Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 20 Guests are viewing this topic.

Cristian 74

Care 4 amânări?  Din august 2023 până acum sunt 4? În fiecare lună se amână cu încă o lună. Bun, or fi fost vreo 3 luni în care s-au așteptat clarificări, dar celelalte au fost amânări pure. Deci, din vreo 13 amânări, vreo 3-4 au fost justificate - clarificări. Celelalte - lene și nesimțire. Lumea îți tot cere să îți faci treaba pentru care ești plătit, iar tu continui să freci menta pe banii fraierilor. Chiar mi-a ajuns cu ăștia.

tom_sawyer

#35566
Dacă ar desemna câștigător și s-ar finaliza contestațiile, ar trebui să semneze și să plătească avansul. De unde banii? Deficitul deja ajunge la 7-8%.

Mai amână puțin și intră pe bugetul de anul viitor. S-a făcut și anul trecut schema cu amânarea cheltuielilor pe final de an.

TibiV

Nu mai aduce in discutie platile si deficitul bugetar...

Ca iar sar ca arsi unii colegi: "Romania are bani!"
 :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristian 74

@tom_sawyer de la desemnare constructor la semnare contract și în cel mai fericit caz durează 3-4 luni. Și asta dacă nu sunt contestații. Deci nu cred că e asta.

tom_sawyer

Constructorul e ca și desemnat de mai multe luni: Makyol.

Johnny1711

Poate tot amână ca sa iasă UMB  :o

timisoreanul

Bugetul pe anul acesta al Ministerului Transporturilor dupa rectificare este de 35,5 miliarde de lei, cu 50% mai mare decat in 2023, conform datelor oficiale. Saracie mare.

HaiHai

^ Da dar la CNAIR nu sunt 50 sunt cam 20, si nu sunt procente, sunt milioane.
2023 - 11631 milioane
2024 - 11650 milioane
Probabil sunt prime mai mari in MT

Feri

QuoteAutostrada Ploiești – Brașov, în aer! Contractul pentru revizuirea studiului de fezabilitate riscă să fie reziliat

Surse apropiate proiectantului au explicat pentru ECONOMICA.NET de ce nu a fost emisă nicio factură anul acesta. ,,Contractul prevede anumite termene de facturare", au spus sursele, indicând etape precum finalizare AMC (Analiza Multicriterială), studiu arheologic, studiu geotehnic și studiu de fezabilitate per total.

Deși proiectantul Consitrans ar fi predat documentația în vederea lansării la licitație a secțiunii Cristian – Codlea, nu poate factura doar o parte din serviciile prestate.

Mai mult, acesta s-ar afla în imposibilitatea de a mai continua contractul, din cauza unei modificări substanțiale, despre care spune că nu îi poate fi imputată.

Mai exact, blocajul ar fi generat de faptul că la licitație s-a ofertat executarea a 33.000 metri liniari de foraj, dar după stabilirea traseului cu 21 de kilometri de tunel, se impune executarea a 120.000 ml de foraj.

Dacă în varianta inițială, costurile cu studiul geotehnic reprezentau aproape jumătate din valoarea contractului, respectiv 19 milioane de lei, în varianta modificată, ar tinde spre 80 de milioane de lei, potrivit surselor menționate.

Prin urmare, valoarea contractului ar trebui majorată cu mai bine de 50% pentru a acoperi aceste costuri. Lucru ce nu este însă permis de lege, spun sursele apropiate proiectantului.

Consitrans ar fi trimis solicitări ambilor beneficiari, CNAIR și CNIR, pentru identificarea unor soluții de ieșire din acest blocaj.

Pe lângă varianta rezilierii, ar mai fi varianta scoaterii din contractul cu Consitrans a studiului geotehnic pe secțiunea Ploiești – Râșnov.
Economica.net

hefaistos

^
:lol:  :o  :o
QuotePe lângă varianta rezilierii, ar mai fi varianta scoaterii din contractul cu Consitrans a studiului geotehnic pe secțiunea Ploiești – Râșnov.
Pai dacă scot "secțiunea Ploiești Rasnov" ce mai rămâne?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Rămâne buza umflată.

De 3 ani jumătate vă tot zic:

- se reziliază cu livrare parțială a... ceva (pe modelul A1 Sibiu-Pitești cu Spea-Tecnic unde din 5 secțiuni s-au livrat doar capetele ușoare, 1 și 5)

Sau

- se livrează maculatură din pix

A descoperit apa caldă Economica.net. Să îmi fie cu iertare...

mirceaeliade

#35576
"proiectantul Consitrans ar fi predat documentația în vederea lansării la licitație a secțiunii Cristian – Codlea"

Daca e predata documentatia, de ce nu se lanseaza?  HG pentru aprobare ITE parca s-a trecut, de ce nu se trimite documentatia la ANAP?

Dan_s

^
Scrie in articol:
QuoteDeși proiectantul Consitrans ar fi predat documentația în vederea lansării la licitație a secțiunii Cristian – Codlea, nu poate factura doar o parte din serviciile prestate.
deci proiectul inca nu este in proprietatea beneficiarului.

danutzu_1069

Ete na, nu se poate...
Faci act conditional la contract cu mențiunea ca se poate livra pe secțiuni și se poate factura ca atare...

tom_sawyer

#35579
"Mai exact, blocajul ar fi generat de faptul că la licitație s-a ofertat executarea a 33.000 metri liniari de foraj, dar după stabilirea traseului cu 21 de kilometri de tunel, se impune executarea a 120.000 ml de foraj."

Care 21 km de tunel? Sunt vreo 12 km în total. Poate e un typo.