Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 17 Guests are viewing this topic.

pista_bacsi

Noi avem cativa pe poli de crestere (B+IF, CJ, IS, TM, CT, BV, PH, poate DJ) care trebuie sa ii unim cu "IEurope" si intre ei. Alte proiecte sunt la discutabile in functie de trafic. Pana acuma cam ce s-a construit cam urmareste aceasta filozofie (indiferent de politica). Sper ca vom continua sa facem acest lucru.

E si un studiu mai vechi in care se spunea clar ca cresterea va fi in mare parte din poli secundari (non B+IF). Imi pare rau sa zic asta, dar investitia in autostrazi nu duce la crestere pentru toate zonele (Slobozia nu duduie de dezoltare).

Pentru BV si cei din BV le spun ca Sibiu-Brasov(A3+A13) e obiectivul pentru 2030, iar pentru Iasi e Iasi-Bucuresti (A8+A7). In rest poate reusim (mai putin o gaura) sa le unim pe celalalte intre ele prin A1.




Powered by API/PUM imgur uploader

Legenda:
0,75 ➜ 1,50 % din PIB total naţional - mică
1,50 ➜ 3,00 % din PIB total naţional - medie
3,00 ➜ 25,00 % din PIB total naţional - mare

Sursa: https://cumstam.ro/grafice/282

GAC

pentru moment brasovul este mai aproape de capul A1 de la sibiu, decat de capul A3 de la tg. mures. peste 3 ani  brasovul va fi la 50 km de reteaua de A, si acestia vor fi cel mai probabil in lucru. daca ma mai uit pe harta, vad ca pentru a ajunge de la fagaras la tg mures, cam trebuie sa o iei peste dealuri (doza dubla fata de nadaselu - poarta) si tare ma tem ca o sa avem alunecari si implicit situatii cu lucrari suplimentare gen viaducte kilometrice peste zone instabile. in acest context, traseul A13 prin depresiunea fagaras mi se pare un safer bet... chiar si aici mai sunt unele zone cu relief mai dificil, dar macar nu e dificil cap-coada. judecand dupa organizarile de santier, ma tenteaza sa cred ca turcii tintesc la o finalizare anticipata, ca de... e foame de valuta forte in turcia. deci daca e vreun investitor dornic sa investeasca in zona brasov (sa faca o fabrica) poate sa se apuce de pe-acum sa umble dupa hartii: urbanism, AC, avize electrica, apa, canal, doc finantare bancara, recrutare personal, etc. toate acestea dureaza, mai ales cand discutam de institutii ale statului, care se misca mai greu ca aktor. deci respectivul investitor daca se apuca acum de treaba va deschide fabrica concomitent cu sibiu-fagaras...

alecu26

Deja are întârzieri A13. Nici vorba de finalizare anticipata. Lucrările peste canalele Hidroelectrica vor fi pline de birocrație.
Loturile evident trebuie începute cvasi în același timp dar nu va fi posibil. Deci cam unul după altul. N ucem în 2030 cu Sibiu Făgăraș.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).