Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

Alexandrei22

Cred ca mulți uită ce avocați buni au webuild:). Mai urmează CNSC, și Curtea de Apel. Distracția nu s-a terminat aici. Pentru un contract de 6,8 miliarde lei, nu o să zică Webuild: "of, ok, am pierdut, aia e".

DragosC

Surprinzator cum inca exista aceasta denumire in mod oficial: "Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea"

Cand in practica s-a renuntat de multi ani la diagonala Brasov - Sighisoara - Cluj (prin Targu Mures), din motive niciodata elucidate in mod oficial.
Nu spera si nu ai teama

TibiV

De la On The Road AK: Autostrada Transilvania A3 - Viaductele de la Sântă Măria de pe lotul Zimbor - Poarta Sălajului UMB

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mirceaeliade

^Vad, mai ales la UMB, multe terasamente care nu sunt duse pana in buza viaductelor/podurilor decat chiar inainte de finisare.  Nu ar fi mai optim sa umple terasamentul pana in buza podului, si sa lase gravitatia sa taseze terasamentul cat 'se sta' cu lunile?  Ca ma gandesc ca s-ar mai reduce din trambulinele viitoare, tipice loturilor UMB.  Sau trebuie ceva special facut acolo la imbinarea intre terasament si pod?

Alexandru97

De nodul Românași ce se mai știe? A fost desemnat UMB, dar s-a semnat contractul?

ncb

A3 Autostrada Transilvania , Suplacu de Barcău - Chiribiș pregătit pentru Erbasu , Zona Viaduct lac


On The Road AK

ijwtsh

Grinzile vor fi refolosite? Exista metode de a verifica daca sunt conforme? Cine isi asuma raspunderea daca se intampla ceva din cauza lor?

gruia88

Teoretic probleme pot sa apara multe la ele fiind expuse intemperiilor direct , probabil sunt metode sa le evalueze , vizual , lumina UV , solutii speciale sa evidentieze crapturile , chiar nu stiu nu sunt de specialitate .

Acum din ce am inteles din discutiile de pe forum sunt grinzi grele masive de 160 de tone , nu cred ca s-ar mai face profit pe acest lot daca toate grinzile deja existente in santier ar trebuii refacute.


Cristian 74

UMB e în săptămâna liberă, dar subcontractorii muncesc. Grinzile vor fi terminate înainte de finalul anului.


gicu

^^^Grinzile se expertizează tehnic și expertiza spune dacă vor fi refolosite sau nu. Pe lângă observații vizuale (coroziune, fisuri) se fac și încercări distructive, adică se încarcă una sau mai multe grinzi până la rupere.

Pentru beton nu e problemă că a stat expus, oricum așa stătea și dacă erau montate, problema e la corziunea armăturilor.

gicu

Câteva poze din avion de pe Mihăiești-Nădășelu. Pozele au fost făcute vineri 25.10 la prânz, însă fiind săptămâna liberă UMB șantierul era pustiu.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Istvan1

In 26.10 am trecut cu masina langa Topa Mica spre Zalua, inainte de a intra in sat am vazut niste utilaje lucrand la drumuri technologice, e posibil ca Ozaltin sa inceapa treaba ?

roberthpop

@ gicu
Cum se poate face efectiv o proba la distrugere, direct pe o grinda(sau mai multe)?Cum si unde se incarca pana la rupere? Cine poate sa faca asa ceva?Cred ca e o gluma...
Roberth Pop

GIV

pe mihaiesti nadaselu umb are saptamana libera de mai mult timp  :troll:

gicu

@roberthpop pun mai jos 2 poze de la încercări făcute acum mai mulți ani.

Prima este la un cheson precomprimat de planșeu cu lungimea de 18m. Aici încărcarea s-a făcut cu paleți cu blocuri de beton. Din păcate nu am poze de la ultima etapă de încărcare, cu cele mai multe greutăți. Ca ordin de mărime, fiecare palet de pe cheson are aproximativ 1500-1700 kg.

A doua poză este de la o probă pentru Bechtel făcută la o grindă de pod de pe Gilău-Turda. Aici încărcarea s-a aplicat cu un cric.









Powered by API/PUM imgur uploader