Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 18 Guests are viewing this topic.

gruia88

Cand ar trebuii sa inceapa executia oficial ? Trebuie sa depuna Proiect Tehnic si sa prileasca OIL de Executie?  Din cate imi aduc aminte ar trebuii sa expire cele 6 luni de proiectare.

hefaistos

Pe scurt
Depunerea proiectului tehnic
Aprobarea lui de beneficiar.
Obținerea AC
Darea OIL de către beneficiar.


Cu mulți pasi intermediari.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

mdragos

Au facut ceva depozit de materiale... Par hotarati sa-i dea tare. Sa fie intr-un ceas bun  :D

Cristian 74

PT a fost predat, conform lui Cristian Erbașu. Se așteaptă aprobarea lui.

Alexander

Ma apuca depresia cand vad ce devieri au facut pentru overpass-uri...

Sunt curios daca este prevazuta undeva ce se intampla cu traseul vechi, dupa finalizarea devierii.
Ar fi frumos sa fie adus la nivel de teren arabil, nu sa ramana o fasie de asfalt inconjurata de balarii si gunoaie.

danutzu_1069

Pai terenul rămâne al statului, nu are cum sa devina arabil.

Probabil va rămâne așa cum este, ca in alte parți. exemple sunt destule

tom_sawyer

#35556
Despre CoBra în articolul lui Victor Cozmei pe hotnews.ro:

https://hotnews.ro/autostrada-de-pe-valea-prahovei-s-a-blocat-din-nou-la-stadiul-de-hartii-niciun-foraj-in-zona-montana-ce-termen-realist-exista-pentru-primii-kilometri-din-comarnic-brasov-1797543

,,Noi am semnat protocolul de predare-preluare cu CNAIR, am trimis actul adițional pentru care urma să-l semnăm în trei cu proiectantul și cu CNAIR, dar noi am avut deja discuții cu proiectantul. El reclamă un număr suplimentar de foraje necesar a fi făcute și încercăm să găsim soluții să finalizăm odată acest traseu", spune Gabriel Budescu, director general CNIR, într-un interviu acordat cititorilor HotNews.ro.

,,Din câte știm noi, acum au făcut undeva la puțin peste 4.000 metri liniari de foraj. Mai au contractual de făcut până la 33.000 metri liniari de foraj. Încă mai este de lucru, că mai au foraje de făcut la zona de tuneluri, la zonele de consolidări mai este de lucru. După ce o să avem adiționalul semnat cu proiectantul și vedem ce, cum reușim să ne înțelegem pe doleanțele lui, o să-i cer să-mi facă alt grafic. Să-mi zică el asumat când termină și cum termină", detaliază Budescu.

,,Proiectantul acum reclamă faptul că datorită normativelor trebuie să facă mai mulți metri liniari de foraj decât a avut în ofertă și am zis ok, găsim o soluție să-i suplimentăm noi, să facem noi diferența, dacă e cazul. Dacă va fi nevoie vom ajunge și la o altă licitație să compensăm noi pe partea de geotehnică, să venim cu o procedură și să compensăm noi de partea asta de foraje, dar el trebuie să-și facă ce are în contract, el nu și-a terminat de făcut ce are în contract", explică directorul CNIR.


Mai multe în articol.

pbh

Se pare ca si acest SF a fost conceput de la inceput ca fiind de "trantit" cel putin de catre proiectant, daca nu de ambele parti. Ca toate celelalte.
Inca de la propunerea cu tunel de la Ploiesti la Predeal :)  (cu cateva viaducte pentru a vedea cerul si a fi sigur ca esti pe drumul cel bun si nu iesi cumva din tunel pe la Oituz) au aparut primele suspiciuni cu privire la seriozitatea proiectului.
Si cum ar putea fi altfel? Buget nem, utilitate nem tudom, seriozitate isten nem.

mirceaeliade

Quote,,Din câte știm noi, acum au făcut undeva la puțin peste 4.000 metri liniari de foraj. Mai au contractual de făcut până la 33.000 metri liniari de foraj.
La aproape 3 ani de la semnare s-au forat doar 12% din necesarul geo.  Si o parte din astia, daca nu majoritatea, cred ca nu macar nu au fost facuti in zona CoBra, ci in zona Ploiestiului.  E praf in ochi orice 'noutate' despre acest 4fun.

dargauda

Autostrada Transilvania: CNAIR are termen, luni, pentru desemnarea câștigătorului pe ,,lotul Meseș", cel mai scump lot de autostradă din România

Compania de Drumuri are luni, 30 septembrie, termen pentru desemnarea câștigătorului pe lotul Meseș, de pe Autostrada Transilvania, cel mai scump lot de autostradă din România, cu o valoare de 6,8 miliarde de lei fără TVA. Variantele CNAIR sunt fie desemnare, fie prelungire, ținând cont că deja au fost 4 amânări pe acest lot, iar evaluarea durează deja de mai bine de un an. Momentan nu se pune problema de anulare a licitației.

https://economedia.ro/autostrada-transilvania-cnair-are-termen-luni-pentru-desemnarea-castigatorului-pe-lotul-meses-cel-mai-scump-lot-de-autostrada-din-romania.html

GIV

pentru cine vrea sa rupa f5-u si sa fie dezamagit la final de zi

https://e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100205000

sper ca nu am gresit linkul  :shootme:  :headache:

Bulwyn

^
Se pare ca s-a amanat PE 15.10.  :o

adi_vlad


Bulwyn

Valabilitate oferta: 04.11.2024 00:00


Sa vedem cum va influenta valabilitatea toata procedura. chiar as fi curios ce tactica urmaresc aici, in afara de anulaare  >:(

GIV

paseaza licitatia in curtea noului ministru.. ce mai e daca i mai dau inca o amanare, doua...