Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 33 Guests are viewing this topic.

PaulS

#35460
@Ionut E live acum la primul lui podcast :)) :

montaniardul

#35461
Totul pare frumos pana vorbim de loturile Chiribis - Biharia si Nusfalau - Poarta Salajului care sunt blocate din cauza prostiei si incompetentei.  :(

Ionut

20 de f***ing ani. Și mai numărăm!

mdragos

Viaductu ala de 200 + mil EUR nefolosit e cireasa de pe tort si chintesenta neputintei CNAIR...

26ld

Apropo de discutia legata de bani de pe A7 si cum functioneaza treburile. Strabag a facturat pe 03.09.2024 lucrari de la Chetani-Campia Turzii.

03.09.2024 CNAIR 7824100029 30.08.2024    STRABAG    16.429.900,96    LEI    PROIECTARE SI EXECUTIE AUTOSTRADA BRASOV-ORADEA, SECTIUNEA 2: OGRA-CAMPIA TURZII, LOT 3: CHETANI-CAMPIA TURZII   

De asemenea, si UMB a facturat pe Zimbor-Poarta Salajului, si nu putin:

05.09.2024 CNAIR 04.09.2024    SA&PE CONSTRUCT    45.328.818,37    LEI    PROIECTARE SI EXECUTIE AUTOSTRADA BRASOV-TARGU MURES -CLUJ-ORADEA SUBSECTIUNEA 3B: MIHAIESTI SUPLACU DE BARCAU  SUBSECTIUNEA 3B2: ZIMBOR -POARTA SALAJULUI KM 13+260-KM 25+500  01.07.2020    PNRR

Interesanta data la care a fost semnat contractul cu UMB, acum 4 ani. Si unii spun ca e normal si ca trebuie sa mai asteptam inca doi ani (2026), ca stiu ei mai bine cum sta treaba cu resursele lor si contractele in care s-au angajat sa faca ceva. Bine, cand CNAIR e plin de serbanesti si pistoale care tin in brate o firma iar pe altele le iau la pixometru...

dumbravaandrei

Claim-uri castigate la STRABAG?  :o nu ca nu ne-am fi asteptat la asa ceva.

GIV

#35466
@dumbravaandrei modific eu.

dumbravaandrei

sunt satul de atata flame cu umb incat mi-as dori ca @Ionut sa stearga roseata din postul tau. Nici macar eu nu mai am nervi pentru un alt flame pro/contra/dracu sa-i ia pe tema umb  :(

shift2rail

Bun interviul cu @erbasu, strategic, au o oportunitate rara de a deveni un UMB feroviar.

Prin politica europeana de decarbonizare a transporturilor, zeci de mld eur vor curge in sector, pe termen scurt si mediu (modernizarea retelei conventionale la 160 km/h) si lung ( reteaua HSR de 300+).

GIV


horatiu.cosma

Am urmărit și eu. Legat de subiectul A3, pare că vor să facă o figură frumoasă. Printre rânduri a lăsat de înțeles că și-ar fi dorit să termine în 2025 înainte de termen, dar l-a încurcat puțin proiectantul, așa că rămâne pentru primăvara lui 2026 dacă nu apar surprize.

A mai zis că sunt încă discuții cu CNAIR despre cât de întinse sunt reparațiile la lucrările executate deja, respectiv cât din depozitele de materiale se vor putea utiliza în lucrare. Arată odată în plus ce eroare strategică s-a făcut acum 11 ani la rezilierea cu Bechtel. Bani aruncați pe apa sâmbetei, timp pierdut, complicații la reluarea lucrărilor.

Au adus o stație de asfalt nou nouță. În vreo lună vor să se apuce. Termenul e strâns, deci posibil să vedem asfalt chiar de anul acesta, fiindcă sunt câțiva km cu terasamentele finalizate de Bechtel.

Iceman

Să fie într un ceas bun noul utilaj.. până nu vedem stația de asfaltat asamblată nu credem nimic🤣🤣

cmd

Oare cand vor intelege romanii ca si circul ne costa destul de mult?!!

Quote from: horatiu.cosma on September 06, 2024, 09:54:05 AMArată odată în plus ce eroare strategică s-a făcut acum 11 ani la rezilierea cu Bechtel. Bani aruncați pe apa sâmbetei, timp pierdut, complicații la reluarea lucrărilor.


Sorinus

Intre timp, A3 in Muntenia, intre Moara-Vlasiei si Gherghita, arata cam rau. Nu sunt gropi dar arata mai mult spre Bucuresti-Pitesti decat alte tronsoane deschise in aceeasi perioada. Cred ca e tronsonul PaCo si Euroconstruct, nu stiu de unde a inceput tronsonul UMB (dupa Gherghita?).

Tronsonul Bucuresti-Moara Vlasiei, cel 3x3, facut de Pizzarotii&Tirrena, arata decent.

slartibartfast

Quote from: mdragos on September 05, 2024, 06:57:31 PMViaductu ala de 200 + mil EUR nefolosit e cireasa de pe tort si chintesenta neputintei CNAIR...

Cireașa asta de pe tort e un low hanging fruit pe care Erbașu poate să-l culeagă. Mult succes! Dacă vor lucra la fel cum se promovează (și cum au lucrat pe proiectele de construcții civile), nu o să fie probleme.