Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Mai bine s-ar pune in acord sa lucreze toate trei, UMB la terasamente, Makyol la tuneluri si WeBuild la structuri...
Ar fi interesant cum iese.... :lol:  :lol:

Alexandru97

E cel mai complex lot din istoria CNAIR. Dacă s-au depus contestații, cât poate dura soluționarea lor?

mdragos

Intre 1 si 3 ani. Se poate si mai mult de 3 ani ... Sub 1 an nu cred pe lotu asta. Se vor bate pana in panzele albe.

voicul

^Il vezi mai complex ca PISI2?


naivu

PiSi2 are multe lucrari grele, dar nici una atat de grea ca cei 3km ai tunelului Meses. E greu de spus clar care e mai complex, pot spune doar ca suma contractata este cu 50% mai mare pe PSalaj-Zalau-Nusfalau.

P3trut

@shift2rail e impropriu spus Comarnic - Brasov. Ei se refera la Brasov - Ploiesti, de fapt, sunt mentionati cei 160km in articol. Pentru aia sunt 4mld. Si astia "adusi in jos" dupa analizele Consitrans si CNAIR ca initial erau si 8mld - aviz la ce mentioneaza Grindeanu ca s-au mai redus putin dar tot scumpa e.

GIV

distractia costa -  daca e de fun  :troll:

tom_sawyer

#35813
^^ Reducerea de la 8 la 4 mld € implică renunțarea la autostradă Ploiești-Comarnic, unde "păstrăm ce avem".

sursa: interviu cu Grindeanu la Marius Tucă, se găsește pe youtube.

Ionut

Dacă renunțăm și la Comarnic-Brașov, atunci e gratis!

pista_bacsi

#35815
Poate e o parere nepolulara, dar e un trade off de bun simt. Acuma ca ne-am apucat de salvat banuti (pentru altele), sincer mai bine sa se focuseze pe Brasov-Comarnic decat Comarnic-Ploiesti.

In alta ordine de idei daca vor chiar sa o duca la extrem cel mai urgent e segmentul de 14km de la "iesirea" dinainte de Poiana Țapului pana la "iesirea" dinainte de Predeal (pe directia Bucuresti -> Brasov). In loc de 4 miliarde poate scot acel segment la 1 milard (deja e maruntis la 0.3% din PIB  :) ).

Poate am PTSD de la atatea povesti, dar daca se face acel segment pana in 2035 eu sunt multumit. Ioi ce vis frumos! Viszlát!

GAC

eu sper ca timpii indelungati de analiza la meses implica calitate sporita si double-check, deci un reject rapid de la cnsc nu e imposibil.

interesantul

Quote from: shift2rail on November 11, 2024, 08:30:10 PMCosturile per km au explodat complet..........

Imi permit sa dau traducere:

UITAȚI DE EA!
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

mirceaeliade

S-ar putea ca fara CoBra sa iasa chiar pe pozitiv, ca pot lua linistiti niste mita de la unii care isi vor putea construi in liniste hoteluri cu ACuri dubioase.  Si Grinda cere reduceri DOAR la proiectele care nu vrea sa le construiasca.  La A9, unde are prioritate proprie, sunt 2 mld euro DOAR pe constructie, fara costurile de expropriere.  Acolo nu a cerut nici un fel de optimizare de pret la cele vreo 6 noduri faraonice pentru o autostrada de granita, nu una "4fun".

handrei

Unii probabil uita ca acest segment de drum (Ploiesti -Brasov) este cel mai restrictionat drum national si european din tara.
Peste 80% din timp traficul de mare tonaj are interzis aici. Tirurile pot circula doar 32 de ore, din totalul de 168 dintr-o saptamana.
Pana nu s-ar deschide in totalitate autostrada, retrictiile de tonaj nu ar putea fi ridicate.
Aici trebuie facuta o treaba buna, cap-coada, cat mai repede, si nu doar segmente pentru turisti, parerea mea.