Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Cristian 74

Nu se asambleză stația de asfalt. Nu încă. Macaraua de la Deme care era aici duminică a dispărut din imagine (pozele nu sunt ale mea, deci nu știu unde a mers).
Se lucrează la dealul de la Zimbor.







Powered by API/PUM imgur uploader

raulbogdan23

E clar suntem imediat la mijloc de octombrie, curand incepe perioada cu ploi si umezeala pe langa Cluj. Ramane 2025 pentru prima bucata de asfalt.

sirius.alfa

#35612
Dealul Zimbor - timelaps Sentinel Hub (martie 2023 - septembrie 2024)


timelaps




Powered by API/PUM imgur uploader

Breezzer

Salutare!

O întrebare catre cunoscatori, în special catre Ionut...  :D


A3 3B1 Mihaiesti - Zimbor: 76.80% (74.35%/26.08.2024)
A3 3B2 Zimbor - Poarta Salajului: 59.80% (51.05%/26.08.2024)


...la un asemenea procentaj, este realizabila finalizarea celor doua loturi la finele anului 2025??

Sau mai degraba, este dorit lucrul acesta ?

O zi buna!

dumbravaandrei

Este realizabila finalizarea? - Cu siguranta da.
Este dorit acest lucru - cel putin din partea beneficiarului, cu siguranta. Pare ca si din partea UMB, motiv pentru care a adus subcontractori anul asta sa mai nu para chiar abandon.

Se va si intampla in 2025? Pai... ramane de vazut. Numai umb pare sa-si cunoasca prioritatile.

Ionut

Nu știu cât contează opinia mea dar dacă tot s-a cerut, zic. Realizabilă este, evident, mai ales la ce forță are UMB. Dar în opinia mea nu cred că se dorește. Scuza perfectă este Ozaltin/contractul pe cele două viaducte de la Nădășelu, respectiv Topa.

Și nodul Românași. Tot UMB.

Nu cred ca Ozaltin poate face și Nădășelu și Topa în 2025. Chiar exclus, părerea mea. Dar Nădășelu ar putea, cu un super efort concentrat.

Deci teoretic e posibil Nădășelu-Topa Sud (cu descărcare provizorie, fără viaduct Ozaltin) în 2025 cu accelerare Ozaltin la Nădășelu și UMB cu suficientă forță alocată. Iar Zimbor-Poarta și ăsta e posibil în 2025, cu forță de la UMB...

Practic... tot pe A7 se va merge, cu scuza perfectă la A3 dată de contractul Ozaltin și durerea în dos a CNAIR/MT.

Vom vedea.

naivu

Dat fiind finalizarea licitației pt nodul de la Românași, cumulat cu existența unui nod la Zimbor și cu centura Zalău care aproape sigur va fi gata la anul, m-aș aștepta la o prioritizare a lui A3B2 Zimbor-PSălaj + nodul de la Românași pt a inaugura între cele două noduri. După părerea mea (necunoscătoare) mi se pare mai probabil decât Ozaltin să termine viaductul de la Nădășelu (sau de la Țopa) de la zero într-un an de zile.

Cristian 74

Vin și eu cu niște păreri de nespecialist. 2025 e fezabil pentru amblele loturi. Dar dacă UMB a cerut prelungirea până în 2026, mă pot aștepta să meargă înspre zona aceea, ar fi ceva lejer pentru ei. După ce termină iureșul de pe A7 de acum, nu dispare presiunea de pe ei, cum cred unii (ce frumos, luăm oamenii și utilajele și îi împrăștiem pe alte șantiere). Au încă mai mult de terminat în 2025 pe A7, de lucru mult și pe A0, A8, Holdea etc, de aia nu știu ce să cred despre A3.
Totuși, în 2025 mă aștept să apară presiuni pe final de an care țin de obsesia noastră de a număra km inaugurați. Cât mai mulți. Prin urmare, și pe A3 sunt șanse, depinde ce vor UMB și CNAIR. Se poate deschide 3B2 Zimbor-Poarta, sunt noduri rutiere. Aș plusa până spre Topa Mică, acolo cu descărcare provizorie.
Cunoscându-i realismul lui Ionuț, mă surprinde impulsul de optimism când vine vorba despre viaductele Ozaltin. Nici în visele/visurile mele cele mai frumoase nu văd vreunul gata în 2025. Abia în aprilie 2025 termină proiectarea. Teoretic, ar putea termina proiectarea mai repede, apoi rapid tot ce ține de începutul efectiv pe teren, apoi în mai puțin de 1 an să fie gata? Cred că e imposibil.

Ionut

Păi eu zic doar Nădășelu în 2025. Nu și Topa. Ozaltin termină la DX12 și pot accelera la un singur viaduct, la Nădășelu. Nu e bagatelă, dar pot termina în 2025.

Topa nu, prea mult. Nădășelu da, cu accelerare, cu focalizare.

Dar repet. Trebuie să vrea UMB, CNAIR și Ozaltin. Să se tragă tare tare, birocratic și tehnic. Și asigurarea banilor.

Cam mulți de dacă și cu parcă. :)

Cristian 74

Eu cred că niciunul dintre viaducte nu va fi gata în 2025. Nici măcar cel de la Nădășelu, chit că e cel mai scurt dintre cele 2. Dacă aș paria, m-aș băga la un pariu. Dar nu pariez din principiu...  :lol:

horatiu.cosma

Să faci un km de pod de la zero într-un an nu e treabă ușoară nici pentru UMB, dapai pentru alții. Plus că momentul T0 pentru startul lucrărilor la Ozaltin mai are de trecut prin niste furci caudine: exproprieri suplimentare, revizuire acord de mediu, autorizație de construire, proiect tehnic. Zimbor - Poarta e rezonabil in 2025 dacă își dorește asta UMB.

GIV

eu as paria ca nici documentatia pentru viaducte ozaltin nu o sa fie gata in 2025 :troll:   cat sa fie?

Ionut

Eu am zis teoria.
Practica ne omoară.
Nu cred că se încumetă nimeni la pariu. :)

mirceaeliade

Poate ma insel, dar inca nu s-a semnat pentru nodul de la Romanasi nici acum. Daca se pregatea deschiderea Zimbor-Romanasi ASAP, s-ar fi semnat in cele vreo 30 de zile de cand a expirat termenul pt contestatii. 

Voicu

Și să nu uităm că pe DX12 Ozaltin nu s-au dovedit a fi viteziștii structurilor