Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

piXel

Băieții sunt în blocstart-uri să depună contestațiile, e o certitudine.

ncb

A3 Nodul Rutier Nusfalau , Lotul construit de Nurol asteptand dupa Makyol , Autostrada Transilvania


On The Road AK

danutzu_1069

Mai este pana sa știm sigur ca va fi Makyol..

esendy

care e statusul erbasu?

dar cel al precon?

piXel

Erbașu - se analizează proiectul tehnic.
Precon - au OIL cu data de începere în luna mai 2025.

GIV


raulbogdan23

Quote from: raulbogdan23 on November 06, 2024, 02:15:17 PMIncerc vineri sa scot drona la Topa.
Recent am vazut cateva utilaje pe devierea de la Mihaiesti/Topa si ceva pamant mutat, drumuri tehnologice (nimic spectaculos 3-4 camioane, 1-2 excavatoare, 1 cilindru compactor).

Pare ca se face ceva descarcare arheologica imediat dupa supratraversarea DN-ului (finalul lotului la iesirea din Mihaiesti spre Zalau), sus in deal (1 excavator, 2 camioane albastre). Au aparut si niste drumuri pietruite, dar nu stiu sigur daca sunt pt A3. La aceste drumuri am vazut niste camioane inscriptionate Rubio.

Alexandru97

Autostrada Transilvania: CNAIR va semna până la finalul lunii contractul cu UMB pentru nodul de la Românași, lângă #Cluj

Surse: Economedia, Actual de Cluj

raulbogdan23

Obiectiv: Autostrada A3 Nãdãșelu - Mihãiești | Modificare traseu Mihãiești - Topa Micã
Data filmare: 08.11.2024
Constructor: OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S



Enjoy!

EugenRo

#35784



Exista vreo intentie de descarcare temporara A3 la Topa Mica?

Cristian 74

#35785
Update de pe Zimbor-Poarta:
1. 2 foreze au ajuns pe dealul de la Zimbor, sunt de la Zublin. Am înțeles că mai urmează să vină 2. Vor putea lucra liniștite iarna asta acolo.
2. Pe dealul de care ziceam mi se pare că au progresat destul de mult. Cu ochiul liber mi s-a părut că a început să dispară buza aia de pământ de la baza dealului înspre podul peste DN1G. Acolo a urcat și terasamentul înspre pod (chiar începutul filmării). Sunt destul de multe camioane, asta și pentru că nu mai au de lucru în altă parte pe lot, terasamentele sunt bine, cu foarte puține puncte care mai sunt de acoperit.
3. Echipa de armare/suprabetonare e destul de numeroasă, tot din același motiv - nu mai lucrează în altă parte. În afară de viaductul la care lucrează acum, pe care cred că îl termină săptămâna viitoare, mai au 2: unul, cel mai lung de pe lot, de 740 m de lângă Sântămărie, și celălalt la ieșire din Sântămărie (acolo unde au fost cele 4 pile rămase de anul trecut).
Din punctul meu de vedere, pot termina anul acesta la limită cu cele 2 structuri rămase. Probabil anul viitor în primăvară/vară termină și cu săpăturile la deal, dacă (cel puțin) păstrează numărul de utilaje pe care îl au acum. Așa că prevăd mult asfalt anul viitor, atât între Nădășelu și Zimbor, cât și între Zimbor și Poarta. Asta în condiții normale. Dar cu UMB nu știi niciodată cum își planifică: pot termina liniștiți și anul viitor la final, la fel de bine cum pot lăsa absolut totul spre un hei-rup sănătos în 2026. Vom trăi (probabil) și vom vedea.


LE: @EugenRo există intenție: din partea noastră, noi am tot propus pe aici. Ce spune CNAIR nu știm, evident, abordarea din timp și anticiparea  problemelor nu sunt punctele lor forte (ca să fiu foarte amabil în exprimare).

danutzu_1069

De notat faptul ca aveau caști de protecție dar nu si balustrade la margine..

cfdp

problema este ca de pe viaductul Mihaiesti se iasa in debleu, nu mare dar tot debleu, dupa care este depozitul de pamant facut de UMB care incarca taluzele. Bine ar fi sa nu fie probleme de stabilitate pina la viaduct, si apoi adancimea de forare a coloanelor??? avand in vedere ebulmentele aparute in DN.

Hercule

E de neinteles frica asta de tuneluri, cand in loc de o solutie frumoasa, eleganta si buna pentru mediu faci asa ceva:


Powered by API/PUM imgur uploader
Deșteaptă-te române!

mirceaeliade

Ar fi interesant un "before vs after" la dealul asta.