News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 11 Guests are viewing this topic.

GIV

#35370
:lol: @georgec dupa mentalitatea ta, faptul ca a3 intre nadasel si zimbor (poarta salajului) o sa fie gata prin 2030 nu e nicio problema. 2026 zimbor poarta, spre 2028 mihaies viaductele la care nu avem pic de documentatie..

dar lasa, si pentru lipsa de documentatie, tot API e de vina. si apropo, cand au inceput sa vina mai multi muncitori de la umb la zimbor.? ca pana nu demult lucrau doar subcontractori la structuri. cat s-a incapatanat UMB sa nu lucreze cu subcontractori? ai vazut faza cand au venit cei de la marcu cu utilajele in deal la zimbor dar tot nu s-au inteles cu UMB, si pentru asta tot API e de vina?  :lol:

dr4qul4

@georgec, nu stiu unde vezi tu progres extraordinar. In ritmul asta va fi gata in 2026.
Sa-ti aduc aminte ca prin 2022 aveam sperante ca vor fi gata in 2023?
Zimbor-Poarta Sălajului / Nădășelu-Zimbor
01.07.2020 / 28.12.2020 Semnare contracte
31.05.2021 / 25.01.2021 ordine de începere proiectare 
25.07.2022 / 20.08.2021-28.12.2021  ordine de incepere lucrari/PTE avizat

Ambele prevăd 12 luni de proiectare și 24 de execuție.

Tinand cont ca li s-au scos 2 tronsoane din contract, nu ar fi trebuit sa scada termenul, in loc sa creasca?

Dar poti sta linistit, vor termina inainte de termen. Zimbor - Poarta are pana in Decembrie 2026, iar Nadaselu-Zimbor pana in Iulie 2026.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Ionut

Nu vă mai obosiți, a primit ban.
Am și eu o limită.

gicu

Jesus. Cum gandesc unii...

Progresul e cam de o luna de vara pe lot, ei l-au facut în 3 luni și jumătate. Trist, foarte trist.

StefanCelMare

Privind clipul comparativ, UMB de acum câțiva ani putea termina șantierul ăsta în 2024.
De fapt - ca să fiu mai imparțial - o firmă serioasă putea termina (sau putea fi la peste 90%) în decembrie 2024.
Așa, șantierul continuă, neclar cât.

montaniardul

#35375
Poate ca UMB ar trebui sa subcontracteze toate lucrarile pe A3.

misucatinas

A incercat cu Marcu Company si nu i-a iesit..
Sunt de parere ca va da drumu Nadaselu-Zimbor odata cu finalizarea nodului din Zimbor, cam la final de an 2025.

GIV


dr4qul4

si detonarea aia tot subcontractare e. Puteau sa se incapataneze sa sape cu utilajele lor. Dar prin detonare economisesc timp si au mai eliberat din camioane. Dupa explozie, pot aduce camioane care lucreaza in alte puncte.
Problema nu e ca s-au intins prea mult. Nu cred ca e nimeni impotriva UMB si avem incredere ca pot termina santierele, cu o intarziere mai mica decat Aktor. Ramane dezamagirea ca ne obisnuisera sa fie chiar si peste Porr/Astaldi/Strabag.
Problema ar fi daca ar mai continua sa se intinda. Mie de asta imi este frica. Daca iau si Mesesul? Sau daca liciteaza pe A8 sau Pascani-Siret? Trebuie sa ia o pauza de 1 an de la licitatii pentru ca in urmatorii 3-4 ani vor trebui sa traga tare doar pe loturile actuale.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Cristian 74

Mie mi se pare că felul în care lucrează acum e perfect adaptat termenului prietenos de finalizare, 2026. Conform noului termen, pot termina liniștiți cu mobilizarea asta, care nu mai e ce a fost, dar nu e nici terrible. Îmi pare că știu foarte bine ce fac și sunt organizați.

GIV

si plus de asta loturile astea sunt inutile fara lotul meses fara lotul erbasu si lotul lui nea beni :lol:  :lol:  :troll:

Ionut

Plus celelalte scuze.
Vremea, reptilienii și, BINEÎNȚELES, API.

shogom

^^^ tu ce crezi? Vor rata ceva pe Pascani-Siret? Sau pe A8(cel putin partea de la est de Orientali)? :lol:
   Dupa ce termina Buzau Pascani raman descoperiti pentru organigrama actuala.

   Ce mai e 1 an in ale licitatiilor? Cateva amanari, 1-2 contestatii, AC intarziat un pic, AM tras de par, OIL uitat un pic prin sertar si s a umplut anul. Mai ales ca opinia publica se va minuna de noua A7 si presiunea va fi mai mica.


 
 

montaniardul

#35383
Autostrada ar fi utila daca viitorul constructor al lotului Meses s-ar concentra intai pe lucrarile care nu implica tunelul, impreuna cu finalizarea viaductelor, nodului de la Romanasi, centurii Zalau si a lotului Chiribis - Biharia.

nicolaem

Cum sa fie un lot inutil ???
Orice km contează. De 20 de ani A3 avansează f greu.paba e gata mesesul mai trec 10.