News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

gruia88

Cand ar trebuii sa inceapa executia oficial ? Trebuie sa depuna Proiect Tehnic si sa prileasca OIL de Executie?  Din cate imi aduc aminte ar trebuii sa expire cele 6 luni de proiectare.

hefaistos

Pe scurt
Depunerea proiectului tehnic
Aprobarea lui de beneficiar.
Obținerea AC
Darea OIL de către beneficiar.


Cu mulți pasi intermediari.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

mdragos

Au facut ceva depozit de materiale... Par hotarati sa-i dea tare. Sa fie intr-un ceas bun  :D

Cristian 74

PT a fost predat, conform lui Cristian Erbașu. Se așteaptă aprobarea lui.

Alexander

Ma apuca depresia cand vad ce devieri au facut pentru overpass-uri...

Sunt curios daca este prevazuta undeva ce se intampla cu traseul vechi, dupa finalizarea devierii.
Ar fi frumos sa fie adus la nivel de teren arabil, nu sa ramana o fasie de asfalt inconjurata de balarii si gunoaie.

danutzu_1069

Pai terenul rămâne al statului, nu are cum sa devina arabil.

Probabil va rămâne așa cum este, ca in alte parți. exemple sunt destule

tom_sawyer

#35556
Despre CoBra în articolul lui Victor Cozmei pe hotnews.ro:

https://hotnews.ro/autostrada-de-pe-valea-prahovei-s-a-blocat-din-nou-la-stadiul-de-hartii-niciun-foraj-in-zona-montana-ce-termen-realist-exista-pentru-primii-kilometri-din-comarnic-brasov-1797543

,,Noi am semnat protocolul de predare-preluare cu CNAIR, am trimis actul adițional pentru care urma să-l semnăm în trei cu proiectantul și cu CNAIR, dar noi am avut deja discuții cu proiectantul. El reclamă un număr suplimentar de foraje necesar a fi făcute și încercăm să găsim soluții să finalizăm odată acest traseu", spune Gabriel Budescu, director general CNIR, într-un interviu acordat cititorilor HotNews.ro.

,,Din câte știm noi, acum au făcut undeva la puțin peste 4.000 metri liniari de foraj. Mai au contractual de făcut până la 33.000 metri liniari de foraj. Încă mai este de lucru, că mai au foraje de făcut la zona de tuneluri, la zonele de consolidări mai este de lucru. După ce o să avem adiționalul semnat cu proiectantul și vedem ce, cum reușim să ne înțelegem pe doleanțele lui, o să-i cer să-mi facă alt grafic. Să-mi zică el asumat când termină și cum termină", detaliază Budescu.

,,Proiectantul acum reclamă faptul că datorită normativelor trebuie să facă mai mulți metri liniari de foraj decât a avut în ofertă și am zis ok, găsim o soluție să-i suplimentăm noi, să facem noi diferența, dacă e cazul. Dacă va fi nevoie vom ajunge și la o altă licitație să compensăm noi pe partea de geotehnică, să venim cu o procedură și să compensăm noi de partea asta de foraje, dar el trebuie să-și facă ce are în contract, el nu și-a terminat de făcut ce are în contract", explică directorul CNIR.


Mai multe în articol.