Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Alexandru97

Au început lucrările la autostrada Sibiu-Făgăraș. Makyol face angajări, având nevoie de aproximativ 1000 de muncitori. UMB e ocupat, Makyol e ocupat. Ciudat ce se (dacă se) va petrece cu lotul Meseș. Sunt curios ce fac cei de la ,,birouri" în 31.

mdragos

Amana, ce au facut de cateva luni  :D.

GIV

@Alexandru97 fix problema muncitorilor  o avem noi.. de ar fi fost singura

GIV

acel moment cand o (doua) poza face cat o mie de cuvinte

ovicor

@GIV , problema muncitorilor nu mai e demult una minora, chiar si a celor necalificati, cu atat a celor cu experienta in domeniu. Plus ca "relatiile de munca", buna conlucrare si comunicare cere timp, chiar si a celor cu experienta.

GIV

@ovicor  cum am scris si pe topic de a7 cu privire la a8: stai sa vedem din ce bani vom face loturile respective.. si apoi cu ce constructor si apoi cu ce muncitori..

GIV

@ovicor poate makyol are nevoie de 1000 +muncitori sa lucreze in acelasi  timp pe toate loturile.. dar cand o sa se loveasca de birocratia romaneasca sau plata cu taraita a a facturilor nu cred ca turcii se vor mai grabi

bim14

Nu cred ca este nevoie sa testeze grinzile de pe Suplacu-Chiribis. In fond, ele pot fi/au fost expertizate. Avand la dispozitie proiectul lor, se poate determina relativ rapid capacitatea portanta iar proiectantul sa stabileasca daca acestea corespund normelor in vigoare. Mai cred ca toate grinzile alea trebuie sa aiba niste certificate de conformitate sau alte documente de la producator aflate la cartea constructiei. Inteleg ca s-a "pierdut" contractul cu bechtel, dar nu cred ca si documentatia tehnica.
Incercari simple nedistructive se pot face cu sclerometrul si pahometrul pentru a determina clasa betonului si date despre armaturi. De fapt, chiar o parte dintre armaturi ar putea fi identificate la capetele grinzilor.
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

roberthpop

Roberth Pop

mirceaeliade

Sper sa nu imprastii dezinformatii, dar cumva Meses era pe aceleasi fonduri ca A8 montan? O sa fie interesant daca se va ajunge sa se semneze A8 montan inainte de Meses....

ERIS.M

Quote from: NGC on October 21, 2024, 01:24:23 PMProiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău, Subsecțiunea 3B3: Poarta Salajului – Zalau, inclusiv Tunel rutier la profil de autostradă în zona Meseș și Subsecțiunea 3B4: Zalău - Nușfalău

Dupa cum transmit vrabiutele, asta este clasamentul.

1. MAKYOL
2. UMB

WEBUILD este descalificata.



MAKYOL ESTE CÂȘTIGĂTOR.
Diferența de 200 milioane € nu a putut fi acoperită de presiunile UMB.

danutzu_1069

@ERIS.M, pe cuvânt, nu te credem. Deci, sursa?

Archi

Daca e asa, sa vina contestatile. Webuild sigur va contesta, posibil si UMB acuma. Traim si vedem, dar pentru moment macar sa aunte oficial castigatorul

piXel

Quote from: danutzu_1069 on October 30, 2024, 06:18:44 PM@ERIS.M, pe cuvânt, nu te credem. Deci, sursa?
Vrăbiuțele, probabil. Poate se publică mâine în SEAP.https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100220573/

dr4qul4

E bine ca avem castigator. Acum incepe telenovela contestatiilor. Dar macar incepe, nu se mai amana!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist