer la cele care au fost pe A7).

bim14

In conditiile de probleme evidente la nivelul finantelor, ar fi interesant sa vina guvernul si sa ne spuna ca se va lucra in continuare pe santierele de infrastructura cu banii colectati din cresterea taxelor si impozitelor. Doar ca alegerile au trecut, pentru psd nu mai este nicio miza asa ca va arunca din nou banii spre bugetari si speciali.
E foarte bine ca exista UMB care de multe ori a dovedit ca are capacitatea financiara de a sustine santiere mari. Chiar ar fi pacat sa se dea cu piciorul la toata munca de pe restul loturilor si sa nu se continue macar ceea ce s-a inceput. Sa vedem cand si cum revin la munca marii constructori.
Quote from: bim14 link=msg=438111Am virat 500 de lei in contul API pentru ca la final de 2024 sunt peste 50 de km de A7
Daca vom avea Focsani-Bacau la sfarsit de 2025, mai cotizez cu 500 de lei la API.

naivu

^^^^UMB are de făcut anul ăsta și nodul de la Românași care are două poduri/viaducte, exact cât să mai dea de lucru niște luni la echipa de pe A3  :) !
^^pe DX6 nu am văzut să pregătească terasamentul pt asfaltare. Probabil asfaltarea pe DX6 e lăsată pt Q3 sau chiar Q4. Asfaltarea în primăvară pe A3 mi se pare foarte plauzibilă.

Sagitarius

Quote from: danutzu_1069 on January 02, 2025, 09:35:08 PMIn Bușteni, in zona centrala, la primărie, erau ... luminițele aprinse... si evident parte din soferi reduceau viteza ca sa le ... admire...



Sper ca esti ironic.

pasadia

Nu stiai ca de asta se face dop pe valea Prahovei - vor soferii sa admire arhitectura si peisajul intr-un ritm mai placut? De asta ocolesc prin Zamora, sa vada castelul Cantacuzino mai de aproape desi DN1 e pustiu, de asta merg mai incet prin Comarnic, pentru a vedea cum se coc covrigii - iar in Sinaia se sta pe centura pentru a zari casa memoriala a lui Enescu.

rt25

Eu am evitat sa iau masina si am mers cu trenul si de Craciun si voi merge si acum dupa revelion.
Ce pot spune este ca trenurile sunt aproape pline la 3-4 zile inainte de data calatoriei. Spre exemplu, cu 3 zile inainte de duminica, pentru intoarcere, erau trenuri care mai aveau 10-20 locuri disponibile. Si acestia sunt oameni care si-au rezervat locul in tren din timp.
Daca esti grup, nici o sansa sa prinzi 3 locuri unul langa celalalt. Evident, DN1 full.

In Busteni e aglomerat tot timpul, indiferent de sezon, efectul trecerilor de pieteni sau a iesirii din parcarile in spic din centru se propaga pana la finalul coloanei. Si pe DN1A, pe Cheia e full, ai prins un TIR ai marit cu 30min timpul deplasarii. Si normal ca prinzi tiruri, ca trebuie ca schimburile comerciale intre orasul 1 si orasul 5 (trecand prin orasul 7) al tarii trebuie sa se realizeze...

Iar varianta Moieciu->Campulung->Targoviste e ingreunata de lucrarile de reabilitare. A3 e necesara....

voicul

Nu stiu daca e real, dar o poza de pe FB zicea: 2.30h pentru 5 km.

Sigur ca trebuie autostrada acolo, dar cu bani limitati ... atat se poate de moment.

Xenos

Autostrada asta este prioritate zero! Aseara cineva a stat 4 ore intre Brasov si Predeal! Nu comentez ce as fi facut in situatia asta (ar fi implicat tren si mers in zorii zilei dupa masina), dar asa ceva este inadmisibil!
Sa mai spuna cineva ca nu trebuie A3....
Iar azi am plecat din Busteni (2 ore pana in Bucuresti, cu un mic dop la Comarnic) si am vazut ce nu am mai vazut niciodata:
Coada continua - CONTINUA - din Poiana Tapului in jos pana la Breaza. Serpentinele erau pline. Coada de 4 ore minim, fara sanse, as fi intors fara drept de apel. Ce sperau oamenii aceia?

danutzu_1069

@Sagitarius, chiar de loc. In schimb @pasadia este ironic, si il rog sa-mi dea o explicație pentru care imediat după centrul orașului Bușteni traficul s-a disipat?
Nu vorbesc din povesti sau de pe FB, ci din realitatea trăită.

Destinatia nu a fost Bucuresti ci Breaza, venind dinspre Rasnov...
Desigur, variante sunt cu ocol mare... dar nu iau in calcul asa ceva.
Iar la ora la care am trecut prin Busteni, adica cca ora 20... n-ar trebui sa fie ca in timpul zilei...

nctind

#36014
Blocajul vine din 4 surse:
  • volumul traficului
  • pietonii, pentru ca nimeni sau aproape nimeni nu mai foloseste pasarelele
  • parcarile oblice din care iesi cu spatele direct in DN1, nu ai vizibilitate si fortezi oprirea traficului intr-un final
  • intersectiile in T unde multi sunt suficient de amabili si mai dau voie sa se vireze altfel blocajul ar fi complet. Sunt minim 5-6 astfel de intersectii + 2 supermarketuri din care se intra si iese spre ambele directii

Nu este vina soferilor, DN ul pur si simplu nu are cum sa faca fata la atatea surse de blocaj. Fac Brasov Comarnic de cel putin 2 ori pe luna si va pot confirma ca permanent sunt blocaje mai mari sau mai mici, culminand cu sarbatorile prelungite.

Profit sa il fac idiot pe ala de a zis ca A3 Brasov Comarnic este "for fun", in timp ce ocolirea Techirghiol nu este. Acel individ merita legat de un par in Comarnic sau in Busteni sa inhaleze gaze pana nu ii se mai pare "for fun".